Citaat:
Maar rechts heeft deze laatste aanslag aan zichzelf te danken
Wat een onzin. Zeg het gewoon zoals het is. Een linkse schutter die er weer niet tegen kan dat iemand anders andere politieke views heeft, heeft Charlie Kirk vermoord. Geen enkele mening zou de dood 'aan zichzelf te danken' moeten hebben aangezien we niet meer in de prehistorische tijd leven met stenen en botten.
Volgens mij is de Second Amendment er niet zodat mensen die voor die wet staan iedereen door z'n kop kunnen schieten, (ookal, ja, gebeurt het veel te vaak) maar om te zorgen dat criminelen niet de enigen zijn die aan wapens kunnen komen zodat burgers zich wanneer het moet, kunnen verdedigen? Verdedigen, daar is die wet voor, dat wappies die gebruiken om in het wild te schieten betekent niet dat dit de essentie van die wet is. Wederom weer linkse argumenten die kant noch wal slaan. Ik zou het ook dubbel vinden in een land te wonen waar zoveel gun violence is en ik elke seconde door m'n kop geschoten zou kunnen worden, dan wil ik zelf ook zo'n ding just in case. Ik ben blij dat ik dit niet hoef en vind opzich de wet dat iedereen een wapen kan halen ook debiel, maar als iedereen dan toch al zo'n ding haalt en iedereen en z'n moeder elke dag overhoop wordt geschoten ergens daar, ja dan zou ik er zelf ook een dragen. Want je zit nou eenmaal in een wereld vol met onvoorspelbare 'mensen' overal. Zoals je hier dus ziet, z'n hele bloedlijn is voor altijd getraumatiseerd en die kinderen en vrouw hebben live hun man en vader zien doodbloeden.
Wat we in ieder geval allemaal zeker weten is dat wanneer er een links progressief persoon voor de ogen van vrouw en kinderen gevuurd word, liters bloed uit z'n nek ziet spuiten, en rechts hier openlijk om zou feesten en lachen, dat er een hele andere reactie richting rechts was geweest als er nu richting links is. Links mag altijd de meest smerige dingen zeggen, roepen, doen onder het mom van hun mening zonder als extremistisch of problematisch weg gezet te worden. 'Extreemlinks' is niet eens een maatschappelijk geaccepteerd woord en extreemrechts wel. Zelfde gebeurt op Tiktok. Bij elke men's mental health post die informatie verspreidt over de hoeveelheid zelfmoorden en mentale problemen van mannen, staat er ergens bovenaan wel een top comment van een blauwharige feminist die roept 'yay upvote for more male suicides!!!!' - Normaal zouden dit soort gestoorde wijven in een gesticht gestopt worden, maar door de over-linkse, woke maatschappij en het idee dat alles gezegd mag worden (zolang het richting rechts is en niet links!). TIEN-duizenden upvotes op zulke comments. En een support dat ze krijgen van andere enge feministische heksen. Wat een maatschappij. En dan ben ik niet eens 1 kant op georienteerd. Maar de dubbele standaarden ziet iedereen. Ik neem aan door je username, dat je een blanke (neem aan hetero) man bent. De kant die je verdedigt (de kant die zegt 'aan zichzelf te danken', zoals je zelf ook zegt) die je nu verdedigt, walgt van blanke hetero mannen trouwens. In hun woorden 'straight cis men' ofzoiets.