Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...



Wat :lol:

Bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf ook al behoorlijk vette artwork weten te maken met DALL-E :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...



Pff dit is echt mega interessant zeg, heb me ook aangemeld voor de wachtlijst.

Hoe lang duurde het bij jullie voor je toegang kreeg??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...



Pff dit is echt mega interessant zeg, heb me ook aangemeld voor de wachtlijst.

Hoe lang duurde het bij jullie voor je toegang kreeg??


Ik sta al vanaf 15 juli in die fucking wachtlijst :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...



Pff dit is echt mega interessant zeg, heb me ook aangemeld voor de wachtlijst.

Hoe lang duurde het bij jullie voor je toegang kreeg??

Ik heb sinds gister toegang tot Dall-E. Duurde bij mij 12 dagen. Maar Midjourney is dus ook een dikke tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Sinds vandaag toegang tot DALL-E. Lijpe shit...



Pff dit is echt mega interessant zeg, heb me ook aangemeld voor de wachtlijst.

Hoe lang duurde het bij jullie voor je toegang kreeg??

Ik had binnen een maand een invite, maar dat is al weer even geleden voordat het 'gehyped' werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100042248_953cd896

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Hoe lang duurde het bij jullie voor je toegang kreeg??


1 week :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x https://twitter.com/lpofdelaware/status ... 6737029120
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Pfff wat bizar weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alcoholverbod voor ouderen , lijkt wel luckyTv
https://www.telegraaf.nl/video/18891370 ... ioneel-van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush die bij Escape Halloween voor DJ Anime staat :huh: vervolgens gaat de lineup verder met Ben Nicky, SZP en Da Twwekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Amerikanen hebben toch geen idee waar ze naar aan het luisteren zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Die huidige generatie en hun spanningsboog/afkeer tegen hypes. Ik zag online wat video's voorbij komen met reacties van mensen dat Sickmode en Rooler echt niet leuk meer zijn. Altijd hetzelfde. Afgelopen zaterdag, daar was Mutilator pas vet.

Echt zo typisch. Het begint een hype te worden, wordt bekend bij het grotere publiek en het is ineens weer kut. Dus kiezen we maar een andere onbekende act, want ik ben een "ontdekker". Ik weet het, dit is waarschijnlijk iets wat onze generatie vroeger ook deed. Maar ik vond het heel grappig om te zien hoe snel mensen iets weer beu zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem van een hype of bekendheid is dat het dan geleefd word en dus sneller gaat vervelen omdat je het overal in een korte tijd tegenkomt. Vanzelfsprekend dat men dan naar iets anders gaat zoeken wat relatief nieuw voor hen is.

Dit is gewoon een circle of life dingetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die huidige generatie en hun spanningsboog/afkeer tegen hypes. Ik zag online wat video's voorbij komen met reacties van mensen dat Sickmode en Rooler echt niet leuk meer zijn. Altijd hetzelfde. Afgelopen zaterdag, daar was Mutilator pas vet.

Echt zo typisch. Het begint een hype te worden, wordt bekend bij het grotere publiek en het is ineens weer kut. Dus kiezen we maar een andere onbekende act, want ik ben een "ontdekker". Ik weet het, dit is waarschijnlijk iets wat onze generatie vroeger ook deed. Maar ik vond het heel grappig om te zien hoe snel mensen iets weer beu zijn :lol:


Deze tendens gaat hand in hand met algoritmes van social media over de jaren heen. Facebook was namelijk nog niet zo heftig qua algoritme en had echt het idee dat ik ook iets van vrienden zag. Nu door instagram en tik-tok en andere sociale platformen die met reels etc zijn gaan gooien. Hierdoor is de aandachtsspanne van met name de jeugd flink verpest. Dit zie ik ook in mijn klaslokaal. Leerlingen kunnen geen 10 minuten aan eenzelfde iets werken en ik moet als docent iets anders doen om de aandacht erbij te houden. Ik ben ook groot voorstander van tijdssloten op social media voor mensen onder de 18. Je maakt informatie verslaafde junks van kinderen namelijk. Maarja dat zal nooit gebeuren, want er wordt immers mennes veel geld aan verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2022 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 25 jaar komt dan eindelijk het avontuur van Ash en Pikachu ten einde. Bizar :oh:
Ze gaan een nieuw hoofdrolspeler met een nieuwe serie starten en zullen volwaardig van Ash en Pikachu afscheid nemen, aldus The Pokemon Company
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Worden het inclusieve/woke karakters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 19:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Worden het inclusieve/woke karakters?


Het wordt gemaakt in Japan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Basshunterzz schreef:
Die huidige generatie en hun spanningsboog/afkeer tegen hypes. Ik zag online wat video's voorbij komen met reacties van mensen dat Sickmode en Rooler echt niet leuk meer zijn. Altijd hetzelfde. Afgelopen zaterdag, daar was Mutilator pas vet.

Echt zo typisch. Het begint een hype te worden, wordt bekend bij het grotere publiek en het is ineens weer kut. Dus kiezen we maar een andere onbekende act, want ik ben een "ontdekker". Ik weet het, dit is waarschijnlijk iets wat onze generatie vroeger ook deed. Maar ik vond het heel grappig om te zien hoe snel mensen iets weer beu zijn :lol:


Deze tendens gaat hand in hand met algoritmes van social media over de jaren heen. Facebook was namelijk nog niet zo heftig qua algoritme en had echt het idee dat ik ook iets van vrienden zag. Nu door instagram en tik-tok en andere sociale platformen die met reels etc zijn gaan gooien. Hierdoor is de aandachtsspanne van met name de jeugd flink verpest. Dit zie ik ook in mijn klaslokaal. Leerlingen kunnen geen 10 minuten aan eenzelfde iets werken en ik moet als docent iets anders doen om de aandacht erbij te houden. Ik ben ook groot voorstander van tijdssloten op social media voor mensen onder de 18. Je maakt informatie verslaafde junks van kinderen namelijk. Maarja dat zal nooit gebeuren, want er wordt immers mennes veel geld aan verdiend.


Ik dacht altijd dat ik een kind van mijn generatie was en door dit soort redenen een ontzettend slechte spanningsboog had. Vorige week gerealiseerd dat er duidelijke signalen zijn dat ik ADHD-I heb. lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Goldband pak je spullen maar!

Leuke sneer naar de ''selfmade'' 18 jarige pikkies op Bali die cursussen verkopen lijkt het, plaat duurt wel precies 4:26 te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/audiofreqdj/status/ ... 4258098180

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol, lmao

Edit: wat nuance, mijn WTF momentje is dat hij er lol en lmao over zegt. Hij zal het wel een beetje aan het weglachen zijn maar het is wel serieus shit voor hem.
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic