6 aug - 15 aug naar albu feira
20 aug - 27 aug naar mallorca

Dus tijd voor 2 opties selecteren in de poll
20 aug - 27 aug naar mallorca
Dus tijd voor 2 opties selecteren in de poll
Ik zit er tot 9 juli. ;Dsuikerklontje wrote:7 juli tot 17 juli naar lorret
Drugsmeeting!jRn wrote:Ik zit er tot 9 juli. ;Dsuikerklontje wrote:7 juli tot 17 juli naar lorret
Vraag je of Suikerklontje het mee wilt nemen als die met de bus gaatjRn wrote:Ga met het vliegtuig.
Ach, ik vermaak me nuchter (alcoholChukkels wrote:Vraag je of Suikerklontje het mee wilt nemen als die met de bus gaatjRn wrote:Ga met het vliegtuig.
Maar er is ook een middeltje waardoor je nuchter blijft en dat is best handig met alcoholjRn wrote:Ach, ik vermaak me nuchter (alcoholChukkels wrote:Vraag je of Suikerklontje het mee wilt nemen als die met de bus gaatjRn wrote:Ga met het vliegtuig.) prima hoor!
Ja, betaal even 40 euro voor een biertje in die tenten. Collossos en Tropics. Nee, doe mij Bumpers maar. Skihut en Pacha in Salou zijnmrazura wrote:Llorret was echt skirr vorig jaar. 20% was meid en 80% gozerSalou was dat dus echt dik anders zoals het hoort. Gewoon weer Salou dus dit jaar.
De clubs in Llorret zijn trouwens wel echt ziek. Tropics en die andere groteen aan het eind van de avond naar de ski hut kijken of er Nederlandse dronken sletjes waren
Dat kost me al te veel in Nederland, laat staan in Spanje :pChukkels wrote:Ach, ik vermaak me nuchter (alcoholjRn wrote:Vraag je of Suikerklontje het mee wilt nemen als die met de bus gaatChukkels wrote:Ga met het vliegtuig.) prima hoor!
Maar er is ook een middeltje waardoor je nuchter blijft en dat is best handig met alcohol
Lloret vorig jaar geweest, waren volgens mij wel genoeg vrouwenJorgvv wrote:Sunny beach 16-28 Juli
Ik snap je quote niet?urbandesigner wrote:Lloret vorig jaar geweest, waren volgens mij wel genoeg vrouwenJorgvv wrote:Sunny beach 16-28 Juli
Alleen maar festivals
Ik had van een maatje van me zo'n pas gekregen dus was altijd 2 halen 1 betalen. Whiskey was geloof ik 6 euro dus was wel te doen. In Salou vond ik de vetste tent echt flashback. Wel echt te duur maar die dansvloer + tuin daar.Chukkels wrote:Ja, betaal even 40 euro voor een biertje in die tenten. Collossos en Tropics. Nee, doe mij Bumpers maar. Skihut en Pacha in Salou zijnmrazura wrote:Llorret was echt skirr vorig jaar. 20% was meid en 80% gozerSalou was dat dus echt dik anders zoals het hoort. Gewoon weer Salou dus dit jaar.
De clubs in Llorret zijn trouwens wel echt ziek. Tropics en die andere groteen aan het eind van de avond naar de ski hut kijken of er Nederlandse dronken sletjes waren
Flashback?? ben ik vorig jaar volgens mij geen eens geweest. Snoopys was idd vette tent, aan de waterpijp in vipmrazura wrote: In Salou vond ik de vetste tent echt flashback. Wel echt te duur maar die dansvloer + tuin daar.Verder was ik elke avond wel in snoopys toen daar was het ook wel hard
Pacha ben ik ook 1 keer geweest maar toen was ik na 2 uurtjes al weg
Met een lekker bulgaars chickie mee naar het strand en 's nachts in alleen je onderbroek thuis komenAlmighty wrote:5-13 juli Sunny Beach, hopen niet beroofd te worden