Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Dit klinkt beter live dan uit mijn speakers, zonder twijfel :D
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Chukkels wrote:
Nando wrote:
DjThera wrote:Lame joke natuurlijk :P
Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!
Waar de neuk heb jij gezeten op HD? :huh:
Mssn rond die tijd dat ie werd aangerand door die kerel, toen was nando te druk met wegrennen :P
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Er komen binnenkort wat THERAFREE voor de zomer uit neem ik aan! (A)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Wat is er precies gezegd dan? :P Heb er volgens mij niks van meegekregen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
http://www19.zippyshare.com/v/54902801/file.html
Rond de 40 minuten.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Genieten :loving:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nando wrote:Die preview is de climax toch? Mid-intro was echt nog 10 keer zo dik. :worship:
Mid-intro doet me nu nog meer denken aan een willekeurige TOA-track. Lekker dramatisch en een zweverige opbouw naar een climax. Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt. Die anti in de 2e climax is wel zooooooooooooooo godverdomde geil! :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Chukkels wrote:Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt.
Hahaha :lol: Deze beukt inderdaad zo veel harder door dan een willekeurig TOA nummer. Bedankt voor het lachen op deze vroege ochtend.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
hun stijl blijft toch een van de beste :worship:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
jordifcg wrote:Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Inno wrote:
jordifcg wrote:Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.
Een van hun zat laatstens toch in de studio met een andere hardstyle artiest? Was het niet High Voltage?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
nee Warface :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Rickzel wrote:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...
Same here! :cry:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Maximum wrote:
Rickzel wrote:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al ruim een jaar waren gestopt...
Same here! :cry:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Inno wrote:
:(
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wat is deze heerlijk zeg :cry:
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Die heeft bij mij ook vaak aan gestaan. Gemaakt toen ze net uit elkaar gingen, bazenset.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Rubbereend wrote:ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45
Oeii hier ben ik heel blij mee :yay: