naja vond ik van wel.. net zoals 'Syndrome' weetniet waar dat ergens gepost was maar volgens een aantal kwam Syndrome veel minder hard over dan thuis, had ik ook niet had juist het gevoel dat die veel harder ging.. maja had ik vorig jaar ook op Ground Zero,, Pattern 2 ging thuis veel harder voor mijn gevoel dan live.. maarjaPete wrote:we stonden vooraan .. Altijd dat overdreven gedoe, die plaat kwam ook voor geen meter doorForbidden Phobia wrote:weetniet waar jij stond kan ook komen doordat ik uhmm anderhalve meter van die box af stond
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
oke..Forbidden Phobia wrote: naja vond ik van wel..
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Wat had je genomen dan?
Geluidsysteem was sowieso kut daar. Op goed geluid blaast die track fucking hard.
Hele set van Geck-O was alleen al door het geluid super vet... bij de main hadden ze wel een goed systeem staan