Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 15:30 

Hardtraxx Veteran

@Justin Klopt zeker wat je zegt over algoritmes. Daarom heb ik m'n facebook app verwijderd. Tiktok is me nog niet gelukt door de dj's en andere muziek gerelateerde dingen die ik daarop volg die ik wel interessant vind. Die algoritmes werken vaak ook letterlijk andersom soms. Hoe meer ik bij bepaalde dingen die haaks op mijn levens-views staan aanvink als 'niet geinteresseerd', blokkeer, etc etc, hoe meer ik ze zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 17:34 

Hardtraxxer

billieb15 schreef:
Jeffrey2107 schreef:
zijn we allemaal vergeten hoe blij rechts daar was met de dubble moordpogin op 2 "linkse" regeringsmensen waarbij een ook daadwerkelijk dood is. En bij die poging werd de hele familie neergeschoten.

Plus ze hebben ooit een de man van een of andere linkse regeringsvrouw hardhandig bewerkt met een hamer en daar loopt rechts nog steeds grappig over te doen.

Nee goedpraten kan je het nooit. Maar rechts heeft deze laatste aanslag aan zichzelf te danken. Laten we zeker niet vergeten dat zij met hardhandige polarisatie begonnen.

en Chalrie Kirk? in zijn eigen woorden: "I think it's worth to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the Second Amendment to protect our other God-given rights". best wel ironisch dat ie nu zelf daar slachtoffer van is

Hoe kan je dit rechtvaardigen door zulke momenten erbij te halen? Zo kan rechts ook weer tig momenten opnoemen.

Rechts heeft niets te danken aan een aanslag net zoals links niets te danken heeft aan een aanslag. Daarnaast, ga niet het onmenselijke verbloemen en ironie tonen over iets waar hij dus laat zien dat wat hij zegt, bijna realiteit is.

Hij is doodgeschoten en de wereld is in rep en roer. Dat het waard is, is een enge uitspraak, maar hier gaat veel vervolg op komen. Dan lees ik dat hij daarin zeker een juistheid in overbrengt.
En ja, hij is een complete extremist, en ik heb niets met hem, maar wat hij zegt, wat jij citaat, geldt niet alleen voor rechtse mensen maar voor heel de VS. Alsof je de boodschap niet tot je wilt nemen.

ja weet je als hij dat soort uitspraken doen als er weer eens een klas 10 jarigen aan flarden si geschoten krijg je van mij totaal geen medelijden als je nu zelfs een neergeschoten word.

Dus ik vind best dat je deze kreet erbij kan halen. Zijn eigen dood is direct te verwijten aan zijn eigen uitspraken en het handelen van zijn eigen politieke kant. Zonder twijfel.

Bedoel de democraten in de VS zijn geen leuke mensen. Maar de GOP/republikeinen zijn wel heel erg. En die wekken dit soort haat op. Dat ze nu zelf daar slachtoffer van worden is nu eenmaal een logisch resultaat.

Bedoel ik praat deze moord niet goed. Zeer zeker niet. Maar het is ook wel een beetje eigen schuld hier. Dat dat niet luek is om te horen prima. Maar je moet een oplossing vinden tegen dit soort geweld en als het slachtoffer deels onderdeel is van de oorzaak ja dan is dat maar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 18:17 

Hardtraxx Veteran

Heel simpel, ik vind niet dat iemand anders even mag bepalen wat voor mening je wel of niet mag uitspreken. Ondanks de gevolgen. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn uitspraken maar deze moord gaat vol tegen in de vrijheid van meningsuiting. Tevens worden alle andere debatten en meningsuitingen van deze man bagataliseert door 1 gemaakte citaat.

Discussies/debatten in samenlevingen zijn er om punten, hoe gevoelig ook, bespreekbaar te maken. Het is echt belachelijk om ieder dan ook hiervoor de mond te snoeren op deze barbaarse manier. Dan kunnen we net zo goed weinig medeleven tonen rondom andere sprekers die omgelegd zijn. Daar zijn er ook personen geweest die het er niet mee eens waren (hallo, I have a dream)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ook die vrouw en kinderen. Zien ff het licht uit zijn ogen gaan in 2 seconden. Die zien dat exacte beeld straks terugkeren in nachtmerries. En zoiets krijg je sowieso nooit uit je hoofd. Vreselijk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 18:47 

Hardtraxx Elite

Ik zag nog van die filmpjes voorbij komen dat ze allemaal aan het juichen en zingen waren van dat ze hem in z'n nek hebben geschoten. Walgelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 19:33 

Hardtraxxer

ik vind het apart he. Dat het juichen om deze moord als verschrikkelijk gezien wordt kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Maar als er weer eens een klas 10 jarigen aan flarden word geschoten of democratische regeringsmensen vermoord worden doen gasten als Kirk dit net zo hard en dan hoor je niemand.

Blijft het een moord die niet had mogen gebeuren. blijft het een moord waar juichen not done is. Maar laten we nou even niet doen alsof maar een kant het doet en dat gebeurd nu wel omdat er alleen commentaar is op dit gejuich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 19:35 

Hardtraxx Veteran

Maar is geen aandacht eraan besteden hetzelfde als erom juichen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 22:48 

Hardtraxx Elite

Jeffrey2107 schreef:
ik vind het apart he. Dat het juichen om deze moord als verschrikkelijk gezien wordt kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Maar als er weer eens een klas 10 jarigen aan flarden word geschoten of democratische regeringsmensen vermoord worden doen gasten als Kirk dit net zo hard en dan hoor je niemand.

Blijft het een moord die niet had mogen gebeuren. blijft het een moord waar juichen not done is. Maar laten we nou even niet doen alsof maar een kant het doet en dat gebeurd nu wel omdat er alleen commentaar is op dit gejuich.

Ik ben wel benieuwd naar bewijs van rechtse mensen die andersom juichen. Je roept het namelijk nu al een aantal keer, maar ik heb het nog niet gezien. Overigens is dit niet een aanval, maar ben oprecht benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 08:09 

Hardtraxx Veteran

Ludiek om bij het Europees parlement hierom een moment van stilte in acht te nemen, trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 09:31 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Ludiek om bij het Europees parlement hierom een moment van stilte in acht te nemen, trouwens.

Met alles wat er gaande is rondom Europa en israel was dit wel een verkeerde zet. Zeker omdat andere belangrijkere punten niet deze aandacht hebben gekregen :lol: dit soort dingen moeten ook vooraf aangevraagd l, aangekondigd en goedgekeurd worden, wat dus niet het geval was. Viel niet goed, dat was duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 10:00 

Hardtraxx Veteran

Jeffrey2107 schreef:

pim__ schreef:
Ik ben wel benieuwd naar bewijs van rechtse mensen die andersom juichen. Je roept het namelijk nu al een aantal keer, maar ik heb het nog niet gezien. Overigens is dit niet een aanval, maar ben oprecht benieuwd.

Trump na de aanval op Paul Pelosi:
“We’ll stand up to crazy Nancy Pelosi, who ruined San Francisco — how’s her husband doing, anybody know?” Trump said to a raucous crowd of California Republicans at a state party convention. “And she’s against building a wall at our border, even though she has a wall around her house — which obviously didn’t do a very good job.”

Charlie Kirk over de aanvaller:
“By the way, if some amazing patriot out there in San Francisco or the Bay Area wants to really be a midterm hero, someone should go and bail this guy out.”

En dan hebben we het niet over een klein percentage outliers die ver buiten de gematigdheid van hun politieke affiliatie staan,. Het gaat dus niet om het rechtse equivalent van de blauwharige, schreeuwende feminist. Nee, dit is de fucking President, en een hoog aangeschreven influencer/podcaster, en heel rechts in de VS vind het blijkbaar maar normaal. Walgelijk, misselijkmakend.

Many such cases!

En dan dit soort Noord-Korea praktijken: https://www.theguardian.com/us-news/202 ... foreigners

Ik wil wel nog mijn medeleven uitspreken naar de nabestaanden van Charlie Kirk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 10:19 

Hardtraxx Veteran

Ach, wat kan Trump in die 3,5 jaar die ie nog heeft nou toch echt nog vooor schade aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 22:19 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Maar. Ongeacht politieke voorkeur, hoop ik dat iedereen het ermee eens is dat er wel straffen mogen komen op mensen die openlijk online onder een filmlje waarbij iemand z’n hele slagader leegspuit voor de ogen van zijn vrouw en 2 kinderen, zitten te juichen, lachen, yay roepen. Allemaal prima want links he. In plaats daarvan, of dat er op z’n minst bans worden uitgedeeld, wordt dit tienduizenden keren ge-upvote. Het is mij wel duidelijk welke kant je op ‘moet’ leunen op sympathie te krijgen in de westerse wereld.

En hoe ironisch is het weer dat de groep waar nauwelijks een normaal gesprek mee te voeren valt, omdat elk woord racistisch, beledigend, misogynistic en weet ik wat voor gejank allemaal dat altijd staat voor ‘respect’ naar de medemens, nu met tonnen iemands bloederige dood staan te vieren.

Wat ben jij soms ook een zieke snowflake joh. Die Charlie was echt totaal niet goed snik man. Die had liever dat een vrouw wiens leven in gevaar was een bevalling doorstond voor de baby, dan dat ze abortus mag plegen. Ja, het boeit mij dan echt geen ene moer als hij dood is. Ik zeg niet dat ie dood moest, maar waarom tf zou ik sympathie voor die gozer hebben. Hij zegt notabete (een week nadat een basisschool overhoop was geschoten) dat doden door wapens nou eenmaal erbij hoort en het waard is om 2nd amendment te mogen houden. Nee sorry, absoluut 0 sympathie dat hij dood is. Er gaan fucking vrouwen in amerika dood door bevallingen omdat abortus niet toegestaan is oa door zijn retoriek. Geef die vrouwen terug en stuur charlie weg.

Overigens klopt er totaal niks van je links vs rechts verhaal. Genoeg studies die laten zien dat rechts extreem geweld net zo of zelfs meer aanwezig is. En er zijn MEER dan genoeg voorbeelden van rechtse mensen die juichen als een links persoon vermoord of bedreigd met de dood wordt. Er zijn MEER dan genoeg voorbeelden van rechts extremist geweld. Letterlijk maand geleden zijn 2 democratische parlementariers doodgeschoten. Zullen we gewoon accepteren dat geweld inherent is aan de mens en niet een politieke voorkeur?

Edit: desalniettemin leef ik wel mee met zijn familie en de mensen die het live hebben meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 00:56 

Hardtraxx Veteran

hoi arnes ik had hier heel verhaal getypt maar stuur hem later wel ff in dm want ja dit is wtf momentjes topic mss nu al wel genoeg offtopic gegaan denk daarnaast ik heb al 73 keer mijn verhaal ge edit en dat schiet niet op begroeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 16:00 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Die Charlie was echt totaal niet goed snik man.

Leuke burn voor Charlie Kirk in een debat over domme religie dingen;

https://x.com/golub/status/1966736995616530843

makrooy schreef:
Edit: desalniettemin leef ik wel mee met zijn familie

Idd ziek sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 13:48 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Zaagkick schreef:
Maar. Ongeacht politieke voorkeur, hoop ik dat iedereen het ermee eens is dat er wel straffen mogen komen op mensen die openlijk online onder een filmlje waarbij iemand z’n hele slagader leegspuit voor de ogen van zijn vrouw en 2 kinderen, zitten te juichen, lachen, yay roepen. Allemaal prima want links he. In plaats daarvan, of dat er op z’n minst bans worden uitgedeeld, wordt dit tienduizenden keren ge-upvote. Het is mij wel duidelijk welke kant je op ‘moet’ leunen op sympathie te krijgen in de westerse wereld.

En hoe ironisch is het weer dat de groep waar nauwelijks een normaal gesprek mee te voeren valt, omdat elk woord racistisch, beledigend, misogynistic en weet ik wat voor gejank allemaal dat altijd staat voor ‘respect’ naar de medemens, nu met tonnen iemands bloederige dood staan te vieren.

Wat ben jij soms ook een zieke snowflake joh. Die Charlie was echt totaal niet goed snik man. Die had liever dat een vrouw wiens leven in gevaar was een bevalling doorstond voor de baby, dan dat ze abortus mag plegen. Ja, het boeit mij dan echt geen ene moer als hij dood is. Ik zeg niet dat ie dood moest, maar waarom tf zou ik sympathie voor die gozer hebben. Hij zegt notabete (een week nadat een basisschool overhoop was geschoten) dat doden door wapens nou eenmaal erbij hoort en het waard is om 2nd amendment te mogen houden. Nee sorry, absoluut 0 sympathie dat hij dood is. Er gaan fucking vrouwen in amerika dood door bevallingen omdat abortus niet toegestaan is oa door zijn retoriek. Geef die vrouwen terug en stuur charlie weg.

Overigens klopt er totaal niks van je links vs rechts verhaal. Genoeg studies die laten zien dat rechts extreem geweld net zo of zelfs meer aanwezig is. En er zijn MEER dan genoeg voorbeelden van rechtse mensen die juichen als een links persoon vermoord of bedreigd met de dood wordt. Er zijn MEER dan genoeg voorbeelden van rechts extremist geweld. Letterlijk maand geleden zijn 2 democratische parlementariers doodgeschoten. Zullen we gewoon accepteren dat geweld inherent is aan de mens en niet een politieke voorkeur?

Edit: desalniettemin leef ik wel mee met zijn familie en de mensen die het live hebben meegemaakt.

Kom op maat, je snapt toch wel hoe hij bedoelt.... Ik zeg echt niet dat alles goed is wat hij zegt en deed, maar de media schrijft hem zo verkeerd af. Treurig om te zien. Neem als voorbeeld alleen al even humberto tan die lekker verkeerd informeert
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 14:01 

Hardtraxx Veteran

@teup precies wrm ik deze discussie niet meer verder ga voeren, 90% van ‘zijn’ uitspraken die tegen hem gebruikt worden om het op de een of andere zieke manier goed proberen te praten dat hij vermoord is zijn uit context gehaald of er staat letterlijk iets compleet anders dan wat hij in de originele quote zegt, zo typerend ook weer, en niemand post überhaupt ook de originele quotes maar slechts 1 deel ervan. Bovendien ben ik het sws met 70% vd dingen die hij zegt eens, behalve onder andere z’n abortus standpunt (in het geval van verkrachting bedoel ik, vrouwtjes die elk weekend uit vrije wil op een andere lul willen springen en ‘perongeluk’ zwanger raken daardoor, neem je verantwoordelijkheid gewoon, eigen keus eigen consequenties dragen) en ga me daar zeker ook niet voor lopen verantwoorden. 1980 - 2000 is in mijn en de ogen van vele anderen zwaar superieur aan de koortsdroom van een maatschappij waar we nu in leven (ben blij dat ik niet in de USA of alleen al de randstad woon) en daarmee heb ik alles gezegd. Snowflake vind ik trouwens wel een hele bijzondere benaming voor mij. Nog niet eerder gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 16:26 

Hardtraxx Elite

Ja, moet me er ook eigenlijk niet in mengen. Heeft weinig zin. Dus...... ot:

Ik heb eigenlijk geen wtf momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 22:12 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
makrooy schreef:
Zaagkick schreef:

Kom op maat, je snapt toch wel hoe hij bedoelt.... Ik zeg echt niet dat alles goed is wat hij zegt en deed, maar de media schrijft hem zo verkeerd af. Treurig om te zien. Neem als voorbeeld alleen al even humberto tan die lekker verkeerd informeert

Vertel mij dan, hoe bedoelde hij het dan wel? Dit heeft overigens niks met media te maken, ik ken hem al veel langer dan vandaag en ik heb zijn videos zelf gekeken. Niks media, gewoon zijn eigen woorden.

@emre, geen woorden in mn mond leggen. Ik benoem geen redenen waarom het terecht is dat hij is vermoord. Ik zeg zelfs dat hij niet moest worden vermoord. Ik benoem alleen redenen waarom ik geen sympathie heb voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 17:37 

Hardtraxx Veteran

Het begint nu een terugkerend fenomeen te worden; mensen die in de gym op me af komen, vragen 'hoeveel setjes moet je nog', je zegt '1 setje man, ben met een minuutje klaar' en dat er dan teleurgesteld gekeken wordt en diegene meteen de gym uitgaat? bro wacht gewoon 1 minuut je kan toch geen beter antwoord krijgen dan '1 setje'? Aangezien het nu toch al 5/6x gebeurd is. Zit ik haastig mn setje te doen, schijven op te ruimen, zie ik diegene de gym uit lopen. 5 a 6 keer in een paar weken tijd. Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:40 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Het begint nu een terugkerend fenomeen te worden; mensen die in de gym op me af komen, vragen 'hoeveel setjes moet je nog'

Dat vraag ik me ook altijd af als ik weer een release pagina gevuld zie met tracks waar niemand op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:45 

Hardtraxx Veteran

tja ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen smaak hebben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 11:00 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Dat vraag ik me ook altijd af als ik weer een release pagina gevuld zie met tracks waar niemand op reageert.

Deze is wel gevat hoor xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 14:29 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Het begint nu een terugkerend fenomeen te worden; mensen die in de gym op me af komen, vragen 'hoeveel setjes moet je nog'

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 23:47 

Hardtraxx Veteran

Jappie Uptempo
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic