Hahahahahahajordifcg wrote:Ze hebben wel ontzettend veel geneukt, maar dat nemen we maar op de koop toe.
Ik las 'plassen' in plaats van 'passen'jordifcg wrote:Dank dat u enkele weken geleden even een uurtje op mijn konijntje Daisy wilde passen!
Hahahahahahajordifcg wrote:Ze hebben wel ontzettend veel geneukt, maar dat nemen we maar op de koop toe.
Ik las 'plassen' in plaats van 'passen'jordifcg wrote:Dank dat u enkele weken geleden even een uurtje op mijn konijntje Daisy wilde passen!
Tja, je weet hoe het spreekwoord luidjordifcg wrote:Ze hebben wel ontzettend veel geneukt, maar dat nemen we maar op de koop toe.
Dakpan wrote:Dat is toch Steffnov?
Wat is daar wtf aan? Nog nooit hardcore gehoord?Cruelty wrote:View on YouTube
TeringlijerDakpan wrote:Dat is toch Steffnov?
HardstyleForEvah wrote:Dakpan wrote:Dat is toch Steffnov?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeggen er twee die mij nog nooit hebben gezien tenzij het troll-accounts zijn zoals ik al een tijd verwachtSL8492 wrote:Dakpan wrote:Dat is toch Steffnov?![]()
Die HardstyleForEvaaaaahhh zou kunnen. Ik iig niet, je kent me tochSteffnov wrote:
Zeggen er twee die mij nog nooit hebben gezien tenzij het troll-accounts zijn zoals ik al een tijd verwacht
whahaha xDSteffnov wrote:HardstyleForEvah wrote:Dakpan wrote:Dat is toch Steffnov?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeggen er twee die mij nog nooit hebben gezienSL8492 wrote:Dakpan wrote:Dat is toch Steffnov?![]()
Is dit de echteWillem Alexander 41 minuten geleden
Wat een plezierig liedje weer hoor Headhunterz!
Groeten Willem.
:')HardstyleForEvah wrote: Is dit de echte![]()
Zoja dan kan Heady zichzelf zo erg schamen he!
Waarom, mag de koninklijke familie hardstyle niet mooi vinden?HardstyleForEvah wrote:Is dit de echteWillem Alexander 41 minuten geleden
Wat een plezierig liedje weer hoor Headhunterz!
Groeten Willem.![]()
Seems legitSocializerz wrote:http://www.bax-shop.nl/nieuws-items/rode-presenteert-i16-surround-ios-microfoon.html
dat ie m in t begin een paar tikken verkoopt okee.teupie wrote:terecht wat keepertje doet
roberttt wrote::')HardstyleForEvah wrote: Is dit de echte![]()
Dit, zelfverdediging oké, maar dan er nog inspringen gaat TE ver!AniThing wrote:dat ie m in t begin een paar tikken verkoopt okee.teupie wrote:terecht wat keepertje doet
maar daarna nog ff er terug inspringen is weer een beetje te
Mijn WTF moment van de dagHardstyleForEvah wrote: Dit, zelf-reflectie oké, maar dan nog er inspringen gaat TE ver
Daveytl wrote:Mijn WTF moment van de dagHardstyleForEvah wrote: Dit, zelf-reflectie oké, maar dan nog er inspringen gaat TE ver