Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
makrooy wrote:nvm je hebt je reactie al aangepast
Had je reactie even te snel gelezen ;) Zo ben ik dan ook weer he, mijn fout!!
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 8 days ago
Zelfreflectie op hardtraxx is ook wel een WTF-momentje.
Hardtraxx Elite
last seen 22 hours ago
Minder zeuren, meer lachen
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Teup is gewoon een goeie kloot. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dat plaatje word zo vaak serieus doorgestuurd dat ik dat bijzonder lastig in te schatten vind zonder context, sorry daarvoor Pim. Ook wel een enorm WTF momentje voor mij dat dit op relatief veel plekken gewoon nodig is.
Hardtraxx Elite
last seen 22 hours ago
Ik snap je hoor, maar ik dacht dat hier op t forum het een beetje met een korrel zout werd genomen. Anyhow, on a serious note, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, buiten het feit dat het natuurlijk een grote poppenkast is.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Khadber wrote:En zelfs al zou hij het niet zo bedoeld hebben, hij omringt zich nu met veel rechts radicale partijen zoals AfD, Reform Party, de partij van Meloni, Zemmour (die verder rechts zit dan Le Pen) etc. De trend is duidelijk, Elon is ver naar rechts geschoven en dat helpt met dit beeld absoluut niet.

Ik vind het dood- en doodeng wat er daar over de plas gebeurt. Er is geen sprake meer van voorspelbaar leiderschap met respect voor andere landen en ik heb bijzonder weinig zin om aan een touwtje voor Trump & co te moeten dansen als relatief kleine Europese staat.
Ik sluit me hier bij aan, ik ben er niet gerust op wat er daar gebeurt. Tendensen als deze waaien vaak over vanuit de VS naar Europa en ik maak me toch behoorlijk zorgen dat wij exact dit zullen krijgen in de toekomst. Merk dat het me veel meer bezighoudt dan zou moeten en dat het ook flink wat effect heeft op m'n mentale gezondheid op deze manier.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Join the gang
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 13 hours ago
Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20

Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Er staat onder 'raw / techno hybrid'.. wat dat ook mag betekenen, die drops die je noemt zijn wel echt tering slecht geproduceerd. Geen idee wat daar gebeurt rond 3:27. Niet echt een beste poging voor either 'raw' of techno dit.
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Ja, wat een bij elkaar geraapte lege bocht
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
last seen 16 minutes ago
Thanks. Moet nu met spoed naar een KNO-arts
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Sven-O wrote:Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20

Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Khadber wrote:
Sven-O wrote:Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20

Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.
Klinkt heel vet:

Mix-intro is 50 sec.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding :P.
Wat ik bijvoorbeeld zou willen horen is eigenlijk die break die die hierboven gedeelde plaat heeft met die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen. Die hopelijk uiteindelijk ook nog een beetje melodisch blijft in plaats van verzanden in gare kicks of screech patroontjes.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Khadber wrote:Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding :P.
Ah jammer.
Khadber wrote:die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen.
Haha deze gedachte is heel herkenbaar, als in, ik bedenk me vaker platen die "ge-Ran-D't" zouden kunnen worden, en dan voor de climax Ran-D die dan zelf de tracktitel screamt.

Zo van:
"Buffalo Soldieeeer!"
"Brothers in Arrms!" (Dire Straits)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Khadber wrote:Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.
Ik heb dat ook gauw met Ran-D. Hele sterke platen allemaal maar ik kan er vaak ook niet veel mee.
Weet zelf ook niet echt waar het hem in zit eigenlijk maar dat heb ik al sinds 2009 ofzo.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Mijn ebike en andere fietsen zijn vannacht gestolen uit de fietsenstalling in mijn flat.

Lekker kut dit
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Misschien wel beter als jij gewoon een normale fiets hebt. Nee geintje maat, mooi kut ja
Hardtraxxer
De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit xd

https://www.bbc.com/news/articles/cp9x9j89evxo
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote:De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit xd

https://www.bbc.com/news/articles/cp9x9j89evxo
Had Trump ook niet zoiets gedaan vlak voor hij werd beëdigd?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ja maar die komt toch overal mee weg
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Delt-A wrote:Ja maar die komt toch overal mee weg
Echt een WTF-momentje op zich dit ook.
Hardtraxxer