Aangezien er nog geen 'grappige momentjes' topic is, bij deze!
B
Haha
Toen jij dacht dat dit topic een succes zou worden.
Haha
Haha
.
Last edited by Hunto on , edited 1 time in total.
wrote:Toen jij dacht dat dit topic een succes zou worden.
Haha
Toen je op de grond viel bij x-q
Haha
Haha
Nou ja ik heb me serieus echt verbaasd toen jullie met die (ik zal het maar soort van netjes zeggen) brede jongen gek aan het doen waren man man man wat een ongeinwrote:Aangezien er nog geen 'grappige momentjes' topic is, bij deze!
wrote:Toen je op de grond viel bij x-q
Haha
Jij was overigens ook grappig de gehele treinreiswrote:wrote:Toen je op de grond viel bij x-q
Haha![]()
![]()
![]()
Arme melvin.
Eigenlijk de hele meeting gisteravond.
Het ontiegelijk hoge pingpong kickrolls gehalte tijdens the pitcher etc. Wat lachwekkend

Het spijt me, pils maakt meer kapot dan je lief iswrote:Jij was overigens ook grappig de gehele treinreiswrote:wrote:Toen je op de grond viel bij x-q
Haha![]()
![]()
![]()
Arme melvin.
![]()
Ik vond het wel leuk. Heb nog staan pingpongen met Ferdy. Kwam er een meisje naar ons toe die vroeg of ze mee mocht pingpongen.wrote:Het ontiegelijk hoge pingpong kickrolls gehalte tijdens the pitcher etc. Wat lachwekkend![]()
Iemand vorige week die beweerde dat ze verloofd was met Radical Redemption. Inclusief Minus Militia merch. 
Gelukkig vond ik het zelf ook wel grappig, komt door het Hoeppie Hakken.wrote:Toen je op de grond viel bij x-q
S
Mijn hond deed een koprol hihi
Hoeppi hakken op hardstyle, hoe vaker je onder je benen klapt hoe cooler het wordt.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Hoeppi hakken op hardstyle, hoe vaker je onder je benen klapt hoe cooler het wordt.
De lyrics van noisekick:
ogkas penetratie
Met van die diepe, lange, behendige halen
Met die pik in die oogkas
En dan heen en weer bewegen
Trouwens, het is het lekkerst met een beetje een rottend lijk van een maandje
Dat echt stinkend rottend vlees overal zit en over die maaien in die hersenpan
Als je dan met je pik in die oogkas zit, eh, en die maaien kriebelen zo lekker achter je eikel jonge
Dat is genieten jongens
ogkas penetratie
Met van die diepe, lange, behendige halen
Met die pik in die oogkas
En dan heen en weer bewegen
Trouwens, het is het lekkerst met een beetje een rottend lijk van een maandje
Dat echt stinkend rottend vlees overal zit en over die maaien in die hersenpan
Als je dan met je pik in die oogkas zit, eh, en die maaien kriebelen zo lekker achter je eikel jonge
Dat is genieten jongens
Wat is er zo grappig aan? Gewoon weer een lijstje van mensen die gestemd hebben op iets, heet democratie