Ik had L4D nit moeten kopen, ik had Episodes from Liberty City moeten kopen!Rickie wrote:left 4 dead vanmiddag gehaald en oostzaner ook over gehaald om hem te halen.
Was moeillijk maar uiteindelijk toch gelukt
GTA4 Ruless!!!!
Ik had L4D nit moeten kopen, ik had Episodes from Liberty City moeten kopen!Rickie wrote:left 4 dead vanmiddag gehaald en oostzaner ook over gehaald om hem te halen.
Was moeillijk maar uiteindelijk toch gelukt
oostzaner wrote:
GTA4 Ruless!!!!
Forza 3GreenX wrote:nah gta vind ik niet leuk.
Nu forza 3 (wat leuk dat mijn pa die voor zijn verjaardag wilde hebben)
we moeten hem nog steeds samen uitspelen.Rickie wrote:Morgen MW2maar ga hem niet gelijk halen eerst left 4 dead nog een tijdje spelen
Ik zal je ff toevoegenOdyssee wrote:Odyssee nl
voeg maar toe. morgen mw2
ah jij bent saalthadoostzaner wrote:Ik zal je ff toevoegenOdyssee wrote:Odyssee nl
voeg maar toe. morgen mw2
Ik speel geen KuT: MW2.
Mijn GamerTAG is trouwens SaalThad.
Heb je hem al gespeeld ?oostzaner wrote:Ik neem alle slechte dingen die ik heb gezegt over Modern Warfare 2 terug, want het is gewoon een kapot hard spel.![]()
Call of Duty 4 blijft daar in tegen wel weer kut.
jah net bij een vriend van me.Kryptica wrote:Heb je hem al gespeeld ?oostzaner wrote:Ik neem alle slechte dingen die ik heb gezegt over Modern Warfare 2 terug, want het is gewoon een kapot hard spel.![]()
oostzaner wrote:jah net bij een vriend van me.Kryptica wrote:Heb je hem al gespeeld ?oostzaner wrote:Ik neem alle slechte dingen die ik heb gezegt over Modern Warfare 2 terug, want het is gewoon een kapot hard spel.![]()
Ja eerst MW 2 of AC 2oostzaner wrote:Ik zal eerder 1 game per keer kopen anders weet je niet wat je moet spelen.![]()
haha jij bent echt een pannekoek heoostzaner wrote:Ik neem alle slechte dingen die ik heb gezegt over Modern Warfare 2 terug, want het is gewoon een kapot hard spel.![]()
jah Aron heeft hem en ik vond het echt keihard.Rickie wrote:haha jij bent echt een pannekoek heoostzaner wrote:Ik neem alle slechte dingen die ik heb gezegt over Modern Warfare 2 terug, want het is gewoon een kapot hard spel.![]()
Call of Duty 4 blijft daar in tegen wel weer kut.eerst de hele tijd Kut MW2 zeggen en nu vind je het opeens vet?
uhm nee, ik had toch afgesproken dat ik tot Battlefield: Bad Company 2 geen nieuwe spelen meer zou kopen.Rickie wrote:vooroordelen hemaar je gaat hem dus kopen?
Ik leen hem wel een keer van iemand.Rickie wrote:dat is dan weer jammer