Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxxer

Dit stijltje niet gewend van hun....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Lekkere drive, lekkere kicks en een dikke screech! Dikke beuktrack weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

break is beetje ala seismic/the beholder. Klinkt wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele vette plaat weer, echt een bom energie, deze moet ik echt live horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die preview is de climax toch? Mid-intro was echt nog 10 keer zo dik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind m erg dik. Heb ik niet vaak bij CO2's :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer aangenaam verrast! Is wel echt totaal anders dan de wat eerdere releases, iets meer mainstream. Maar wel heel erg netjes gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 11:48 
 

Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat deze nog wel een release krijgt na het stoppen van CO2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen :corn:


1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
wesskeej schreef:
Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen :corn:


1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze! :(

t kwam eigenlijk ook door die opmerking ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar gaat er nog wat mee gebeuren? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
wesskeej schreef:
Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen :corn:


1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze! :(

Damn you! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

in de intro ziet erg veel drive hou ik van :D kick is ook stevig :thumbsup: klinkt erg lekker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:48 
 

DjThera schreef:
patrickjeb schreef:
wesskeej schreef:
Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen :corn:


1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze! :(

t kwam eigenlijk ook door die opmerking ja xd

Nou weet ik niet goed wat ik hier van moet denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lame joke natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze track pakt me echt ! lekker,deze komt als laaste uit zeker? met de remix van warface?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lame joke natuurlijk :P

Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
DjThera schreef:
Lame joke natuurlijk :P

Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!

Waar de neuk heb jij gezeten op HD? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
DjThera schreef:
Lame joke natuurlijk :P

Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!

Waar de neuk heb jij gezeten op HD? :huh:

Wat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:05 
 

Nando schreef:
Wat dan? :P



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij komt niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:58 
 
Hardtraxxer

Wajoo... Het gaat live natuurlijk altijd veel harder maar beter is de hq ook zo vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een heerlijk geweld. geen freetje? :oh:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks