Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 16:41 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
nvm je hebt je reactie al aangepast

Had je reactie even te snel gelezen ;) Zo ben ik dan ook weer he, mijn fout!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 17:01 

Hardtraxxer

Zelfreflectie op hardtraxx is ook wel een WTF-momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 17:05 

Hardtraxx Elite

Minder zeuren, meer lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 09:40 

Hardtraxx Veteran

Teup is gewoon een goeie kloot. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 10:22 

Hardtraxx Veteran

Dat plaatje word zo vaak serieus doorgestuurd dat ik dat bijzonder lastig in te schatten vind zonder context, sorry daarvoor Pim. Ook wel een enorm WTF momentje voor mij dat dit op relatief veel plekken gewoon nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 13:48 

Hardtraxx Elite

Ik snap je hoor, maar ik dacht dat hier op t forum het een beetje met een korrel zout werd genomen. Anyhow, on a serious note, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, buiten het feit dat het natuurlijk een grote poppenkast is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 18:12 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
En zelfs al zou hij het niet zo bedoeld hebben, hij omringt zich nu met veel rechts radicale partijen zoals AfD, Reform Party, de partij van Meloni, Zemmour (die verder rechts zit dan Le Pen) etc. De trend is duidelijk, Elon is ver naar rechts geschoven en dat helpt met dit beeld absoluut niet.

Ik vind het dood- en doodeng wat er daar over de plas gebeurt. Er is geen sprake meer van voorspelbaar leiderschap met respect voor andere landen en ik heb bijzonder weinig zin om aan een touwtje voor Trump & co te moeten dansen als relatief kleine Europese staat.

Ik sluit me hier bij aan, ik ben er niet gerust op wat er daar gebeurt. Tendensen als deze waaien vaak over vanuit de VS naar Europa en ik maak me toch behoorlijk zorgen dat wij exact dit zullen krijgen in de toekomst. Merk dat het me veel meer bezighoudt dan zou moeten en dat het ook flink wat effect heeft op m'n mentale gezondheid op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 00:26 

Hardtraxx Veteran

Join the gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:04 

Hardtraxxer

Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:15 

Hardtraxx Elite

Er staat onder 'raw / techno hybrid'.. wat dat ook mag betekenen, die drops die je noemt zijn wel echt tering slecht geproduceerd. Geen idee wat daar gebeurt rond 3:27. Niet echt een beste poging voor either 'raw' of techno dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:23 

Hardtraxx Veteran

Ja, wat een bij elkaar geraapte lege bocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:38 

Hardtraxx Veteran

Thanks. Moet nu met spoed naar een KNO-arts
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 15:05 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Net met open mond naar deze "hard techno" plaat zitten luisteren, skip vooral naar 3:00 of 3:20

Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 15:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Sven-O schreef:

Ik ben nu vooral benieuwd hoe een goed geproduceerde Raw Hardstyle remix van Duality klinkt. Ik denk dat het een prima G4H remix op zou kunnen leveren bijvoorbeeld.

Klinkt heel vet:

Mix-intro is 50 sec.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding :P.
Wat ik bijvoorbeeld zou willen horen is eigenlijk die break die die hierboven gedeelde plaat heeft met die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen. Die hopelijk uiteindelijk ook nog een beetje melodisch blijft in plaats van verzanden in gare kicks of screech patroontjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 15:48 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ah ja, 2015 was inderdaad het raw hardstyle jaar van de screech loopjes.. Niet mijn ding :P.

Ah jammer.

Khadber schreef:
die bekende melodie (die werkt volgens mij ontzettend goed in Raw Hardstyle) met dan een dikke Ran-D of G4H synth er overheen.

Haha deze gedachte is heel herkenbaar, als in, ik bedenk me vaker platen die "ge-Ran-D't" zouden kunnen worden, en dan voor de climax Ran-D die dan zelf de tracktitel screamt.

Zo van:
"Buffalo Soldieeeer!"
"Brothers in Arrms!" (Dire Straits)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 15:55 

Hardtraxx Veteran

Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 16:55 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Klopt wel wat je zegt. Ik kan vaak niet zo veel met Ran-D zijn platen of sets (ik mijd hem eigenlijk al sinds 2014 ofzo), je kunt niet ontkennen dat de man echt bizar goed kan produceren en een hele herkenbare en populaire sound heeft. Toch wel een prestatie.

Ik heb dat ook gauw met Ran-D. Hele sterke platen allemaal maar ik kan er vaak ook niet veel mee.
Weet zelf ook niet echt waar het hem in zit eigenlijk maar dat heb ik al sinds 2009 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2025 13:54 

Hardtraxx Elite

Mijn ebike en andere fietsen zijn vannacht gestolen uit de fietsenstalling in mijn flat.

Lekker kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2025 23:23 

Hardtraxxer

Misschien wel beter als jij gewoon een normale fiets hebt. Nee geintje maat, mooi kut ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 20:13 

Hardtraxxer

De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit xd

https://www.bbc.com/news/articles/cp9x9j89evxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2025 13:24 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
De Argentijnse president (uberhaupt een wtf-persoon) die een crypto scam gooit xd

https://www.bbc.com/news/articles/cp9x9j89evxo

Had Trump ook niet zoiets gedaan vlak voor hij werd beëdigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2025 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ja maar die komt toch overal mee weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2025 21:47 

Hardtraxx Beheerder

Delt-A schreef:
Ja maar die komt toch overal mee weg

Echt een WTF-momentje op zich dit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 23:30 

Hardtraxxer

https://nos.nl/artikel/2559251-oud-burg ... dende-auto
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213  Volgende