2009 : Bora bora
2010 : Amerika.
2011 : Waarschijnlyk Appelhof.
Kevin-Raw wrote:Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelseMarkos wrote:Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!
Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren,
Je gaat er wel heeeel dik op achteruit :')Hardstyle_Ambassador wrote:2009 : Bora bora
Haha ja, Borabora was met me ma en kennisen.Struikrover wrote:Je gaat er wel heeeel dik op achteruit :')Hardstyle_Ambassador wrote:2009 : Bora bora
Jaren ervoor niks leuks gedaan??oostzaner wrote:anders namelijk ik heb geen zomervakantie, omdat ik dan moet stage lopen.
Wat waren die vrouwen daar simpel!Struikrover wrote:Hahah oke, lekker stinken in een leger tentMaar Terschelling is wel vet ja als je wat jonger bent
Gaaf! Zou ik ook altijd nog een keer willen doenKepro wrote:Ik ga eerst in het in het buitenland in een discotheek werken en daarna ga ik wat cultuur snuiven met mn maten.
Je moet toch voor de Appelhof verplicht 16 zijn?Hardstyle_Ambassador wrote:2009 : Bora bora
Albufeira was het inderdaad waar we aan zaten te denken. Maar ja, nog 1 jaartje Europa en dan knallen in Amerika!Kevin-Raw wrote:Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hierChukkels wrote:2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos...![]()
Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen![]()
Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.![]()
Lekker simpel wijfies knallen daaro![]()
![]()
Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen
IK GA LEKKER DONDERDAG NAAR AMERIKA @FLORIDA!Chukkels wrote:Albufeira was het inderdaad waar we aan zaten te denken. Maar ja, nog 1 jaartje Europa en dan knallen in Amerika!Kevin-Raw wrote:Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hierChukkels wrote:2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos...![]()
Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen![]()
Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.![]()
Lekker simpel wijfies knallen daaro![]()
![]()
Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen
Ik wil wel in een redelijke grote discotheek werken waar fatsoenlijke muziek word gedraaid, ik had Bumpers in gedachten, dat vond ik de leukste discotheek toen ik in LLoret was. (al zag ik op de website dat ze nu ook house draaien ipv elke avond eigenlijk hardstyle. Veel nederlanders daar etc. In Chersonisos had ik niet echt een discotheek van wou of daar wil ik wel eens werken.-
Copa Cabana zoog hard. Veel te rustig en hardcore vroeg in de avond met hardstyle als afsluiter :')Kevin-Raw wrote:@KEPRO
Copa Cabana? Chersonissos![]()
Hardstyle/hardcore dischotheek!
Heb me er wel een aantal avondjes kenne vermaken![]()
Maar, die sollicitatie om in het buitenland in een goede discotheek te werken, is nog best lastig... want er zijn 100den kandidaten![]()
Of heb jij soms connecties?
Hardstyle in de Bumpers? Ik ben daar 2 en 3 jaar geleden geweest en voor zover ik weet is er nooit iedere avond hardstyle gedraaid. Ja, met Darkraver en nog zo'n popie-jopie figuur, maar dat was echt niet elke dag. 5 van de 7 dagen werd er house gedraaid. Ben het er wel mee eens dat het de leukste tent van Lloret was!Kepro wrote:
Ik wil wel in een redelijke grote discotheek werken waar fatsoenlijke muziek word gedraaid, ik had Bumpers in gedachten, dat vond ik de leukste discotheek toen ik in LLoret was. (al zag ik op de website dat ze nu ook house draaien ipv elke avond eigenlijk hardstyle. Veel nederlanders daar etc. In Chersonisos had ik niet echt een discotheek van wou of daar wil ik wel eens werken.