@Rod zeer vet!!!
wrote:@ Joey, volgende keer iets meer laag meepikken! Als je toch bezig bent, doe het dan goed!
Ja zo te horen heb ik nog heel wat te leren over het pikken van kicks
wrote:@ Joey, volgende keer iets meer laag meepikken! Als je toch bezig bent, doe het dan goed!
Heb nog niet veel verstand van kicks, je zult ook weinig hieraan hebben... Maar ik voel hem goed door mn monitoren. punch is ook lekker, alleen de volledige tail mis ik nog, hoor meer een punch met een delay..wrote:@Wouter Zoals ROD al zegt, het klinkt als een kick die nog niet af is. Weet zelf niet wat je er aan moet veranderen eigenlijk haha,
Hier zelf mijn kick beetje lopen spelen net..
View on SoundCloud
Wat kan ik er aan veranderen, want klinkt nog niet zo goed. Al zeg ik het zelf.. Alvast Bedankt!
Klinkt goed! Ben zelf geen hardcore fan maar bij mij beukt het goed door. Zoals ik al zei, geen verstand van een hardcore kick, sorry!wrote:@MikezDJ, Je kick is nog lang niet af, idd wat Basss27 zegt.
Verder pitched hij vals. (dus gebruik een tuner oid)
Hier een stukje Hardcore waar ik gisteren mee bezig ben geweest, het is nog vooral een intro:
View on SoundCloud
wrote:Klinkt goed! Ben zelf geen hardcore fan maar bij mij beukt het goed door. Zoals ik al zei, geen verstand van een hardcore kick, sorry!wrote:@MikezDJ, Je kick is nog lang niet af, idd wat Basss27 zegt.
Hier een stukje Hardcore waar ik gisteren mee bezig ben geweest, het is nog vooral een intro:
View on SoundCloud
Ik loop zelf een beetje vast, vind hem wel redelijk klinken alleen hoe zou ik hem beter kunnen maken?
View on SoundCloud
HEerlijk!!wrote:@MikezDJ, Je kick is nog lang niet af, idd wat Basss27 zegt.
View on SoundCloud
wrote:@Fr4ns,
Je punch klinkt best wel nice, de tail kan wat meer gedistort worden. Ik hoor nu wel een soort gezoem, maar wat meer 'knetter' mag wel, dat zorgt ook voor meer drive denk ik.
Hier de kick waar ik mee bezig ben:
View on SoundCloud
Jup best lekker kickje!wrote:wrote:@Fr4ns,
Je punch klinkt best wel nice, de tail kan wat meer gedistort worden. Ik hoor nu wel een soort gezoem, maar wat meer 'knetter' mag wel, dat zorgt ook voor meer drive denk ik.
View on SoundCloud
vet....![]()
![]()
geen opmerkingen!
Lekkere sound! De punch mag van mij wat kortstondiger. Die gaat nog wat kanten op, dat niet helemaal lekker klinkt vind ik. Compressen misschien? Verder heel nicewrote:@Fr4ns,
View on SoundCloud
De basis is er! voor mijn gevoel word de tail nog iets teveel samengedrukt. (of overnieuw distorten)wrote:@Fr4ns,
View on SoundCloud
vergeleken met de mijne, een totaal andere wereld:@Fr4ns hij mag nog wel wat meer "kraken" (Probeer je tail eens wat saturation op je tail en dan distortion/overdrive)
Dit is een kick waar ik nu mee bezig ben. De waveform op sc ziet er wel iets te blokkerig uit)
View on SoundCloud
persoonlijk vind ik dat jou kick goed klinkt! maar vind dergelijke kicks te vaak gebruikt, vandaar dat ik met mijn concept iets anders wou, wat nieuws. Donker zonder poespas. maar inderdaad, hij klinkt iets te kort.wrote:Heb na wat werk eraan, een kick concept neergezet. Meningen zijn welkom!
View on SoundCloud