Haha jij liever dan ik ben zelfs blij dat ik op school ben lekker warm
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Scheelt dat ik al weekend heb 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
f to the you
dat wordt de hele dag van die taferelen die anders alleen 's avonds voorkomen.
dat wordt de hele dag van die taferelen die anders alleen 's avonds voorkomen.
100 tracks in 10 minuten
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Reverser & Ripcord - Structured Chaos wat een spacend nummer.
Project 141 wrote:Ik hielp gister als behulpzame medewerker van de jumbo een vrouw in een elektrisch karretje mee met haar boodschappen. Toen we bij de kassa's stonden kwam er een man naar mij toe die zei dat er nog een handtas op de inpaktafel stond, doen mensen wel vaker terwijl ze gaan winkelen, dat zei ik ook nog tegen die gehandicapte vrouw. Is ze godverdomme nadat ik wegliep naar de inpaktafel gereden met haar karretje en heeft die tas gejat :') Hoer
alpha twins in crazy horse die magic en satana draaien 
Haha geweldig zo zie je maar weer niet op uiterlijk afgaan.Project 141 wrote:HardstyleForEvah wrote:Project 141 wrote:Ik hielp gister als behulpzame medewerker van de jumbo een vrouw in een elektrisch karretje mee met haar boodschappen. Toen we bij de kassa's stonden kwam er een man naar mij toe die zei dat er nog een handtas op de inpaktafel stond, doen mensen wel vaker terwijl ze gaan winkelen, dat zei ik ook nog tegen die gehandicapte vrouw. Is ze godverdomme nadat ik wegliep naar de inpaktafel gereden met haar karretje en heeft die tas gejat :') Hoer![]()
![]()
Weet je wel zeker da zij dat gedaan heeft haha?
Jep, ik kwam erachter omdat er volgende dag een blaadje met een foto van die vrouw in haar karretje bij de inpaktafel in de garderobe hing. En daar stond bij dat ze een tas gejat had.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Zitten erg fijne stukjes in.jordifcg wrote:100 tracks in 10 minuten
View on SoundCloud
-
J
Project 141 wrote:Ik hielp gister als behulpzame medewerker van de jumbo een vrouw in een elektrisch karretje mee met haar boodschappen. Toen we bij de kassa's stonden kwam er een man naar mij toe die zei dat er nog een handtas op de inpaktafel stond, doen mensen wel vaker terwijl ze gaan winkelen, dat zei ik ook nog tegen die gehandicapte vrouw. Is ze godverdomme nadat ik wegliep naar de inpaktafel gereden met haar karretje en heeft die tas gejat :') Hoer
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
[23:21] hardstyle4life: gooi er is een dubstep plaat op steffnov

-
A
4:05 met bitches en Iqon AnthemJVDM wrote:Zitten erg fijne stukjes in.jordifcg wrote:100 tracks in 10 minuten
View on SoundCloud
Hij is tenminste niet serieus bedoeld 

Spel genaamd Antichamber, wordt omschreven als Portal on LSD, en dat is te merken...dit is echt 1 grote WTF
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
PORTAL!!!!!!!!

Die trailer van Antichamber is inderdaad al wtf haha, jammer dat het niet voor mac is.
Die trailer van Antichamber is inderdaad al wtf haha, jammer dat het niet voor mac is.
voor het eerst dat k eminem echt fokking veel op cartman vind lijken qua stemProject 141 wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Eminem is gewoon een facking baas.
Wordt weer een keer tijd om de hele middag Eminem op te zetten. Blijft fijn!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Pomponade, hier heeft iemand zich flink uitgeleefd!Anonymous wrote:4:05 met bitches en Iqon AnthemJVDM wrote:Zitten erg fijne stukjes in.jordifcg wrote:100 tracks in 10 minuten
View on SoundCloud![]()