Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 16:54 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Zijn er ook mensen met ps3 op hardtraxx? PS3 is namelijk beter :P :lol:

Aiight! Trotse bezitter van een Ps3 en COD:MW2 = :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 17:35 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
rich schreef:

:thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 17:48 

Hardtraxx Elite

jonge COD is gewoon vet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 18:53 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:

vind jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 18:56 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Rickie schreef:

vind jij :P

dat is gewoon een feit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 20:37 

Donateur

SoundTunerZ schreef:

K heb m zojuist uitgespeeld. Cker wel vet hoor het eind. Ik ga niks verklappen maar tis iig heel tof gedaan. En deze keer hoef je tenmisnte niet te zoeken naar de betekenis van het einde zoals bij 1 :P Iig zie ik nu pas op t eind dat het verhaal van 1 vet goed overloopt op 2:P

AC 2 is zoveel beter dan de 1, vind ik, je moet niet constant missies gaan zoeken maar ze zijn nu gewoon overal. En volgens mij zit ik ook aan het einde :D In welke DNA sequence eindigt het spel trouwens ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:09 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
bRt_ schreef:
rich schreef:

:thumbdown: :thumbdown:

+1
MW2 is vet, maar de ps3 is zulke bagger dat het zelfs MW2 naar beneden trekt. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:20 

Hardtraxx Elite

hoezo is ps3 bagger? online is tenminste wel gratis daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:32 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:

met gratis LAG :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:34 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Rickie schreef:

met gratis LAG :D

maar wel zonder Duitse peutertjes die in de headset staan te blêre
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:35 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:
+1
MW2 is vet, maar de ps3 is zulke bagger dat het zelfs MW2 naar beneden trekt. :x

:lol: :lol:
Degene die dit zegt heeft echt een plank voor ze hoofd. Ik vind persoonlijk ps3 beter, want hardware is beter en natuurlijk blu-ray.
Maar xbox heeft ook voordelen. Online gedeelte is erg goed en zo. Maar ieder zn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:53 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
SoundTunerZ schreef:

K heb m zojuist uitgespeeld. Cker wel vet hoor het eind. Ik ga niks verklappen maar tis iig heel tof gedaan. En deze keer hoef je tenmisnte niet te zoeken naar de betekenis van het einde zoals bij 1 :P Iig zie ik nu pas op t eind dat het verhaal van 1 vet goed overloopt op 2:P

AC 2 is zoveel beter dan de 1, vind ik, je moet niet constant missies gaan zoeken maar ze zijn nu gewoon overal. En volgens mij zit ik ook aan het einde :D In welke DNA sequence eindigt het spel trouwens ?

Ehh echt geen idee totaal niet meer op gelet na sequence 11 :P . Denk dat het ong rond de 13,14 zit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 00:09 

Donateur

SoundTunerZ schreef:

Ehh echt geen idee totaal niet meer op gelet na sequence 11 :P . Denk dat het ong rond de 13,14 zit ofzo.

Ah ok ik zit nu in [Spoileralert]Vaticaan bij een grote missie waar ik die Spanjaard moet vermoorden en die missie duurt lang :P [Spoileralert]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 09:57 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
SoundTunerZ schreef:

Ah ok ik zit nu in [Spoileralert]Vaticaan bij een grote missie waar ik die Spanjaard moet vermoorden en die missie duurt lang :P [Spoileralert]

Ah die valt wel mee :P Is echt vet makkelijk die missie :P Geef ik je ook een spoiler: Das de laatste missie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 15:32 

Hardtraxx Veteran

Assassin's Creed II krijgt twee grote DLC packs
Dat een grote titel als Assassin's Creed II downloadable content ging krijgen was niet zo moeilijk te voorspellen. Ik bedoel, als je als uitgever beide DLC pakketten, die Ubisoft gisteren dus aankondigde voor de game, voor €10 per stuk aan de man weet te brengen, heb je de verkoopprijs toch mooi van €60 naar €80 verhoogd. Extra werk heb je er niet aan, want we hebben het over content die al in de game had moeten zitten. Kotaku kwam er na wat speurwerk namelijk achter dat de game van chapter 11 direct naar chapter 14 skipt (in de game sequence 11 en 14). Daar horen nog twee extra hoofdstukken tussen, en die gaat Ubi nu dus uitbrengen middels DLC. Of dat afzetterij is, en enkel een slimme manier om je meer te laten betalen voor een enkel product... Wij denken van niet. Met 20+ uur aan gameplay heb je genoeg waar voor je geld, en als deze twee hoofdstukken op Star Wars-esque wijze achteraf belangrijke dingen over de einduitkomst onthullen voegt dat enkel meer toe aan de game.

Het eerste pakket heet 'The Battle of Forlì' en zal al in januari verschijnen. Het tweede heet 'Bonfire of the Vanities', en komt een maandje later in februari. Beide gebeurtenissen hebben echt plaatsgevonden, en kloppen op de tijdlijn met de rest van de game. Zelf zit ik momenteel vuistdiep in AC2, en merk ik dat het steeds moeilijker wordt de controller neer te leggen. Die DLC ga ik dus waarschijnlijk wel halen. Oh, Ubi kondigde dit ergens in mei al aan, en zei toen dat Splinter Cell: Conviction en James Cameron’s Avatar ook DLC zouden krijgen. Daar binnenkort waarschijnlijk meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 17:25 

Hardtraxx Addict

ac2 :thumbsup: Ik ga ze mssn zelfs nog wel kopen :P Viel me idd al op dat die dus verspringt naar 14 dacht gwn dat 12 en 13 vet kort waren ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 17:26 

Donateur

Die uitbreidingen koop ik misschien ook wel, hangt ervan af hoeveel geld ik op dat moment heb :P

Net weer Xbox Live Gold gaan halen , kan ik eindelijk is Cod MW 2 online spelen :P

Gamertag: KrypticaBE (lekker origineel xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 17:12 

Hardtraxx Veteran

Heb gisteravond MW2 en Episodes of Liberty City gekregen van Sinterklaas en me broer Midnight Club: LA :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 19:11 

Donateur

oostzaner schreef:
Heb gisteravond MW2 en Episodes of Liberty City gekregen van Sinterklaas en me broer Midnight Club: LA :thumbsup:

Vet :D

We moeten is met mensen op Hardtraxx die Xbox 360 & MW 2 hebben wat gaan online spelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 20:03 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
oostzaner schreef:

We moeten is met mensen op Hardtraxx die Xbox 360 & MW 2 hebben wat gaan online spelen ;)

daar val ik dus niet onder en zal wsl ook zo blijven ^^ Animo voor halo xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 20:06 

Donateur

SoundTunerZ schreef:
Kryptica schreef:
oostzaner schreef:

daar val ik dus niet onder en zal wsl ook zo blijven ^^ Animo voor halo xd?

Halo is ook goed, wel eerst nog wachten tot mijn Halo terug is van de winkel, zat namelijk vast in mijn Xbox die toen ook werd opgestuurd , en ik kreeg een andere. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 20:14 

Hardtraxx Veteran

Gamers die interesse hebben om spellen te ruilen/over te kopen. PM mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 19:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vandag al 2 keer doodgegaan door deze Glitch!!! :/
Ik stak hem neer met een mes en BOEM!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 22:23 

Hardtraxx Veteran

:huh:

PS3 ownt :D vanacht hele nacht zitten gamen met mn broer haha hele nacht fifa 10 en modern warfare 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 00:32 

Hardtraxxer

Vandaag Modern Warfare 2 gekocht, ben erg onder de indruk :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic