Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ken het hele fragment niet dus geen idee of dit echt dé groet is. Maar een raar circus is het wel weer zeg. En het erge is, de hele wereld heeft er mee te maken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 12:25 

Hardtraxx Veteran

Het fragment is bijgevoegd en daarin zie je het overduidelijk toch haha. Zelfs die hand naar z'n borst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 12:30 

Hardtraxx Veteran

Ja de beweging is duidelijk. Wel een beetje bijzondere motoriek als dit echt zo bedoelt was als Hitler groet.
Ik denk meer dat het idd WTF is dat hij zo'n beweging maakt dan dat hij hier echt een Hitler groet mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:05 

Hardtraxx Veteran

Hij doet het natuurlijk niet bewust. Maar het is mega sus want je doet het ook niet zomaar per ongeluk. Vooral die 2e was echt duidelijk een Hitler groet.

Snap ook niet waarom hij z'n hele ziel gooit in die groet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:21 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:24 

Hardtraxx Veteran

Klopten die andere voorbeelden ook eerst op de borst?

Maakt het wel een wezenlijk verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:26 

Hardtraxx Veteran

Leuk geprobeerd pim, maar een plaatje heb je dus helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:32 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Snap ook niet waarom hij z'n hele ziel gooit in die groet :lol:

idd, maar dit is voor mij precies hetgeen dat het grappig maakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:40 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:

wrm ni?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:44 

Hardtraxx Veteran

Haha ja ik lach me ook wel suf om die Musk, die gaat in no time al z'n glazen ingooien :lol:

Mooie dorpsgek die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:07 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
makrooy schreef:

wrm ni?

Omdat de Hitler groet een beweging is. Plus een foto is makkelijk uit context te trekken.

Of musk het bewust deed of niet, het is duidelijk een Hitler groet. Van die andere leiders moet je toch echt eerst video zien voordat je kunt oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Technisch gezien is het een romeinse groet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:44 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Technisch gezien is het een romeinse groet...

Is goed Benito
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:58 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
makrooy schreef:

wrm ni?

Uitleg in Hardtraxx taal:
Omdat de 1 het ziet als een aantal grappige pagina's in een DefQon forum, andere als een verzameling ongepaste foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:08 

Hardtraxx Elite

Dat heeft hier niet zoveel mee te maken lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 17:53 

Hardtraxx Veteran

Eerst 230383 nazi-duitsland plaatsen posten in het defqontopic en nu janken dat Yilong Ma zn rechterpoot de lucht in steekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 17:55 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Die moeder weet ook weer veelvuldig de media te vinden, en dat is niet de eerste keer (https://archive.is/fxiR3). Woont volgens dit artikel ook niet eens in Nederland, dus hoe goed heeft ze het slachtoffer en haar zoon in de gaten kunnen houden en 'kunnen vertrouwen met F4 vuurwerk'. Zou toch ook denken dat je prioriteiten wel ergens anders liggen als je zoon op deze verschrikkelijke leeftijd overlijdt dan meteen allerlei verschillende media opzoeken. Blijft natuurlijk wel enorm tragisch, maar wel een verhaal om vraagtekens bij te zetten.

Vuurwerkverbod gaat dit 100% oplossen!

Misschien ook racisme maar eens verbieden, dan is het ook de wereld uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 20:47 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Eerst 230383 nazi-duitsland plaatsen posten in het defqontopic en nu janken dat Yilong Ma zn rechterpoot de lucht in steekt

deze reactie is ook weer een wtf-momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 22:18 

Hardtraxx Elite

hardtraxx :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 22:21 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Alm1ghty schreef:

deze reactie is ook weer een wtf-momentje

Ken je Yilong Ma niet? Check zn insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 09:38 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Afbeelding

Groot verschil bij deze plaksels is dat het een stil beeld is, dat van Elon Musk bewegend beeld. Ik daag je uit om een bewegend beeld te vinden waar de anderen waar dit gebeurt en dat te vergelijken met het filmpje van Musk. Je zal zien dat als je er uberhaupt van kan spreken deze niet zo gemeend en in de houding gesprongen is als Musk. En zelfs al zou hij het niet zo bedoeld hebben, hij omringt zich nu met veel rechts radicale partijen zoals AfD, Reform Party, de partij van Meloni, Zemmour (die verder rechts zit dan Le Pen) etc. De trend is duidelijk, Elon is ver naar rechts geschoven en dat helpt met dit beeld absoluut niet.

Ik vind het dood- en doodeng wat er daar over de plas gebeurt. Er is geen sprake meer van voorspelbaar leiderschap met respect voor andere landen en ik heb bijzonder weinig zin om aan een touwtje voor Trump & co te moeten dansen als relatief kleine Europese staat. Ik luister best wel veel de podcast Boekestijn & de Wijk, die vaak een geschiedkundige context kunnen geven bij zaken die ze zien. Ik raad je aan om de aflevering van dinsdag te luisteren, een kwartiertje. Daar wordt gedurende de aflevering een beeld geschetst waar ik niet vrolijk van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 16:12 

Hardtraxx Veteran

https://www.youtube.com/watch?v=V3QWXww51Bg

In dit yt filmpje vanaf 9:10 zie je die plaatjes van pim maar dan in video. Overduidelijk dat het geen nazi groeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:

Een is ouwehoeren en edgy zijn op een forum (waar iedereen ook wel snapt dat het zwarte humor is), ander is op wereldtoneel waar de hele wereld toekijkt een nazi groet doen. Alle nazi's zijn Elon Musk al aan het verheerlijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 16:36 

Hardtraxx Elite

Gewoon een dom plaatje. Wat het al niet teweegbrengt. Volgens mij zitten er op HT bijna allemaal mensen met een beetje gezond verstand, dus kalm an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 16:38 

Hardtraxx Veteran

nvm je hebt je reactie al aangepast
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic