Vorige week dus.HardstyleForEvah wrote:Ik begon ook rond 11 jaar hoor, misschien 12.Lyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat doen jullie leuk, vrienden.
Hahahahah, NEE. Over een paar dagen 15, U do the mathJVDM wrote:Vorige week dus.HardstyleForEvah wrote:Ik begon ook rond 11 jaar hoor, misschien 12.Lyst wrote:Mijn neefjes van 8 en 11 vroegen of ik 20 cd's met hardstyle voor hen wilde branden.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dus je bent 13?
Henk-Jan wrote:hahaBroken Balance wrote:Je loopt hier nu zelf te janken, is het zo moeilijk om anderen met rust te laten hier?Daveytl wrote:Waarom zie ik in de shout alleen maar kattengejank dan?
Dus jullie willen een WTF-momentje?
Kan je krijgen.
Kom ik deze Tumblr post tegen.
SCHANDALIG! Gewoon een grote "fuck you" van Luceds richting de muziek-industrie. En hij was nog zo aardig op Skype en MyLittleRemix.
Hier kan ik zo ontzettend slecht tegen.
Kan je krijgen.
Kom ik deze Tumblr post tegen.
Hier kan ik zo ontzettend slecht tegen.
Redelijk bekende brony-'producer' die dus muziek steelt van anderen en er z'n eigen naam onderzet. En er lang mee weg kwam.

jordifcg wrote:https://hardtraxx.com/welkom/hey-hey-heeeeey-stay-out-of-my-shed-t36255-25.html#p1220753
Oei niet alweerLyst wrote:En wat is Brony?
Een brony is een jongen/man die My Little Pony kijkt, en de brony community is gigantisch groot. En flink wat mensen in die community kennen Luceds dus, en hebben zelfs voor sommige van zijn gestolen muziek betaald.
Belachelijk.
-
J
Lyst, dit is Exobass nogwat, die heeft het de hele tijd over rare termen die niemand kent 
Oke doeiThe Skribbler wrote:Lyst, dit is Exobass nogwat, die heeft het de hele tijd over rare termen die niemand kent
Ik weet nou nog steeds niet of dat allemaal serieus is of niet, van dat ge-MyLittlePony.
En ik weet ook niet of dat ik nou moet lachen of huilen als het echt waar is
https://encyclopediadramatica.se/BronyFuzzylogic wrote:Ik weet nou nog steeds niet of dat allemaal serieus is of niet, van dat ge-MyLittlePony.
Vermaak je ermee
Encyclopedia DramaticaSteffnov wrote:https://encyclopediadramatica.se/BronyFuzzylogic wrote:Ik weet nou nog steeds niet of dat allemaal serieus is of niet, van dat ge-MyLittlePony.
Vermaak je ermee
Ik weet
beste pagina op die site 
Zo vermakelijk hoe ze zoveel weten van de inside jokes vande brony community
Nu Fuzzy het doet kan ik maar beter er overheen
avi-verandering over paar minuutjes.
Zo vermakelijk hoe ze zoveel weten van de inside jokes vande brony community
Nu Fuzzy het doet kan ik maar beter er overheen
Fuzzy, lachen is gezond, ik zou voor lachen gaan.
Het zal wel, een community rond een tekenfilm. Aandachttrekkerij als je het mij vraagt.
NeeeeeeExoBassTix wrote: Nu Fuzzy het doet kan ik maar beter er overheenavi-verandering over paar minuutjes.
Zo werkt verslaving hea. Ik bedoel, wij zitten op een groot forum over Hardstyle, Hardcore, en Hard Trance (ik weiger Hardtrance te zeggen).Lyst wrote:Het zal wel, een community rond een tekenfilm. Aandachttrekkerij als je het mij vraagt.
Weet je trouwens hoeveel Hasbro verdient aan bronies? Zo. Ontzettend. Veel.
Laatst nieuwe film uit waarin de 6 hoofdrolspelers gehumanized worden. Trailer kwam op youtube, binnen twee dagen 100.000 likes. En 250.000 dislikes. En na de tweede trailer was iedereen toch weer om (iig groot deel vam bronies), gaan toch nog naar de bios. Hasbro verdient daar dus teringveel aan. Briljante koppen daar.
Een ding is zeker, je zult mij niet in een bioscoop voor Equestria Girls zien zitten, maar als ik een fatsoenlijke piraat vind dan zal ik em toch bekijken.
Te laatFuzzylogic wrote:NeeeeeeExoBassTix wrote: Nu Fuzzy het doet kan ik maar beter er overheenavi-verandering over paar minuutjes.
Neem er dan eentje van Digimon of zo
Uhm...het zal aan mij liggen, maar een forum van volwassen kerels die MLP kijken (en een gedeelte dat er nogal seksueel opgewonden van wordt
) is toch wel iets anders dan een forum over muziek, dat over het algemeen alle leeftijden als doelgroep heeft