Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2009 : Bora bora
2010 : Amerika.
2011 : Waarschijnlyk Appelhof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga eerst in het in het buitenland in een discotheek werken en daarna ga ik wat cultuur snuiven met mn maten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Markos schreef:
Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!


Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x



Dat plaatjes is genaamd Malia, geweldig en wat een sletten zijn die Engelsen... en geil :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle_Ambassador schreef:
2009 : Bora bora
2010 : Amerika.
2011 : Waarschijnlyk Appelhof.

Je gaat er wel heeeel dik op achteruit :')

Maar:
2008: Kroatië (Rovinj) (Met me ex vriendin, gewoon relaxt en rustig uitgaan :thumbup: )
2009: Chersonissos (enorm vet, party party :yay: :woot: )
2010: Sunny Beach (Scandinavische meiden in overvloed :love: :drool: )
2011: Hoogst waarschijnlijk weer Chersonissos, Of anders ergens anders :P

We gaan weer lekker rond speuren op internet en de grote vakantie gidsen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Hardstyle_Ambassador schreef:
2009 : Bora bora
2010 : Amerika.
2011 : Waarschijnlyk Appelhof.

Je gaat er wel heeeel dik op achteruit :')


Haha ja, Borabora was met me ma en kennisen.
Amerika ook met me ma.
Appelhof met vrienden dit jaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah oke, lekker stinken in een leger tent :yay: Maar Terschelling is wel vet ja als je wat jonger bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
anders namelijk ik heb geen zomervakantie, omdat ik dan moet stage lopen. :/


Jaren ervoor niks leuks gedaan??

Struikrover schreef:
Hahah oke, lekker stinken in een leger tent :yay: Maar Terschelling is wel vet ja als je wat jonger bent :thumbsup:


Wat waren die vrouwen daar simpel! :lol: en wat was het bier daar goedkoop! :woot:

Kepro schreef:
Ik ga eerst in het in het buitenland in een discotheek werken en daarna ga ik wat cultuur snuiven met mn maten.


Gaaf! Zou ik ook altijd nog een keer willen doen :love: Misschien voor over 2 jaar, maar weet je al waar je moet werken in het buitenland?? of is dat nog een grote verrassing? :oh:

Hardstyle_Ambassador schreef:
2009 : Bora bora
2010 : Amerika.
2011 : Waarschijnlyk Appelhof.


Je moet toch voor de Appelhof verplicht 16 zijn? :surrender:
Of ben je dat dan al? , voor Renesse Duin&Strand iig wel :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.


Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:

Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen :/


Albufeira was het inderdaad waar we aan zaten te denken. Maar ja, nog 1 jaartje Europa en dan knallen in Amerika! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Kevin Raw

Nee 15 voor appelhof ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.


Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:

Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen :/


Albufeira was het inderdaad waar we aan zaten te denken. Maar ja, nog 1 jaartje Europa en dan knallen in Amerika! :woot:


IK GA LEKKER DONDERDAG NAAR AMERIKA @FLORIDA! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zomer Amerika. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
-


Ik wil wel in een redelijke grote discotheek werken waar fatsoenlijke muziek word gedraaid, ik had Bumpers in gedachten, dat vond ik de leukste discotheek toen ik in LLoret was. (al zag ik op de website dat ze nu ook house draaien ipv elke avond eigenlijk hardstyle. Veel nederlanders daar etc. In Chersonisos had ik niet echt een discotheek van wou of daar wil ik wel eens werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunny Beach :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@KEPRO

Copa Cabana? Chersonissos :P

Hardstyle/hardcore dischotheek!
Heb me er wel een aantal avondjes kenne vermaken :innocent:

Maar, die sollicitatie om in het buitenland in een goede discotheek te werken, is nog best lastig... want er zijn 100den kandidaten :/
Of heb jij soms connecties? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wachtebeke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
@KEPRO

Copa Cabana? Chersonissos :P

Hardstyle/hardcore dischotheek!
Heb me er wel een aantal avondjes kenne vermaken :innocent:

Maar, die sollicitatie om in het buitenland in een goede discotheek te werken, is nog best lastig... want er zijn 100den kandidaten :/
Of heb jij soms connecties? :whistle:


Copa Cabana zoog hard. Veel te rustig en hardcore vroeg in de avond met hardstyle als afsluiter :')
Geef mij maar Three Sisters, daar was tenminste volk en als je snel een dame wou fixen, ging je gewoon naar het Slam Café, wat ernaast was! :thumbsup:

Kepro schreef:

Ik wil wel in een redelijke grote discotheek werken waar fatsoenlijke muziek word gedraaid, ik had Bumpers in gedachten, dat vond ik de leukste discotheek toen ik in LLoret was. (al zag ik op de website dat ze nu ook house draaien ipv elke avond eigenlijk hardstyle. Veel nederlanders daar etc. In Chersonisos had ik niet echt een discotheek van wou of daar wil ik wel eens werken.


Hardstyle in de Bumpers? Ik ben daar 2 en 3 jaar geleden geweest en voor zover ik weet is er nooit iedere avond hardstyle gedraaid. Ja, met Darkraver en nog zo'n popie-jopie figuur, maar dat was echt niet elke dag. 5 van de 7 dagen werd er house gedraaid. Ben het er wel mee eens dat het de leukste tent van Lloret was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

voor hardstyle/hardcore in lloret moet je in temptation zijn, ik zat dit jaar in Malgrat maar ben wel 4 x met de taxi ernaar toe geweest
toen draaide NC, EA, Brennan Heart en ik dacht Outblast
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik de komende jaren nog een keer geld heb wil ik zeker nog eens met een groep vrienden ergens naar toe...

Maar omdat de meeste bestemmingen in die poll zo commercieel als de pest zijn vraag ik me af of er voor een echte hardtraxxer wel wat te beleven valt... en paar keer naar een slamcafe lijkt me best lachen maar ik ga toch liever voor het echte beukwerk...

iemand die en overzichtje kan maken met plekken waar ze echte muziek draaien op die populaire bestemmingen zodat ik kan wikken en wegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temptation, copa en 3 sister zijn leuke tenten maar om nou een hele vakantie hardstyle en hardcore aan te horen, nee bedankt. Ik wil ook nog wel eens een leuk vrouwtje mee nemen en dat gaat bij andere tenten net wat beter af. Bumpers daar integen, 1-3 avonden hardstyle (Coone, Darkraver en Mental T.) Af en toe een lekkere house DJ, prima.

Er is aardig wat animo inderdaad en uiterlijk speelt een (hele) grote rol, ik ken weer iemand etc etc.
Gelukkig sport fitness ik twee jaar en dat heeft zo zn resultaat... Nu wil ik niet zeggen dat ik er door heen kom maar het is wel een plusje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit jaar Mallorca geweest, waarschijnlijk volgend jaar weer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben al 3 jaar naar Renesse geweest, lekker voor de tent zuipen is gewoon super! :P Dit jaar waarschijnlijk Kreta, maar ik zie 't nog wel effe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

ik denk sunnybeach, hoop ik! Anders zal het wel renesse worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

No way dat ik 2000 euro ga dokken voor 12 dagen :D Doe mij dan maar 3 weken KaZantip! :D
Lijkt me een veel leukere (meer complete) ervaring dan 1 van die badplaatsen waar
je bijna alleen maar Nederlanders tegen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik heb dit jaar ook 2000 uitgegeven en dat von ik toch iets teveel van t goeie :D
dus dit jaar wss weer renesse/appelhof en dan lekker veel feesten pakken waaronder ook een weekendje qontinent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
ik heb dit jaar ook 2000 uitgegeven en dat von ik toch iets teveel van t goeie :D
dus dit jaar wss weer renesse/appelhof en dan lekker veel feesten pakken waaronder ook een weekendje qontinent ;)


Klinkt indd ook goed :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic