Jeffrey2107 schreef:
Maar als er weer eens een klas 10 jarigen aan flarden word geschoten of democratische regeringsmensen vermoord worden doen gasten als Kirk dit net zo hard en dan hoor je niemand.
pim__ schreef:
Ik ben wel benieuwd naar bewijs van rechtse mensen die andersom juichen. Je roept het namelijk nu al een aantal keer, maar ik heb het nog niet gezien. Overigens is dit niet een aanval, maar ben oprecht benieuwd.
Trump na de aanval op Paul Pelosi:
“We’ll stand up to crazy Nancy Pelosi, who ruined San Francisco — how’s her husband doing, anybody know?” Trump said to a raucous crowd of California Republicans at a state party convention. “And she’s against building a wall at our border, even though she has a wall around her house — which obviously didn’t do a very good job.”
Charlie Kirk over de aanvaller:
“By the way, if some amazing patriot out there in San Francisco or the Bay Area wants to really be a midterm hero, someone should go and bail this guy out.”
En dan hebben we het niet over een klein percentage outliers die ver buiten de gematigdheid van hun politieke affiliatie staan,. Het gaat dus niet om het rechtse equivalent van de blauwharige, schreeuwende feminist. Nee, dit is de fucking President, en een hoog aangeschreven influencer/podcaster, en heel rechts in de VS vind het blijkbaar maar normaal. Walgelijk, misselijkmakend.
Many such cases!
En dan dit soort Noord-Korea praktijken:
https://www.theguardian.com/us-news/202 ... foreignersIk wil wel nog mijn medeleven uitspreken naar de nabestaanden van Charlie Kirk.