Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Delt-A wrote:lol, lmao

Edit: wat nuance, mijn WTF momentje is dat hij er lol en lmao over zegt. Hij zal het wel een beetje aan het weglachen zijn maar het is wel serieus shit voor hem.
Bioweapon album release dus wel gewoon in 2030
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Basshunterzz wrote:https://twitter.com/audiofreqdj/status/1613664854258098180

xd
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 8 days ago

Onverwachte combinatie
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Pommer wordt gek :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Chroman wrote:Pommer wordt gek :woot:
Haha ja Jezus man, ben nog steeds aan het nagenieten ondanks de hevige kater. Ik kom al 25 jaar bij deze club en heb seizoenen mee gemaakt dat we 7-1 en 5-1 wonnen in de derby of kampioen werden na een beslissingswedstrijd, maar de wedstrijd gister gaat daar qua euforie en trots en ongeloof nog overheen. Ook gewoon dik verdiend gewonnen en een geweldige pot voetbal op de mat gelegd, was echt genieten op de tribune :loving:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Wat goed ouwe. Dit is toch gewoon een jongensdroom joh. Dik verdiend.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Heel vet inderdaad zeg, zwaar verdiend ook. Nu hopen dat jullie Feyenoord uit loten, mooiste affiche :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
chas1n wrote:Heel vet inderdaad zeg, zwaar verdiend ook. Nu hopen dat jullie Feyenoord uit loten, mooiste affiche :cool:
Ik hoop het ook, we gaan het zien morgen in de koker met PSV, Ajax & Feyenoord xd :worship:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Mijn youtube algoritme die plots besluit allerlei conspiracy videos te laten zien. De mooiste is dat Nederland een economische super macht is die de wereld wilt overnemen en nu bezig is om China economisch over te nemen en uiteindelijk de chinese overheid over te nemen. :lol: wtf youtube

Ik ben totaal niet van dit soort dingen en zoek dit ook niet op dus hoe Youtube er bij komt geen idee.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
https://nos.nl/collectie/13923/video/24 ... lange-adem

Baudet zijn speech gister is echt bizar :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Baudet is onderweg naar de cult/guru-status die hij zo graag wil zijn. Ik hoop dat hij nog wat daalt in de volgende verkiezingen zodat zijn verdienmodel in elkaar kukelt. Totaal wererldvreemd deze man.
J
echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.

beetje op het niveau van "jezus leeft". nog zon partij die ze moeten verbieden.

wat een clowns
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Jeffreylp wrote:echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.
Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je weet het niet, misschien is hij de volgende Andrew Tate.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Mitch wrote:
Jeffreylp wrote:echt als je voor hem of zn kansloze partij hebt gestemd is het wel duidelijk dat je niet spoort.
Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt
Dat is dus ook niet zijn insteek denk ik :P
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Indy wrote:
Mitch wrote:
Dat is dus ook niet zijn insteek denk ik :P
Niet? :$ :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Mitch wrote:Ik denk niet dat er veel FVD stemmers zich druk maken om wat Jeffreylp op Hardtraxx van hun vindt
Niet alleen de FVD stemmers, ook de leden van Hardtraxx.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
De Nederlandse youtuber Jeffrey Wirtz, beter bekend als Egbert, heeft een oneindige geanimeerde sitcom gemaakt met behulp van kunstmatige intelligentie, waaronder ChatGPT. De stream is 24/7 live te bekijken op zijn Twitch-pagina.

https://tweakers.net/geek/209116/nederl ... et-ai.html

https://m.twitch.tv/altijd_live

:lol: wat is dit joh
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Nuracore wrote:De Nederlandse youtuber Jeffrey Wirtz, beter bekend als Egbert, heeft een oneindige geanimeerde sitcom gemaakt met behulp van kunstmatige intelligentie, waaronder ChatGPT. De stream is 24/7 live te bekijken op zijn Twitch-pagina.

https://tweakers.net/geek/209116/nederl ... et-ai.html

https://m.twitch.tv/altijd_live

:lol: wat is dit joh
Leuk detail: Hij was hier al mee bezig toen op Twitch er eenzelfde format online kwam maar dan van Seinfeld. Dit is dus geen kopie/pasta maar een enorme toevalligheid, great minds think alike
J
de drukte gister in Alkmaar.

ik had wel verwacht dat er veel mensen zouden zijn maar ik was echt een half uur bezig met een stuk dat normaal 2 minuten lopen is.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Een van mijn recente setjes is vannacht blijkbaar gebombardeerd met luisteraars en likes.

Image
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Hhaa das wel sick, enig idee waar vandaan?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Nope, behalve dat elke Amerikaanse staat voorkomt in de afgelopen 24u met honderden luisteraars. Bizar dit :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Jamie Lannister was vandaag ineens bij ons op kantoor. En dan bedoel ik dat Nikolaj Coster-Waldau ineens op de stoep stond om een collega te interviewen voor z'n docu, lol.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Jamie Lannister was vandaag ineens bij ons op kantoor. En dan bedoel ik dat Nikolaj Coster-Waldau ineens op de stoep stond om een collega te interviewen voor z'n docu, lol.
Haha dat is idd wel een flinke WTF, neem aan dat je hem met links de hand hebt geschud ?