Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Ik ken het hele fragment niet dus geen idee of dit echt dé groet is. Maar een raar circus is het wel weer zeg. En het erge is, de hele wereld heeft er mee te maken. >.<
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Het fragment is bijgevoegd en daarin zie je het overduidelijk toch haha. Zelfs die hand naar z'n borst.
Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Ja de beweging is duidelijk. Wel een beetje bijzondere motoriek als dit echt zo bedoelt was als Hitler groet.
Ik denk meer dat het idd WTF is dat hij zo'n beweging maakt dan dat hij hier echt een Hitler groet mee doet.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Hij doet het natuurlijk niet bewust. Maar het is mega sus want je doet het ook niet zomaar per ongeluk. Vooral die 2e was echt duidelijk een Hitler groet.

Snap ook niet waarom hij z'n hele ziel gooit in die groet :lol:
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Klopten die andere voorbeelden ook eerst op de borst?

Maakt het wel een wezenlijk verschil.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Leuk geprobeerd pim, maar een plaatje heb je dus helemaal niks aan.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
makrooy wrote:Snap ook niet waarom hij z'n hele ziel gooit in die groet :lol:
idd, maar dit is voor mij precies hetgeen dat het grappig maakt :lol:
Hardtraxx Elite
last seen 23 hours ago
makrooy wrote:Leuk geprobeerd pim, maar een plaatje heb je dus helemaal niks aan.
wrm ni?
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Haha ja ik lach me ook wel suf om die Musk, die gaat in no time al z'n glazen ingooien :lol:

Mooie dorpsgek die vent.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
pim__ wrote:
makrooy wrote:Leuk geprobeerd pim, maar een plaatje heb je dus helemaal niks aan.
wrm ni?
Omdat de Hitler groet een beweging is. Plus een foto is makkelijk uit context te trekken.

Of musk het bewust deed of niet, het is duidelijk een Hitler groet. Van die andere leiders moet je toch echt eerst video zien voordat je kunt oordelen
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
online now
Technisch gezien is het een romeinse groet...
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
online now
Nuracore wrote:Technisch gezien is het een romeinse groet...
Is goed Benito
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
pim__ wrote:
wrm ni?
Uitleg in Hardtraxx taal:
Omdat de 1 het ziet als een aantal grappige pagina's in een DefQon forum, andere als een verzameling ongepaste foto's
Hardtraxx Elite
last seen 23 hours ago
Dat heeft hier niet zoveel mee te maken lijkt me?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Eerst 230383 nazi-duitsland plaatsen posten in het defqontopic en nu janken dat Yilong Ma zn rechterpoot de lucht in steekt
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
MelvinFR wrote:Die moeder weet ook weer veelvuldig de media te vinden, en dat is niet de eerste keer (https://archive.is/fxiR3). Woont volgens dit artikel ook niet eens in Nederland, dus hoe goed heeft ze het slachtoffer en haar zoon in de gaten kunnen houden en 'kunnen vertrouwen met F4 vuurwerk'. Zou toch ook denken dat je prioriteiten wel ergens anders liggen als je zoon op deze verschrikkelijke leeftijd overlijdt dan meteen allerlei verschillende media opzoeken. Blijft natuurlijk wel enorm tragisch, maar wel een verhaal om vraagtekens bij te zetten.
Vuurwerkverbod gaat dit 100% oplossen!

Misschien ook racisme maar eens verbieden, dan is het ook de wereld uit.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Alm1ghty wrote:Eerst 230383 nazi-duitsland plaatsen posten in het defqontopic en nu janken dat Yilong Ma zn rechterpoot de lucht in steekt
deze reactie is ook weer een wtf-momentje
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
hardtraxx :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
Alm1ghty wrote:Eerst 230383 nazi-duitsland plaatsen posten in het defqontopic en nu janken dat Yilong Ma zn rechterpoot de lucht in steekt
deze reactie is ook weer een wtf-momentje
Ken je Yilong Ma niet? Check zn insta
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
pim__ wrote:Image
Groot verschil bij deze plaksels is dat het een stil beeld is, dat van Elon Musk bewegend beeld. Ik daag je uit om een bewegend beeld te vinden waar de anderen waar dit gebeurt en dat te vergelijken met het filmpje van Musk. Je zal zien dat als je er uberhaupt van kan spreken deze niet zo gemeend en in de houding gesprongen is als Musk. En zelfs al zou hij het niet zo bedoeld hebben, hij omringt zich nu met veel rechts radicale partijen zoals AfD, Reform Party, de partij van Meloni, Zemmour (die verder rechts zit dan Le Pen) etc. De trend is duidelijk, Elon is ver naar rechts geschoven en dat helpt met dit beeld absoluut niet.

Ik vind het dood- en doodeng wat er daar over de plas gebeurt. Er is geen sprake meer van voorspelbaar leiderschap met respect voor andere landen en ik heb bijzonder weinig zin om aan een touwtje voor Trump & co te moeten dansen als relatief kleine Europese staat. Ik luister best wel veel de podcast Boekestijn & de Wijk, die vaak een geschiedkundige context kunnen geven bij zaken die ze zien. Ik raad je aan om de aflevering van dinsdag te luisteren, een kwartiertje. Daar wordt gedurende de aflevering een beeld geschetst waar ik niet vrolijk van word.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago

In dit yt filmpje vanaf 9:10 zie je die plaatjes van pim maar dan in video. Overduidelijk dat het geen nazi groeten zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Een is ouwehoeren en edgy zijn op een forum (waar iedereen ook wel snapt dat het zwarte humor is), ander is op wereldtoneel waar de hele wereld toekijkt een nazi groet doen. Alle nazi's zijn Elon Musk al aan het verheerlijken.
Hardtraxx Elite
last seen 23 hours ago
Gewoon een dom plaatje. Wat het al niet teweegbrengt. Volgens mij zitten er op HT bijna allemaal mensen met een beetje gezond verstand, dus kalm an.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
nvm je hebt je reactie al aangepast