Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
lol, lmao

Edit: wat nuance, mijn WTF momentje is dat hij er lol en lmao over zegt. Hij zal het wel een beetje aan het weglachen zijn maar het is wel serieus shit voor hem.


Bioweapon album release dus wel gewoon in 2030
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://twitter.com/audiofreqdj/status/1613664854258098180

xd


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 00:10 
 
Hardtraxxer



Onverwachte combinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2023 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer wordt gek :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 21:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer wordt gek :woot:

Haha ja Jezus man, ben nog steeds aan het nagenieten ondanks de hevige kater. Ik kom al 25 jaar bij deze club en heb seizoenen mee gemaakt dat we 7-1 en 5-1 wonnen in de derby of kampioen werden na een beslissingswedstrijd, maar de wedstrijd gister gaat daar qua euforie en trots en ongeloof nog overheen. Ook gewoon dik verdiend gewonnen en een geweldige pot voetbal op de mat gelegd, was echt genieten op de tribune :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat goed ouwe. Dit is toch gewoon een jongensdroom joh. Dik verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet inderdaad zeg, zwaar verdiend ook. Nu hopen dat jullie Feyenoord uit loten, mooiste affiche :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 10:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Heel vet inderdaad zeg, zwaar verdiend ook. Nu hopen dat jullie Feyenoord uit loten, mooiste affiche :cool:


Ik hoop het ook, we gaan het zien morgen in de koker met PSV, Ajax & Feyenoord xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2023 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn youtube algoritme die plots besluit allerlei conspiracy videos te laten zien. De mooiste is dat Nederland een economische super macht is die de wereld wilt overnemen en nu bezig is om China economisch over te nemen en uiteindelijk de chinese overheid over te nemen. :lol: wtf youtube

Ik ben totaal niet van dit soort dingen en zoek dit ook niet op dus hoe Youtube er bij komt geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/collectie/13923/video/24 ... lange-adem

Baudet zijn speech gister is echt bizar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baudet is onderweg naar de cult/guru-status die hij zo graag wil zijn. Ik hoop dat hij nog wat daalt in de volgende verkiezingen zodat zijn verdienmodel in elkaar kukelt. Totaal wererldvreemd deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.

beetje op het niveau van "jezus leeft". nog zon partij die ze moeten verbieden.

wat een clowns
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.


Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je weet het niet, misschien is hij de volgende Andrew Tate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.


Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt


Dat is dus ook niet zijn insteek denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.


Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt


Dat is dus ook niet zijn insteek denk ik :P


Niet? :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt

Niet alleen de FVD stemmers, ook de leden van Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Nederlandse youtuber Jeffrey Wirtz, beter bekend als Egbert, heeft een oneindige geanimeerde sitcom gemaakt met behulp van kunstmatige intelligentie, waaronder ChatGPT. De stream is 24/7 live te bekijken op zijn Twitch-pagina.

https://tweakers.net/geek/209116/nederl ... et-ai.html

https://m.twitch.tv/altijd_live

:lol: wat is dit joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
De Nederlandse youtuber Jeffrey Wirtz, beter bekend als Egbert, heeft een oneindige geanimeerde sitcom gemaakt met behulp van kunstmatige intelligentie, waaronder ChatGPT. De stream is 24/7 live te bekijken op zijn Twitch-pagina.

https://tweakers.net/geek/209116/nederl ... et-ai.html

https://m.twitch.tv/altijd_live

:lol: wat is dit joh


Leuk detail: Hij was hier al mee bezig toen op Twitch er eenzelfde format online kwam maar dan van Seinfeld. Dit is dus geen kopie/pasta maar een enorme toevalligheid, great minds think alike
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2023 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de drukte gister in Alkmaar.

ik had wel verwacht dat er veel mensen zouden zijn maar ik was echt een half uur bezig met een stuk dat normaal 2 minuten lopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van mijn recente setjes is vannacht blijkbaar gebombardeerd met luisteraars en likes.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhaa das wel sick, enig idee waar vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, behalve dat elke Amerikaanse staat voorkomt in de afgelopen 24u met honderden luisteraars. Bizar dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jamie Lannister was vandaag ineens bij ons op kantoor. En dan bedoel ik dat Nikolaj Coster-Waldau ineens op de stoep stond om een collega te interviewen voor z'n docu, lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Jamie Lannister was vandaag ineens bij ons op kantoor. En dan bedoel ik dat Nikolaj Coster-Waldau ineens op de stoep stond om een collega te interviewen voor z'n docu, lol.


Haha dat is idd wel een flinke WTF, neem aan dat je hem met links de hand hebt geschud ?
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic