Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt beter live dan uit mijn speakers, zonder twijfel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
DjThera schreef:
Lame joke natuurlijk :P

Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!

Waar de neuk heb jij gezeten op HD? :huh:


Mssn rond die tijd dat ie werd aangerand door die kerel, toen was nando te druk met wegrennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 03:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er komen binnenkort wat THERAFREE voor de zomer uit neem ik aan! (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er precies gezegd dan? :P Heb er volgens mij niks van meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/54902801/file.html[/zippy]
Rond de 40 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Die preview is de climax toch? Mid-intro was echt nog 10 keer zo dik. :worship:

Mid-intro doet me nu nog meer denken aan een willekeurige TOA-track. Lekker dramatisch en een zweverige opbouw naar een climax. Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt. Die anti in de 2e climax is wel zooooooooooooooo godverdomde geil! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 07:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt.


Hahaha :lol: Deze beukt inderdaad zo veel harder door dan een willekeurig TOA nummer. Bedankt voor het lachen op deze vroege ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:04 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
hun stijl blijft toch een van de beste :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?

Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
jordifcg schreef:
Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?

Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.

Een van hun zat laatstens toch in de studio met een andere hardstyle artiest? Was het niet High Voltage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

nee Warface :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...

Same here! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Rickzel schreef:
Citaat:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al ruim een jaar waren gestopt...

Same here! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
jordifcg schreef:
Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?

Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict

wat is deze heerlijk zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Die heeft bij mij ook vaak aan gestaan. Gemaakt toen ze net uit elkaar gingen, bazenset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubbereend schreef:
ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45


Oeii hier ben ik heel blij mee :yay:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks