En fruit aannemen op straat enzo toch? Allemaal goeie dingen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Turkije met vriendin! all inclusive 11 dagen. 
Geen van de opties die aangegeven zijn. Ik ga met 10 man zeilen in Kroatië, een soort van yacht-week doen!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Albufeira!
Voor het eerst met maatjes naar het buitenland, nadat ik 3 jaar achter elkaar Renesse heb gedaan. Toevallig nog mensen die met Gogo meegaan?
Voor het eerst met maatjes naar het buitenland, nadat ik 3 jaar achter elkaar Renesse heb gedaan. Toevallig nog mensen die met Gogo meegaan?
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ga wel naar Albufeira maar niet met gogo. We hebben een villa gehuurd bij JibaiMark wrote:Albufeira!
Wanneer ga je?
Visvakantie?Kettingzaag wrote:Thailand!
Seksvakantiemrazura wrote:Visvakantie?Kettingzaag wrote:Thailand!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
een hoertje voor maar 1,99.W0uT3R wrote:Seksvakantiemrazura wrote:Visvakantie?Kettingzaag wrote:Thailand!
een slaaf voor een week voor maar 5,60 ze doet alles wat je wilt.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
De 14de/15de ofzo? Wa GIJ?!Project 141 wrote:Welke datum kom je in Poreç aan?Stinkjanus wrote:Ik maak een roadtrip met als hoofdbestemming Porec in Kroatië. Veel zin in gek!Anders is er misschien simultane hardtraxxificering van Poreç
Gaat een mix van chillen en uitgaan worden. Gaan beetje rondreizen daar en veel dingen zien hoop ik maar ook genoeg neuken denk ik zomaarmrazura wrote:Visvakantie?Kettingzaag wrote:Thailand!
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
13 juli tot 20 juli, Hotel Clube Oceano! jij?Kaasboer wrote:Ga wel naar Albufeira maar niet met gogo. We hebben een villa gehuurd bij JibaiMark wrote:Albufeira!
Voor het eerst met maatjes naar het buitenland, nadat ik 3 jaar achter elkaar Renesse heb gedaan. Toevallig nog mensen die met Gogo meegaan?![]()
Wanneer ga je?
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
2 juli tot 9 juli, Hier in: http://www.gogo.nl/portugal/algarve/alb ... villas.htmiMark wrote:13 juli tot 20 juli, Hotel Clube Oceano! jij?
Lekker 12 dagen naar Mallorca met mijn meisje
!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Nergens, door het welbekende getreuzel/afhaak van 'vrienden'
Ach ja in Limburg heb je toch het idee dat je op vakantie bent met al die getatoeëerde paupers uit Amsterdam die hier dan rondlopen
Ach ja in Limburg heb je toch het idee dat je op vakantie bent met al die getatoeëerde paupers uit Amsterdam die hier dan rondlopen
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
2 weken italie in een villa met gezin 
Mja ik zou dat daar niet kunnenKettingzaag wrote:Gaat een mix van chillen en uitgaan worden. Gaan beetje rondreizen daar en veel dingen zien hoop ik maar ook genoeg neuken denk ik zomaarmrazura wrote:Visvakantie?Kettingzaag wrote:Thailand!
Tsja.. als je er nog nooit geweest bent vind ik dat je er ook niet over kan praten. Ladyboys pik je er uit en geloof me maar dat er een hoop geile wijven lopen. En niet alleen Thaise. Maar dat is niet de enige reden dat ik daar heen ga, heleboel mooie dingen te zien ook.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Nice. Ik zal een spandoek meenemen hahaProject 141 wrote:Aight brada 9 tot 19Stinkjanus wrote:De 14de/15de ofzo? Wa GIJ?!Project 141 wrote:
Welke datum kom je in Poreç aan?Anders is er misschien simultane hardtraxxificering van Poreç
Ik ben er al is geweest en zeker als je niet in de grote steden bent is de (kinder) prostitutie daar wel iets wat je bij blijft voor altijd. Ik bedoel er trouwens niks mee hoor is inderdaad een erg mooie plek. Ik heb onder andere op olifanten gereden en ben wezen klimmen en abzijlen.Kettingzaag wrote:Tsja.. als je er nog nooit geweest bent vind ik dat je er ook niet over kan praten. Ladyboys pik je er uit en geloof me maar dat er een hoop geile wijven lopen. En niet alleen Thaise. Maar dat is niet de enige reden dat ik daar heen ga, heleboel mooie dingen te zien ook.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Lol, ik heb daar ook serieus nog naar gekeken om te boeken, maar zat al vol!Kaasboer wrote: 2 juli tot 9 juli, Hier in: http://www.gogo.nl/portugal/algarve/alb ... villas.htm(alleen dan bij jiba)
-
G
Zomervakantie topic?
je kunt het beter "Zuipen op pauperlokaties" topic noemen
je kunt het beter "Zuipen op pauperlokaties" topic noemen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat moet ik me bij Lloret voorstellen? Heb het idee dat dat echt de meest bedorven plek op aarde is.