Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

12, nummertje 12 staat niet in de lijst :P

Maar zal vast een reden voor zijn, ben benieuwd :P

Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zenda schreef:
Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

12, nummertje 12 staat niet in de lijst :P

Maar zal vast een reden voor zijn, ben benieuwd :P

Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.

Heb mijn twijfels of ze dan wel echt een uur hebben kunnen draaien. Heb al verschillende keren gehoord dat deze mannen prima kunnen (door)mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:23 
 
Hardtraxx Newbie

Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

TiMOTHYb schreef:
Zenda schreef:
Jurheinen schreef:
Potverdorie, 13 hele platen in een uur

12, nummertje 12 staat niet in de lijst :P

Maar zal vast een reden voor zijn, ben benieuwd :P

Omdat "melodieuze hardstyle valt niet snel door te mixen/teasen" of een van de 100 andere lulsmoezen die altijd voorbij komen.


93Wesley93 schreef:
Heb mijn twijfels of ze dan wel echt een uur hebben kunnen draaien. Heb al verschillende keren gehoord dat deze mannen prima kunnen (door)mixen.


Ze konden idd pas rond 22.10 starten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dat wordt er juist bedoeld, slimmerik :thumbup: Voorgaande XXlerators waren zo absurd druk dat Matrixx heeft besloten iets minder kaarten te verkopen.

FabienNieto schreef:
Vegeleken met de cd release was het iets rustiger maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van gehad het was juist wel wat fijner dat het wat rustiger was want je had iets meer beweeg ruimte


Dat beleid hebben ze dus blijkbaar doorgezet.


Ah vandaar had ik eerlijk gezegd niets van mee gekregen dat ze daar mee bezig waren. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:03 
 

Was hier ook niet echt op van toepassing, het was niet uitverkocht dus zegt het niet zoveel ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten