Swek
JVDM wrote:Swek
Nu JEFFSKIII gebanned is hoef jij niet voor hem te gaan praten hoor.
Swek is KHUD
JVDM wrote:Swek
Cruelty wrote:Zoals Jeffskiii zou zeggen: 'Ik haat bier.'The Venator wrote:JVDM wrote:Swek
Swek is KHUD
hardcoresjors wrote:Cruelty wrote:Zoals Sjors zou zeggen: 'Dikke lul fucking tieves tering de op dat moment desbetreffende persoon'The Venator wrote:
Swek is KHUD
sjors blijkbaar ook niet...KSwoosh wrote:haha jij kan niet eens tyfus goed schrijven
Distinctive wrote:sjors blijkbaar ook niet...KSwoosh wrote:haha jij kan niet eens tyfus goed schrijven
hou je tieves bek joh hey joh!Distinctive wrote:sjors blijkbaar ook niet...KSwoosh wrote:haha jij kan niet eens tyfus goed schrijven
ja kwam van de discotheek weerHardstyleForEvah wrote:Distinctive wrote:sjors blijkbaar ook niet...KSwoosh wrote:haha jij kan niet eens tyfus goed schrijvenmijn WTF-Momentje is eigenlijk het tijdstip wanneer jij poste
Stiekom ben ik je broSteffnov wrote:Jordi, waarom heb jij dezelfde achternaam als ik
Wilko Drenth is mijn opa, daarvan de vader is Beno DrenthSteffnov wrote:Mijn opa kwam uit Groningen, misschien ben je wel een (ver) neefje van mehoe heet je opa of oma?
chicken wrote:Wat liev! Een familiereünie op Hardtraxx.
Zolang we een voorliefde hebben voor de hardere stijlen zijn we allemaal familieSteffnov wrote:Nope helaas, namen komen niet bekend voor. Denk dat het nog verder terug zit
View on YouTubejordifcg wrote:Zolang we een voorliefde hebben voor de hardere stijlen zijn we allemaal familieSteffnov wrote:Nope helaas, namen komen niet bekend voor. Denk dat het nog verder terug zit

Ontzettend bedankt voor de goeie zorg voor mijn 3 konijnekinders! Ik was blij verrast om te zien in wat voor luxe ze terecht waren gekomen. Ik reserveer ook meteen weer voor volgend jaar![/qoute]
Onze konijntjes Julia en Dender hebben een super mei-vakantie bij jou gehad! Wat een heerlijk en vertrouwd adres, hok en ren bij jou zijn echt luxe vakantie-woningen. Nogmaals dankjewel voor alle goede zorgen! Ze hebben wel ontzettend veel geneukt, maar dat nemen we maar op de koop toe.Dank dat u enkele weken geleden even een uurtje op mijn konijntje Daisy wilde passen! Wat wél een verrassing was: de 6-ling die nu rondloopt in het hok.... Beetje bij de knijnen af, dat dan weer wel.