Hij is te gek manwrote:Jah door Gears, als ik die zou hebben zou ik ook nonstop spelen denk ikwrote:Ik ben er nu al niet vanaf te slaanwrote:Xbox![]()
Nog een maandje tot MW3 uit is, dan ben ik er niet meer vanaf te slaanIs ie vet?
Nice, ik denk dat ik hem haal als ie wat goedkoper is 
Kzou hem gewoon nu halen.wrote:Nice, ik denk dat ik hem haal als ie wat goedkoper is
Hij is moddahvet
Jah dan heb ik 3 nieuwe spellen tegelijk, dan speel ik er 1tje toch amperwrote:Kzou hem gewoon nu halen.wrote:Nice, ik denk dat ik hem haal als ie wat goedkoper is
Hij is moddahvet
wrote:Jah dan heb ik 3 nieuwe spellen tegelijk, dan speel ik er 1tje toch amperwrote:Kzou hem gewoon nu halen.wrote:Nice, ik denk dat ik hem haal als ie wat goedkoper is
Hij is moddahvetEn MW3 heb ik al besteld
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
wrote:wrote:wrote:PC uber alles
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
GT: Its Rawstyle
toen Zatox nog cool was
toen Zatox nog cool was
uhhwrote:GT: Its Rawstyle
toen Zatox nog cool was
TERING TERING TERING!
Ik ben dus gebanned van xbox live.. voor die nieuwe fifa heb je dashboard en game update nodig, en die moet dus via xbox live gedaan worden? Zefls als ik hem flash naar nieuwe firmware dan gaat het nog niet werken.
*Gaat nieuwe xbox kopen*
Ik ben dus gebanned van xbox live.. voor die nieuwe fifa heb je dashboard en game update nodig, en die moet dus via xbox live gedaan worden? Zefls als ik hem flash naar nieuwe firmware dan gaat het nog niet werken.
*Gaat nieuwe xbox kopen*
wrote:TERING TERING TERING!
*Gaat nieuwe xbox kopen*
ombouwen is voor mietjes