heb hier heel de tijd het gevoel dat er een scar-h geweer in het midden van het scherm zit net als bij een FPShurricane wrote:![]()

heb hier heel de tijd het gevoel dat er een scar-h geweer in het midden van het scherm zit net als bij een FPShurricane wrote:![]()

Hahahaha holy shitAnonymous wrote: pistoolverhaal
W0uT3R wrote:Als je dat hebt, dan game je teveel
Maar nu je erop gewezen hebt kan ik het niet meer ont-zien
Ik denk dat dat budget wat ze hebben wel opgaat aan die bak licht en video. Dat moeten ze hier maar is zien neer te zetten, dan lopen wij volgens mij nog redelijk ver achter.Timmer wrote:Daar in Amerika lopen ze wel een stukkie achter kwa evenementen techniek hoor. Ik vind zowel de stages van EDC (met een budget waar je waarschijnlijk u tegen zegt) als Defqon niet heel spectaculair, die stages hebben helemaal geen diepte. Het is gewoon een muur met een bak licht en video er tegen aan gegooid.

W0uT3R wrote:Ben wel benieuwd naar Sunrise eigenlijk. Lijkt me een soort van tegenhanger van Tommorrowland..
Als ik dit bericht eerder had gelezen dan dan was ik er wel ff een gaan maken.. maar aangezien het morgen is vind ik het zonde om erheen te rijden.Pyrrhic wrote:Nog meer foto's van Dreamfields?
Ik doe dit al jaren, in 2006 ben ik begonnen met Defqon

Nee, dat is net te ver wegLyst wrote:Maak je die foto's vanaf mars?
Dat zij m'n vrouw vannacht ookJunkenlul wrote:Godverdomme, die is groot
Mooie kwaliteit. Ga je toevallig opbouw foto's maken bij wish outdoor?DennisvandenBroek_nl wrote:Nee, dat is net te ver wegLyst wrote:Maak je die foto's vanaf mars?
Maar om je een idee te geven, deze foto van afgelopen Defqon: http://dennisvandenbroek.nl/Defqon_1_Wa ... _2013.html heb ik gemaakt van ongeveer 2,5 km afstand
Dat zij m'n vrouw vannacht ookJunkenlul wrote:Godverdomme, die is groot
Wanner is dat? Kun je het zien vanaf een afstandje? Ik ben vorig jaar de meeste festivals afgegaan, maar er zijn er ook een heleboel die je niet kunt zienRichardd wrote: Mooie kwaliteit. Ga je toevallig opbouw foto's maken bij wish outdoor?
Zoooodan die ziet er vet uit!!rakkietakkie wrote:Sunrise
Volgende week vrijdag, zaterdag en zondag. Geen idee ben er nog nooit geweest.DennisvandenBroek_nl wrote:Wanner is dat? Kun je het zien vanaf een afstandje? Ik ben vorig jaar de meeste festivals afgegaan, maar er zijn er ook een heleboel die je niet kunt zienRichardd wrote: Mooie kwaliteit. Ga je toevallig opbouw foto's maken bij wish outdoor?