play.com en game.co.uk 
Masco wrote:play.com en game.co.uk
oke ik ben nieuw met kopen in UK:P maar hoeveel euro is een £29.99 rond de 35€ toch:D
Gtreetaz
Masco wrote:play.com en game.co.uk
Rickie wrote:Heb zelf ook een xbox 360
games:
- Far Cry 2
- Cod 4
- Cod WaW ( momenteel favo game ) ( nazi zombie slachten)
- Halo 3
- Battelfield Bad Company
- MoH Airborne, grote miskoop
Zoals je ziet een echte shooter fanaat
Straks voeg ik je toe als ik het niet vergeet, of 1 van de dagenDennis Aka Mash wrote:Heb er een tijdje geleden weer een gekocht!Het begon weer te kriebelen.
Dennis Aka Mash is mijn gamertag voor de geinteresseerden.
Niet als je hem goed ombouwdMasco wrote:wrom omgebouwd? als je een keer online wilt spelen en Microsoft pakt je, dan ben je meteen gebanned van XBOX Live...
+1TheNabster wrote:niks ombouwen gewoon kopen
en nu heeft deze jongen FIFA 10 binnen.oostzaner wrote:Deze jongen heeft Halo 3: ODST binnen!!![]()
Halooostzaner wrote:Deze jongen heeft Halo 3: ODST binnen!!![]()
Ik heb hem gespeeld en ik moet nog wennen, want je bent niet meer zo sterk als Masterchief.
Met Rickie was Normal al net aan te doen en Rickie en ik zijn nog best goed in Halo.SoundTunerZ wrote:Halooostzaner wrote:Deze jongen heeft Halo 3: ODST binnen!!![]()
Ik heb hem gespeeld en ik moet nog wennen, want je bent niet meer zo sterk als Masterchief.Al solo firefight gedaan op legendary en dan proberen te leven tot round 2
?
ja idd firefight is af en toe echt sick. Ik heb een keer met een maat de hele dag 1 level zitten spelen op easy en dan werd het op een gegeven moment zelfs nog lastig terwijl je de campaign makkelijk in een paar uurtjes op legendary kunt uitspelen. Vind t wel vet dat firefight echt een uitdaging isoostzaner wrote:Met Rickie was Normal al net aan te doen en Rickie en ik zijn nog best goed in Halo.SoundTunerZ wrote:Halooostzaner wrote:Deze jongen heeft Halo 3: ODST binnen!!![]()
Ik heb hem gespeeld en ik moet nog wennen, want je bent niet meer zo sterk als Masterchief.Al solo firefight gedaan op legendary en dan proberen te leven tot round 2
?
Wat is je Gamertag?SoundTunerZ wrote: ja idd firefight is af en toe echt sick. Ik heb een keer met een maat de hele dag 1 level zitten spelen op easy en dan werd het op een gegeven moment zelfs nog lastig terwijl je de campaign makkelijk in een paar uurtjes op legendary kunt uitspelen. Vind t wel vet dat firefight echt een uitdaging is
ChaosTrooper NLoostzaner wrote:Wat is je Gamertag?SoundTunerZ wrote: ja idd firefight is af en toe echt sick. Ik heb een keer met een maat de hele dag 1 level zitten spelen op easy en dan werd het op een gegeven moment zelfs nog lastig terwijl je de campaign makkelijk in een paar uurtjes op legendary kunt uitspelen. Vind t wel vet dat firefight echt een uitdaging is
haha ik ben op t moment ook wel weer redelijk veel gta 4 aant spelenSan Miquel wrote:Tag: San Miquel NL
Games: Stuk of 20
Speel je veel? Nee, meeste tijd breng ik door in m'n booth
Binnenkort weer eens wat gaan spelen, GTA IV blijft