ik heb ze alle twee
maar heb nog de kans niet gehad om erop te spelen mijn broer neemt de 360 in beslag
maar heb nog de kans niet gehad om erop te spelen mijn broer neemt de 360 in beslag
Haha ik heb eigen tv + xbox 360 op m'n kamer + ik heb geen broer, dus ...The Hardstyler-1994 wrote:ik heb ze alle twee
wat een mazzel heb jeKryptica wrote:Haha ik heb eigen tv + xbox 360 op m'n kamer + ik heb geen broer, dus ...The Hardstyler-1994 wrote:ik heb ze alle twee
KloptThe Hardstyler-1994 wrote:
wat een mazzel heb je
Dude je loopt 2 Edities van CoD achter.stynch wrote:ik had net cod4 op mn broer zn xbox gespeeld, wejoo machtig spel !
haha ja iddoostzaner wrote:Dude je loopt 2 Edities van CoD achter.stynch wrote:ik had net cod4 op mn broer zn xbox gespeeld, wejoo machtig spel !
hhaha bedoel mw 2SoundTunerZ wrote:haha ja iddoostzaner wrote:Dude je loopt 2 Edities van CoD achter.stynch wrote:ik had net cod4 op mn broer zn xbox gespeeld, wejoo machtig spel !
PS3 is alleen voor echte mannenrich wrote:Zijn er ook mensen met ps3 op hardtraxx? PS3 is namelijk beter![]()
waarom vraag je dat in een xbox 360 topic?rich wrote:Zijn er ook mensen met ps3 op hardtraxx? PS3 is namelijk beter![]()
mijn pctje is gewoon mooier dan jullie consoles_dp_ wrote:Ps3 beter?
Kijk hier eens na!
PS3 is voor mensen die met LAG willen gamen.Machiel wrote:PS3 is alleen voor echte mannenrich wrote:Zijn er ook mensen met ps3 op hardtraxx? PS3 is namelijk beter![]()
valt wel mee hoor en het is tenminste gratisoostzaner wrote:PS3 is voor mensen die met LAG willen gamen.Machiel wrote:PS3 is alleen voor echte mannenrich wrote:Zijn er ook mensen met ps3 op hardtraxx? PS3 is namelijk beter![]()
Ja idd zet er iets goeds onder ofzo. Tip begint met een h en eindigt op ardstyleoostzaner wrote:Waarom moet er altijd van die rock muziek onder.
Ja , ik ben het nu aan het spelenSoundTunerZ wrote:
Zijn hier trouwens nog mensen die ac2 al hebben?
lol niet de enige dusKryptica wrote:Ja , ik ben het nu aan het spelenSoundTunerZ wrote:
Zijn hier trouwens nog mensen die ac2 al hebben?
Jazeker, heel tofSoundTunerZ wrote:
lol niet de enige dusVind je t een beetje tof dan?
+ focking 1oostzaner wrote:Waarom moet er altijd van die rock muziek onder.
K heb m zojuist uitgespeeld. Cker wel vet hoor het eind. Ik ga niks verklappen maar tis iig heel tof gedaan. En deze keer hoef je tenmisnte niet te zoeken naar de betekenis van het einde zoals bij 1Kryptica wrote:Jazeker, heel tofSoundTunerZ wrote:
lol niet de enige dusVind je t een beetje tof dan?
Jij ook ?