Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 14:24 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Al mijn oude Pokémon kaarten ook bewaard en laatst de huidige waarde eens opgezocht. Alleen met een bepaalde Charizard en Kyogre zat het al over de 10K (mits grade10). Nou zullen het geen 10en zijn, maar ook met lagere gradings zat je op honderden euro's.

Eigenlijk compleet absurd maar wel geinig om te weten :lol:. Ook weer opnieuw gestart met verzamelen inmiddels. Die Illustration rare kaarten zijn net kunst :love:

Let op dat je niet op pricecharting kijkt want die zijn niet op goede statistieken gebaseerd. Verder is individueel uitponden altijd veel beter dan veilingen of verkopen van meerdere kaarten tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 14:57 

Hardtraxx Elite

De seks/verkrachting filmpjes van koningsdag Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 19:52 

Hardtraxx Elite

In een gesprek van 5 minuten met een robot genaamd ChatGPT meer begrepen worden, empathischer benaderd worden en duidelijkere antwoorden en handvaten krijgen dan door 5 ‘hoogopgeleide ggz psychologen’ en talloze behandelingen, trajecten, en whatever gedurende 14 jaar tijd. Lmao.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 19:54 

Hardtraxx Newbie

Nou zijn het bij de ggz wel allemaal incompetente prutsers maar is het niet echt een goed idee om op chatgpt of enig andere ai te vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 20:03 

Hardtraxx Elite

Als in niet veilig? Worden de die ik vraag, zeg, opgeslagen en gebruikt ? Ik heb alleen de app, geen account, niet aan google gelinked enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 20:55 

Hardtraxx Elite

Nope is niet veilig. China weet nu dat ik heb gevraagd hoe ik t best strontvlekken uit de bank wil krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 22:33 

Hardtraxx Elite

Leuk teup maar srs als die chats opgeslagen worden haalt dat voor mij het hele gevoel van je verhaal 1 op 1 kwijt kunnen zonder oordeel etc weg. Maar ik lees net dat dat zonder account dus niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 12:11 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Leuk teup maar srs als die chats opgeslagen worden haalt dat voor mij het hele gevoel van je verhaal 1 op 1 kwijt kunnen zonder oordeel etc weg. Maar ik lees net dat dat zonder account dus niet het geval is.

Met dingen vragen is niet veel mis zonder accoun, echter als je dingen gaat uploaden (denk aan een excel sheet waar je ff snel een opsomming van wilt hebben) dan wordt dit wel gedeeld met de GPT server en is alles openbaar.

Als Teup anoniem wil vragen of rode vlekken op zijn zak gevaarlijk zijn kan dat prima, upload hij er een foto van dan is die foto algemeen beschikaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 17:54 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Als in niet veilig? Worden de die ik vraag, zeg, opgeslagen en gebruikt ? Ik heb alleen de app, geen account, niet aan google gelinked enz.

Nee. Nou word wat je zegt 100% aan allerlei andere dingen gehangen zo ze je beter kunnen tracken.

Maar dat bedoel ik niet. Nee, wat ik bedoel is dat AI some wel nuttig dingen kan zeggen maar vaak ook gewoon shit verzint. En daarbij dat AI niet een goed oordeel kan hebben op wat je zegt. En een reactie lijkt nuttig maar kan ook totaal niet passend zijn als je er daadwerkelijk logisch over nadenkt.

Daarbij AI gebruik maakt mensen eenzaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 18:13 

Hardtraxx Veteran

"OpenAI CEO Sam Altman says Gen Z and millennials are using ChatGPT like a ‘life advisor’—but college students might be one step ahead"

https://fortune.com/2025/05/13/openai-c ... e-adviser/

"Sam Altman’s goal for ChatGPT to remember ‘your whole life’ is both exciting and disturbing"

https://techcrunch.com/2025/05/15/sam-a ... isturbing/
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 15:47 

Hardtraxx Veteran

"he said one trend he’s noticed is that young people “don’t really make life decisions without asking ChatGPT.” "

Ja goed idee om dat te vragen aan een chatbot die zo'n beetje elk idee wat je voorstelt zal aanmoedigen.

https://futurism.com/commitment-jail-chatgpt-psychosis
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:00 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
"he said one trend he’s noticed is that young people “don’t really make life decisions without asking ChatGPT.” "

Ja goed idee om dat te vragen aan een chatbot die zo'n beetje elk idee wat je voorstelt zal aanmoedigen.

https://futurism.com/commitment-jail-chatgpt-psychosis

/Rijdt richting kinderdagverblijf in witte bus, met fles chloroform op zak/
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic