Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Catatonic Overload

Track(s): Cursed

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

z0o0o0o0 dit klinkt echtt dik! :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Dit zou ik graag in HQ horen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow dit klinkt goed! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love: :worship:

Snel een HQ plz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
hier kan ik nog niet over oordelen.. wacht tot een hq preview :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha Pieter weer helemaal uit zn naad, geweldig. Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload. Echt nog niks van hun is me tegengevallen dus ik heb hoge verwachtingen van deze in HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verveelt nooit om Thera uit z'n dak te zien gaan :D
Het klinkt weer als een track bomvol energie, ben benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:59 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Hahaha Pieter weer helemaal uit zn naad, geweldig. Respect.


Inderdaad, puur genieten hoe Pieter los gaat. Respect!
Over de track; ik geef mijn oordeel wel als ik hem in HQ heb gehoord.
Maar het klinkt zeer dik iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deze was geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :loving: Wat een bazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/loudness2012/ en dan bij audio: Can't be Stopped = Catatonic Overload- Cursed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:44 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald? :D

er staat 2x die crypsis remix, denk dat hij daar hoort. Wat een dikke track zeg :worship: Deze mannen gaan steeds vooruit, in alle opzichten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald? :D

Ik wil het best doen, weet alleen niet hoe dat werkt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er zo aan :thumbup:
Edit: het lukt me niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, ik doe het wel ff. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ik zo uit dat filmpje mee krijg is het weer een typisch CO2 nummertje. Helemaal goed dus, ben benieuwd naar betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat ik zo uit dat filmpje mee krijg is het weer een typisch CO2 nummertje. Helemaal goed dus, ben benieuwd naar betere kwaliteit :)

Daveytl schreef:
http://www.b2s.nl/loudness2012/ en dan bij audio: Can't be Stopped = Catatonic Overload- Cursed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www23.zippyshare.com/v/73029900/file.html

Cursed :thumbup:
Mag iemand anders hem op Youtube gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet weer. :cool:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks