Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 14:24 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Al mijn oude Pokémon kaarten ook bewaard en laatst de huidige waarde eens opgezocht. Alleen met een bepaalde Charizard en Kyogre zat het al over de 10K (mits grade10). Nou zullen het geen 10en zijn, maar ook met lagere gradings zat je op honderden euro's.

Eigenlijk compleet absurd maar wel geinig om te weten :lol:. Ook weer opnieuw gestart met verzamelen inmiddels. Die Illustration rare kaarten zijn net kunst :love:

Let op dat je niet op pricecharting kijkt want die zijn niet op goede statistieken gebaseerd. Verder is individueel uitponden altijd veel beter dan veilingen of verkopen van meerdere kaarten tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 14:57 

Hardtraxx Elite

De seks/verkrachting filmpjes van koningsdag Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 19:52 

Hardtraxx Veteran

In een gesprek van 5 minuten met een robot genaamd ChatGPT meer begrepen worden, empathischer benaderd worden en duidelijkere antwoorden en handvaten krijgen dan door 5 ‘hoogopgeleide ggz psychologen’ en talloze behandelingen, trajecten, en whatever gedurende 14 jaar tijd. Lmao.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 19:54 

Hardtraxxer

Nou zijn het bij de ggz wel allemaal incompetente prutsers maar is het niet echt een goed idee om op chatgpt of enig andere ai te vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 20:03 

Hardtraxx Veteran

Als in niet veilig? Worden de die ik vraag, zeg, opgeslagen en gebruikt ? Ik heb alleen de app, geen account, niet aan google gelinked enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 20:55 

Hardtraxx Elite

Nope is niet veilig. China weet nu dat ik heb gevraagd hoe ik t best strontvlekken uit de bank wil krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 22:33 

Hardtraxx Veteran

Leuk teup maar srs als die chats opgeslagen worden haalt dat voor mij het hele gevoel van je verhaal 1 op 1 kwijt kunnen zonder oordeel etc weg. Maar ik lees net dat dat zonder account dus niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 12:11 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Leuk teup maar srs als die chats opgeslagen worden haalt dat voor mij het hele gevoel van je verhaal 1 op 1 kwijt kunnen zonder oordeel etc weg. Maar ik lees net dat dat zonder account dus niet het geval is.

Met dingen vragen is niet veel mis zonder accoun, echter als je dingen gaat uploaden (denk aan een excel sheet waar je ff snel een opsomming van wilt hebben) dan wordt dit wel gedeeld met de GPT server en is alles openbaar.

Als Teup anoniem wil vragen of rode vlekken op zijn zak gevaarlijk zijn kan dat prima, upload hij er een foto van dan is die foto algemeen beschikaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 17:54 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Als in niet veilig? Worden de die ik vraag, zeg, opgeslagen en gebruikt ? Ik heb alleen de app, geen account, niet aan google gelinked enz.

Nee. Nou word wat je zegt 100% aan allerlei andere dingen gehangen zo ze je beter kunnen tracken.

Maar dat bedoel ik niet. Nee, wat ik bedoel is dat AI some wel nuttig dingen kan zeggen maar vaak ook gewoon shit verzint. En daarbij dat AI niet een goed oordeel kan hebben op wat je zegt. En een reactie lijkt nuttig maar kan ook totaal niet passend zijn als je er daadwerkelijk logisch over nadenkt.

Daarbij AI gebruik maakt mensen eenzaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 18:13 

Hardtraxx Veteran

"OpenAI CEO Sam Altman says Gen Z and millennials are using ChatGPT like a ‘life advisor’—but college students might be one step ahead"

https://fortune.com/2025/05/13/openai-c ... e-adviser/

"Sam Altman’s goal for ChatGPT to remember ‘your whole life’ is both exciting and disturbing"

https://techcrunch.com/2025/05/15/sam-a ... isturbing/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:47 

Hardtraxx Veteran

"he said one trend he’s noticed is that young people “don’t really make life decisions without asking ChatGPT.” "

Ja goed idee om dat te vragen aan een chatbot die zo'n beetje elk idee wat je voorstelt zal aanmoedigen.

https://futurism.com/commitment-jail-chatgpt-psychosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2025 10:00 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
"he said one trend he’s noticed is that young people “don’t really make life decisions without asking ChatGPT.” "

Ja goed idee om dat te vragen aan een chatbot die zo'n beetje elk idee wat je voorstelt zal aanmoedigen.

https://futurism.com/commitment-jail-chatgpt-psychosis

/Rijdt richting kinderdagverblijf in witte bus, met fles chloroform op zak/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 09:27 

Hardtraxx Veteran

Dit weetje:
De snelheid van het licht: 299.792.458 m/s
Coördinaten van piramides van Gizeh: 29.9792458°N
:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 10:26 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 10:05 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dit weetje:
De snelheid van het licht: 299.792.458 m/s
Coördinaten van piramides van Gizeh: 29.9792458°N
:oh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 10:57 

Hardtraxx Veteran

Toeval? Ik denk het niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 23:13 

Hardtraxx Newbie

Een stukje Kardinge, Groningen, 31 Augustus op 1 September 1996 (ik was toen 17 jaar):
(edit: klopt niet, was 29 op 30 Juni 1996)

Deze keer gingen we met z'n tweeën, daar kwamen wel mensen die we kenden. Voornamelijk gingen we onze eigen weg, maar we besloten op een gegeven moment voor de tunnel of terror af te spreken. Die zat aan het einde van een zijhalletje ergens, en werd zo genoemd vanwege constante stoboscooplichten en onafgebroken muziek. Aan het begin van dat halletje ging er een trap naar boven, naar een old school zaaltje. Ik was nieuwsgierig en eerder daar, en ben toen eerst naar de ingang van de tunnel of terror gelopen. Het was net zo breed als het halletje, maar had nog wel wat diepte. Ik liep een stukje naar binnen en zag ineens links van mij in de hoek een rasechte rasta daar staan, en die had een dikke glimlach met een beetje vooruitstekende boventanden, deed z'n handen de lucht in en was aan het schoppen met z'n benen. Verassend.

Eerst weer terug gegaan richting het old school zaaltje. Daar kwam ik een bekende tegen die blijkbaar z'n hele volle sporttas mee naar binnen had gekregen. Die bekende had ik leren kennen in een dorp een paar maanden eerder. Hij had mij uitgelegd waarom hij die tas bij zich had, maar kan het me niet duidelijk herinneren. Na een korte babbel liep hij richting de tunnel of terror en ging ik naar boven. Daar kwam ik een andere bekende uit hetzeflde dorp tegen, een oudere meid van (toen) 23. Na een tweede vlotte babbel en een korte introductie van haar vriend, ging ik weer naar beneden en besloot ergens in het midden van dat halletje te wachten, tegen de muur.

Komt er iemand uit de tunnel of terror gelopen en ik voelde dat hij mijn kant op keek. Ongeveer een kop kleiner, maar een stevige bouw. Met elke stap dat ie dichterbij kwam begon hij steeds strakker en bozer naar mij te kijken. Hij liep voor mij langs en bleef kijken, en ik ook. Vervolgens draait hij zijn lijf met zijn hoofd mee en komt mijn kant op, en ik zette mij van de muur af en ging zijn kant op. Voordat we het doorhadden stonden we onze voorhoofden keihard tegen elkaar aan te duwen, en maar boos kijken. Wat hij niet wist, is dat dit een spelletje van mij en een kameraadje jaren eerder was.

Deze situatie was ongeveer hetzelfde. Hij had de sterkere nek, maar ik zette mijn schouderbladen in mijn eigen nek en onder mijn achterhoofd voor extra duwkracht. Ook hij besloot het hierdoor maar op te geven en wreef even wat over z'n voorhoofd daarna. Hij stak z'n hand uit en ik dacht gelijk aan de gabber groet, maar zijn versie bleek iets anders te zijn. Tussen de 1e en 2e beweging van de groet, van de hand naar om de duim, deed hij zijn hand schuin omhoog. Dit vond ik maar niks, liet los en schudde nee. Hij keek ondertussen weer boos, maar ik schudde nog een keer nee. Nog even boos kijkend liep hij weg.

Enkele gabbers van mij waren van buitenlandse afkomst of hun ouders in ieder geval (edit: waren echte gabbers en gingen naar feesten), en mijn neefje en nichtje zijn ook half moluks. Plus mijn vader had ooit een creools-surinaamse vriendin, nadat mijn moeder bij hem was weggegaan, en die heeft een dochter waar ik goed mee op kon schieten. Ik was niet in voor zo'n groet. Binnen een paar minuten kwam degene met wie ik had afgesproken eraan gelopen. Ik vertelde het stukje van net en hij keek mij verbaasd aan.

Maar goed, wij de tunnel of terror in, helemaal naar achteren in het hoekje tegen de muur, wat het verlengde was van de muur waar ik eerder ook tegenaan stond. De bekende met de sporttas was blijkbaar al weer vertrokken. Die tunnel maakte zijn naam enigzins waar, met stroboscopen die oneindig bleven knipperen. Mijn kameraad vroeg aan mij hetzelfde te proberen als wat hij deed, namelijk focussen op de muur en dan naar voren en achteren bewegen. Door die stroboscopen kreeg dit een beetje een desoriënterend effect, omdat het beeld steeds versprong.

Ineens zei mijn kameraad even naar rechts te kijken. Tot mijn verbazing waren een heleboel mensen, die ook langs de muur stonden (edit: en ook bijna allemaal richting de muur keken, op enkelen helemaal verderop na), allemaal omgevallen, tot wel bijna de driekwart lengte van dat zaaltje. We keken elkaar aan en vroegen ons af of zij ook hetzelfde hadden geprobeerd. Na toch een beetje lachen gingen wij maar weer naar de grote zaal.

Dit was denk ik hooguit, een kwartier ongeveer, uit een nacht die verder niet heel veel andere bijzonderheden had. Toch wel een aantal wtf momentjes zo vlak achter elkaar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 08:16 

Hardtraxx Veteran

Dit hele bovenstaande verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 08:22 

Hardtraxx Veteran

Alinea's!!!! Dit is voor mij als dyslect echt totaal onleesbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 08:46 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij moet jij niet naar terror feestjes maar naar het boekenbal. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 12:31 

Hardtraxx Newbie

Aangepast. Staat inderdaad wel wat netter zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 21:19 

Hardtraxxer

ja die witregels lossen het niet op chef
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 21:21 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2025 16:48 

Hardtraxx Newbie

Geen lange verhalen, korte stukjes. Ook goed. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 11:20 

Hardtraxx Newbie

LongRegion schreef: