Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 08:13 

Hardtraxxer

https://nos.nl/artikel/2559282-gevangen ... detineerde

Bij ons op werk dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 11:38 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
https://nos.nl/artikel/2559282-gevangenismedewerker-ter-apel-ontslagen-vanwege-relatie-met-gedetineerde

Bij ons op werk dit...

pffff hoe dan. Bizar verhaal wel ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 15:33 

Hardtraxxer

Stockholm syndrome niet zo wtf toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 17:22 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Silvio Aquila schreef:
https://nos.nl/artikel/2559282-gevangenismedewerker-ter-apel-ontslagen-vanwege-relatie-met-gedetineerde

Bij ons op werk dit...

Vrouwelijke medewerker had ook nog een vent thuis....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 17:28 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
Hekzitter schreef:
Silvio Aquila schreef:

Bij ons op werk dit...

Vrouwelijke medewerker had ook nog een vent thuis....

Klinkt als een bekend verhaal in de US wat toen wereld nieuws had gehaald. Het verhaal van Casey white
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 08:24 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:

Bij ons op werk dit...

Ze is niet de eerste bij ons op werk, dit is in het verleden vaker voor gekomen xd
En ook in andere P.I.'s overigens....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 15:08 

Hardtraxx Veteran

Bizar dat verhaal van Element in de corona periode. TLDR, is samen met zijn moeder en opa en oma in het ziekenhuis beland. Heeft 2 weken in coma gelegen, in die 2 weken zijn zijn opa en oma overleden en hij lag zelf ook op het randje. Zelfs zo erg dat zijn familie al voorzichtig aan het nadenken was over de invulling van zijn uitvaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 15:51 

Hardtraxx Veteran

Kan me dat verhaal toen nog wel herinneren ja, ook dat het heel ernstig was, maar beeld wat hij schetst is wel bizar.

Mooie kerel die Element, kan echt goed vertellen. Podcast van hem waarmee hij de mensen uit de scene aan de tand voelt zou lachen zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ja, mooie gast. Toen hij nog niet bekend was en nog met enige regelmaat op een feest stond, kon je hem er ook altijd goed bij hebben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 13:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kan me dat verhaal toen nog wel herinneren ja, ook dat het heel ernstig was, maar beeld wat hij schetst is wel bizar.

Mooie kerel die Element, kan echt goed vertellen. Podcast van hem waarmee hij de mensen uit de scene aan de tand voelt zou lachen zijn :lol:

Een Dumpert Reeten met Element. Poah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ik kende hem eigenlijk niet maar echt een mooie gast. De podcast is wel stuk beter geworden nu. Dat 3e wiel aan de wagen die energieloos er bij zat is gelukkig weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 15:23 

Hardtraxx Elite

Leuke episode, mooie gast die Beeltijn Marman. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 15:55 

Hardtraxx Veteran

Ooit een klein stapeltje Pokemon kaarten veiliggesteld toen ik uit huis ging. Ik dacht, eens checken hoeveel die nu waard zijn. 22 kaartjes, 2.200 dollar... wtf.. haha Hoogste zit op bijna 600 dollar. Mja hoe verpats je die handel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 16:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ooit een klein stapeltje Pokemon kaarten veiliggesteld toen ik uit huis ging. Ik dacht, eens checken hoeveel die nu waard zijn. 22 kaartjes, 2.200 dollar... wtf.. haha Hoogste zit op bijna 600 dollar. Mja hoe verpats je die handel? :lol:

Veiling sites zoals Catawiki?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 16:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Zijn genoeg sites voor. Een vriend van me zat in die handel. Toen hij een nieuwbouwhuis ging kopen heeft hij alles verkocht, heeft er naar eigen zeggen de keuken en badkamer van kunnen betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hahah tering. Toch nog maar ff een keer de zolder leegtrekken bij mn ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 09:47 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Als in je hebt ze allemaal al laten graden? Ze zijn geld waard vanaf een bepaalde rating, helaas is niet elke kaart in elke random conditie geld waard.

Zo ja, nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:35 

Hardtraxx Veteran

Nee niet laten graden. Heb ergens ook geen zin in al dat gedoe. Graden kost geld en dan maar hopen dat je m daarna goed kan verkopen. En ik zou niet weten hoe allemaal. Dus ik gok dat ik ze nog netjes bewaar tot die kaarten 50 jaar oud zijn. En dan ga ik daarvan met pensioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:43 

Hardtraxx Elite

Er zijn ook genoeg beurzen waar je langs kan hoppen. Dan krijg je meestal 70-75% van de waarde. Anders gewoon via ebay
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:44 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nee niet laten graden. Heb ergens ook geen zin in al dat gedoe. Graden kost geld en dan maar hopen dat je m daarna goed kan verkopen. En ik zou niet weten hoe allemaal. Dus ik gok dat ik ze nog netjes bewaar tot die kaarten 50 jaar oud zijn. En dan ga ik daarvan met pensioen.

Maar dan moet je ze eerst laten graden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 12:19 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Maar dan moet je ze eerst laten graden.

En m'n pensioengerechtigde leeftijd halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 22:07 

Hardtraxx Veteran

Al mijn oude Pokémon kaarten ook bewaard en laatst de huidige waarde eens opgezocht. Alleen met een bepaalde Charizard en Kyogre zat het al over de 10K (mits grade10). Nou zullen het geen 10en zijn, maar ook met lagere gradings zat je op honderden euro's.

Eigenlijk compleet absurd maar wel geinig om te weten :lol:. Ook weer opnieuw gestart met verzamelen inmiddels. Die Illustration rare kaarten zijn net kunst :love:
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic