Had je reactie even te snel gelezenmakrooy wrote:nvm je hebt je reactie al aangepast
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
RHardtraxxer
- 665 posts member since 2021
- last seen 8 days ago
Zelfreflectie op hardtraxx is ook wel een WTF-momentje.
Dat plaatje word zo vaak serieus doorgestuurd dat ik dat bijzonder lastig in te schatten vind zonder context, sorry daarvoor Pim. Ook wel een enorm WTF momentje voor mij dat dit op relatief veel plekken gewoon nodig is.
Ik snap je hoor, maar ik dacht dat hier op t forum het een beetje met een korrel zout werd genomen. Anyhow, on a serious note, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, buiten het feit dat het natuurlijk een grote poppenkast is.
Ik sluit me hier bij aan, ik ben er niet gerust op wat er daar gebeurt. Tendensen als deze waaien vaak over vanuit de VS naar Europa en ik maak me toch behoorlijk zorgen dat wij exact dit zullen krijgen in de toekomst. Merk dat het me veel meer bezighoudt dan zou moeten en dat het ook flink wat effect heeft op m'n mentale gezondheid op deze manier.Khadber wrote:En zelfs al zou hij het niet zo bedoeld hebben, hij omringt zich nu met veel rechts radicale partijen zoals AfD, Reform Party, de partij van Meloni, Zemmour (die verder rechts zit dan Le Pen) etc. De trend is duidelijk, Elon is ver naar rechts geschoven en dat helpt met dit beeld absoluut niet.
Ik vind het dood- en doodeng wat er daar over de plas gebeurt. Er is geen sprake meer van voorspelbaar leiderschap met respect voor andere landen en ik heb bijzonder weinig zin om aan een touwtje voor Trump & co te moeten dansen als relatief kleine Europese staat.
Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20
Er staat onder 'raw / techno hybrid'.. wat dat ook mag betekenen, die drops die je noemt zijn wel echt tering slecht geproduceerd. Geen idee wat daar gebeurt rond 3:27. Niet echt een beste poging voor either 'raw' of techno dit.
Ja, wat een bij elkaar geraapte lege bocht
Thanks. Moet nu met spoed naar een KNO-arts
Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.Sven-O wrote:Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20
Klinkt heel vet:Khadber wrote:Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.Sven-O wrote:Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20
Mix-intro is 50 sec.
Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding
.
Wat ik bijvoorbeeld zou willen horen is eigenlijk die break die die hierboven gedeelde plaat heeft met die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen. Die hopelijk uiteindelijk ook nog een beetje melodisch blijft in plaats van verzanden in gare kicks of screech patroontjes.
Wat ik bijvoorbeeld zou willen horen is eigenlijk die break die die hierboven gedeelde plaat heeft met die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen. Die hopelijk uiteindelijk ook nog een beetje melodisch blijft in plaats van verzanden in gare kicks of screech patroontjes.
Ah jammer.Khadber wrote:Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding.
Haha deze gedachte is heel herkenbaar, als in, ik bedenk me vaker platen die "ge-Ran-D't" zouden kunnen worden, en dan voor de climax Ran-D die dan zelf de tracktitel screamt.Khadber wrote:die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen.
Zo van:
"Buffalo Soldieeeer!"
"Brothers in Arrms!" (Dire Straits)
Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.
Ik heb dat ook gauw met Ran-D. Hele sterke platen allemaal maar ik kan er vaak ook niet veel mee.Khadber wrote:Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.
Weet zelf ook niet echt waar het hem in zit eigenlijk maar dat heb ik al sinds 2009 ofzo.
Mijn ebike en andere fietsen zijn vannacht gestolen uit de fietsenstalling in mijn flat.
Lekker kut dit
Lekker kut dit
Misschien wel beter als jij gewoon een normale fiets hebt. Nee geintje maat, mooi kut ja
De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit 
https://www.bbc.com/news/articles/cp9x9j89evxo
Had Trump ook niet zoiets gedaan vlak voor hij werd beëdigd?UptempoSoldaat0411 wrote:De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit
Ja maar die komt toch overal mee weg
Echt een WTF-momentje op zich dit ook.Delt-A wrote:Ja maar die komt toch overal mee weg