Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding


We're still recovering from an epic night of XXlerator, but we really want to invite you to the next, and also the last edition in Matrixx before summer closing!

On the 8th of June, XXlerator presents you the new generation in hardstyle music:

XXlerator - NeXXt Gen

To give you the chance to experience this new generation, tickets for this night are only €10,- (ex fee) at: http://bit.ly/XXlNeXXtGen

This is the NeXXt Gen:
- Omegatypez
- The Vision vs Neroz
- The Geminizers
- Juized & Zero Sanity
- Blackburn
- Neilio
- Arboza & Asylum
- Noisecult
- Hosted by MC Shizzler

Tickets: http://bit.ly/XXlNeXXtGen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Haha ook echt met 3 man om 17:15 dit feest geplaatst baas :D

Over het feest,

Best aantal leuke namen en dat voor 10 euro! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker niet slecht, en dat voor een 10tje.. ff overnadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Zeker niet slecht, en dat voor een 10tje.. ff overnadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:54 
 
Hardtraxx Addict

Prima initiatief om de opkomende hardstyle artiesten op een groter podium te plaatsen. Mag van mij wel meer gebeuren i.p.v. de standaart HHZ, NC, WZ, line-up's. Ook nog voor half geld om de drempel laag te houden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke naampjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Nog mensen van hier die dit feestje gaan bezoeken?

Zelf zit ik er wel over te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou graag willen maar gaat helaas niet door, weer een (familie)verjaardag pff.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Helaas die dag al een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:51 
 
Artiest

Hard4Us schreef:
Nog mensen van hier die dit feestje gaan bezoeken?

Zelf zit ik er wel over te denken.


Ik ga! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
Hard4Us schreef:
Nog mensen van hier die dit feestje gaan bezoeken?

Zelf zit ik er wel over te denken.


Ik ga! :D


Voor wie? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:06 
 

Denk ik wel aanwezig. Heb mezelf voorgenomen om nooit meer naar de Matrixx te gaan als het uitverkocht is, maar dit lijkt niet van toepassing op a.s. zaterdag, dus dan is het een leuke optie voor zo'n prijs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
Hard4Us schreef:
Nog mensen van hier die dit feestje gaan bezoeken?

Zelf zit ik er wel over te denken.


Ik ga! :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Blackburn schreef:
Hard4Us schreef:
Nog mensen van hier die dit feestje gaan bezoeken?

Zelf zit ik er wel over te denken.


Ik ga! :D


Je meent het! Haha kijk al uit naar je set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:42 
 

Timetable:
22:00 – 23:00 Noisecult
23:00 – 00:00 Neilio
00:00 – 01:00 Omegatypez (GER)
01:00 – 02:00 Juized & Zero Sanity
02:00 – 03:00 The Vision vs Neroz
03:00 – 04:00 Blackburn
04:00 – 05:00 The Geminizers
05:00 – 06:00 Arboza & Asylum

Hosted by MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:11 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Timetable:
22:00 – 23:00 Noisecult
23:00 – 00:00 Neilio
00:00 – 01:00 Omegatypez (GER)
01:00 – 02:00 Juized & Zero Sanity
02:00 – 03:00 The Vision vs Neroz
03:00 – 04:00 Blackburn
04:00 – 05:00 The Geminizers
05:00 – 06:00 Arboza & Asylum

Hosted by MC Shizzler


Had Noisecult & Omegatypez graag omgedraaid gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was weer eens een heerlijk feestje! En mijn volle respect gaat ook uit naar Blackburn wat een bruute set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het met de drukte gesteld? Was het weer net zo goed geregeld als met XXL Raw in januari?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwa de Raw editie zou ik dat niet durfen te zeggen omdat ik daar niet bij was. Vegeleken met de cd release was het iets rustiger maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van gehad het was juist wel wat fijner dat het wat rustiger was want je had iets meer beweeg ruimte. :P Naar mijn mening was het feest niet minder door dat er wat minder mensen waren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt er juist bedoeld, slimmerik :thumbup: Voorgaande XXlerators waren zo absurd druk dat Matrixx heeft besloten iets minder kaarten te verkopen.

FabienNieto schreef:
Vegeleken met de cd release was het iets rustiger maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van gehad het was juist wel wat fijner dat het wat rustiger was want je had iets meer beweeg ruimte


Dat beleid hebben ze dus blijkbaar doorgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracklist Noisecult:

1. Geck-O - Tribal dance
2. Citizen - If I Say Stop
3. The hose - Pressure
4. Project one - Life Beyond earth
5. Noisecult & Ryfle - Our Dream
6. Wildstylez - Back 2 Basics
7. Noisecontrollers - Unite
8. Scope DJ - Spark Of Life
9. Noisecult ft MC Nolz - Beyond
10. Wildstylez - Delay Distortion
11. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
13. Noisecult & Ryfle - Mysterious Rendez-Vous
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Potverdorie, 13 hele platen in een uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

12, nummertje 12 staat niet in de lijst :P

Maar zal vast een reden voor zijn, ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

:lol: Held
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten