Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.Zenda wrote:12, nummertje 12 staat niet in de lijstJurheinen wrote:Potverdorie, 13 hele platen in een uur
Maar zal vast een reden voor zijn, ben benieuwd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Heb mijn twijfels of ze dan wel echt een uur hebben kunnen draaien. Heb al verschillende keren gehoord dat deze mannen prima kunnen (door)mixen.TiMOTHYb wrote:Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.Zenda wrote:12, nummertje 12 staat niet in de lijstJurheinen wrote:Potverdorie, 13 hele platen in een uur
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2010
- last seen Dec 2015
Jurheinen wrote:Potverdorie, 13 hele platen in een uur
TiMOTHYb wrote:Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.Zenda wrote:12, nummertje 12 staat niet in de lijstJurheinen wrote:Potverdorie, 13 hele platen in een uur
Ze konden idd pas rond 22.10 starten...93Wesley93 wrote: Heb mijn twijfels of ze dan wel echt een uur hebben kunnen draaien. Heb al verschillende keren gehoord dat deze mannen prima kunnen (door)mixen.
Ah vandaar had ik eerlijk gezegd niets van mee gekregen dat ze daar mee bezig waren.The Skribbler wrote:Dat wordt er juist bedoeld, slimmerikVoorgaande XXlerators waren zo absurd druk dat Matrixx heeft besloten iets minder kaarten te verkopen.
Dat beleid hebben ze dus blijkbaar doorgezet.FabienNieto wrote:Vegeleken met de cd release was het iets rustiger maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van gehad het was juist wel wat fijner dat het wat rustiger was want je had iets meer beweeg ruimte
-
B
Was hier ook niet echt op van toepassing, het was niet uitverkocht dus zegt het niet zoveel