Haha prachtig dit! 
Kijk uit hoor. Anders verwijder ik je gewoon opnieuw van Facebook.SL8492 wrote:Zucht... als jullie echt denken dat dit serieus was dan zijn jullie echt kansloos
Kijk uit hoor. Anders verwijder ik je gewoon opnieuw van Facebook.SL8492 wrote:Zucht... als jullie echt denken dat dit serieus was dan zijn jullie echt kansloos
Basss27 wrote:Sander heeft alwéér een sigaret gerookt. [Wel een halve]

is dat niet 80% van de tijd het geval hier de laatste tijdDaveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?
tommetjeuh wrote:is dat niet 80% van de tijd het geval hier de laatste tijdDaveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?
Hardtraxx is niet meer.Rawbin wrote:tommetjeuh wrote:is dat niet 80% van de tijd het geval hier de laatste tijdDaveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?
Jij bent toch opperhoofd van deze club?Daveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?
Gelijk een beetje de correcte hardstyle er op gooienLyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
Ik begon ook rond 11 jaar hoor, misschien 12.Lyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
Nee ze willen Wildstylez, Scooter en Showtek.Broken Balance wrote:Gelijk een beetje de correcte hardstyle er op gooienLyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
Stiekem andere tracks, merken ze toch nietLyst wrote:Nee ze willen Wildstylez, Scooter en Showtek.Broken Balance wrote:Gelijk een beetje de correcte hardstyle er op gooienLyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
Nee hoor, ik kan mij wel gedragenBroken Balance wrote:Jij bent toch opperhoofd van deze club?Daveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?
Laat ze dan gewoonDaveytl wrote:Nee hoor, ik kan mij wel gedragenBroken Balance wrote:Jij bent toch opperhoofd van deze club?Daveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?Heb het ook niet over iedereen, ging gewoon over het bovenstaande waar SL8492 weer eens gepakt wordt.
Heeft niks met gepakt worden te maken. Als je gewoon in de shout gelezen had, wist je dat het gewoon grappig is. En dat weet Sander zelf ook.Daveytl wrote:Nee hoor, ik kan mij wel gedragenBroken Balance wrote:Jij bent toch opperhoofd van deze club?Daveytl wrote:Sukkeltjesbijeenkomst hier?Heb het ook niet over iedereen, ging gewoon over het bovenstaande waar SL8492 weer eens gepakt wordt.
Basss27 wrote: Heeft niks met gepakt worden te maken. Als je gewoon in de shout gelezen had, wist je dat het gewoon grappig is. En dat weet Sander zelf ook.
Je loopt hier nu zelf te janken, is het zo moeilijk om anderen met rust te laten hier?Daveytl wrote:Waarom zie ik in de shout alleen maar kattengejank dan?