Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2023 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Jamie Lannister was vandaag ineens bij ons op kantoor. En dan bedoel ik dat Nikolaj Coster-Waldau ineens op de stoep stond om een collega te interviewen voor z'n docu, lol.


Haha dat is idd wel een flinke WTF, neem aan dat je hem met links de hand hebt geschud ?


Ik vroeg hem wanneer Emilia Clarke langs komt voor haar docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://fb.watch/kZQ5SpOvFs/

Dit soort filmpjes is haast een verfilming van een koortsdroom ofzo :x
Enge shit die AI
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Real life Call of Duty (I guess) in Ukraïne

https://twitter.com/IAPonomarenko/statu ... 3496176642
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister een officiele hoorzitting in Amerika geweest waarin de belangrijkste UFO meldingen en vraagstukken aan het congress zijn voorgelegd om antwoorden te krijgen. Best boeiend verhaal met interessante reacties.

https://www.nbcnews.com/politics/congre ... -rcna96476
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gister een officiele hoorzitting in Amerika geweest waarin de belangrijkste UFO meldingen en vraagstukken aan het congress zijn voorgelegd om antwoorden te krijgen. Best boeiend verhaal met interessante reacties.

https://www.nbcnews.com/politics/congre ... -rcna96476

Al geloof ik wel in buitenaardsleven en de mogelijkheid dat er andere zijn als ons vind ik dit artikel vrij nietszeggend.
Het is allemaal "ja ik ben er bij geweest dus neem het maar van mij aan".

"Yes. I have specific knowledge of that," maar heeft vervolgens geen bewijs of deelt geen details.

"I have to be very careful here ... [but] what I personally witnessed, myself and my wife, was very disturbing."
Ja oké i guess? jij en duizend andere die het 'ooit' gespot hebben

Dus ja...
¯\_(ツ)_/¯
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goh, ga er ook niet vanuit dat ze met keihard bewijs komen als he tdit onderwep betreft, want dit gaat natuurlijk gewoon om technologie die het publiek nog niet mag kennen. Ga er ook niet vanuit dat dit ruimtemannetjes zijn.

maar alsnog boeiend verhaal en te zien wat voor reacties er op komen ook al wordt er niet bijster veel gezegd. Ik ga er iig wel lekker op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn meer antwoorden die je al jaren lang hoort van verschillende mensen met verschillende functies. Het enige wat nu interessant is is dat de overheid zich er nu mee gaat bemoeien. Maar als ik het zo een beetje lees gaat hier weinig mee gebeuren. Dit voed zich enkel op een urban legend die al tientalle jaren gaande is wat nog altijd geen antwoorden opleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het artikel gebruikt in de inleiding correct het woord "unidentified aerial phenomena", want het zijn vaak optische illusies, geen vliegende objecten. De mannen van Corridor Crew leggen dat heel mooi uit in hun analyses.



Ze hebben zo wel wat meer video's over dit soort materiaal.

Het zal zeker zo zijn dat de VS bepaalde technologie geheim houdt, maar ook die technologie zal gebonden zijn aan de wetten van de fysica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn al de nodige hoorzittingen geweest over UFO's sinds 2020. Er is zelfs al de nodige documentatie vrijgegeven over onderzoek vanuit bijv de CIA naar UFO's en beeldmateriaal vanuit het Pentagon van UFO's. Wat voor mij evident is, is dat het in die kringen iig serieus wordt genomen. Het is dan ook interessant dat het evengoed decennia lang werd geridiculiseerd.

Voor mij is het verder ondenkbaar dat de aarde de enige planeet is met levende wezens. Het is vervolgens ook niet vergezocht dat er dus planeten zijn die veel verder zijn doorontwikkeld als wij. Zeker wanneer je bekijkt in wat voor tempo de technologie in de afgelopen 100 jaar is doorontwikkeld, met in het achterhoofd hoe lang het universum wel niet bestaat. Ja technologie is gebonden aan de wetten van de fysica, maar nog steeds hebben we een incompleet realiteitsbeeld.

De interessante vragen voor mij zijn daarom niet of ze bestaan, maar eerder of er al contact is geweest in het verleden en/of zulke technologie al in handen is van bijv het militair industrieel complex. Als dat zo is, dan kan ik me ook goed voorstellen waarom men al die tijd heeft willen voorkomen dat het publiek zich er bewust van zou zijn.

Op het gebied van UFO's is sws een enorme lading onzin te vinden. Ik vind het zelf interessant omdat het wel ingaat op een existentiële levensvraag (zijn we alleen), maar het heeft niet echt een doorwerking op het alledaagse leven en je kan het zelf ook niet valideren. T blijven dus theorieën, tot het door overheden wordt erkend dat ze bestaan, en wanneer ze het ontkennen zou er nog altijd een motief kunnen zijn om te liegen.

Voor wie zich interesseert in UFO's kan ik bijv dit filmpje aanraden (en überhaupt dit kanaal). Of het allemaal klopt laat ik in het midden, maar het is op z'n minst goede entertainment. Voor alu hoedje materiaal wordt het iig wel sterk gebracht.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze podcast van Hardnews: https://www.youtube.com/watch?v=aubJctwLY1E
Dat je een hardstyle/core gerelateerde podcast begint vanuit Hardnews en dan een eerste aflevering zo'n gast doen. :x Eerste aflevering is altijd even opstarten en wennen maar op deze manier komt het vrij matig uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik vond dat juist tering mooi. :lol: Wat wil je dan een uur lang emo gelul over hoe B-Front een melodie bedacht heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Deze podcast van Hardnews: https://www.youtube.com/watch?v=aubJctwLY1E
Dat je een hardstyle/core gerelateerde podcast begint vanuit Hardnews en dan een eerste aflevering zo'n gast doen. :x Eerste aflevering is altijd even opstarten en wennen maar op deze manier komt het vrij matig uit de verf.


Aflevering 2 is met Dual Damage dus ze zetten de lijn goed door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ieder zijn ding zou ik maar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ik vond dat juist tering mooi. :lol: Wat wil je dan een uur lang emo gelul over hoe B-Front een melodie bedacht heeft?

Jaaa!!
Nee, er is vast wat leukers en interessanters te hebben als openingsgast dan iemand die een dansje doet op tiktok.
Ben wel benieuwd of er nog afleveringen komen met gasten die ik wel interessant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 18:52 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Deze podcast van Hardnews: https://www.youtube.com/watch?v=aubJctwLY1E
Dat je een hardstyle/core gerelateerde podcast begint vanuit Hardnews en dan een eerste aflevering zo'n gast doen. :x Eerste aflevering is altijd even opstarten en wennen maar op deze manier komt het vrij matig uit de verf.


Aflevering 2 is met Dual Damage dus ze zetten de lijn goed door :lol:


Want? Omdat het je smaak niet is?

Wat betreft Bjorn, eens.. maar niks onlogisch aan Dual Damage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bjorn is een fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie is Bjorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Deze podcast van Hardnews: https://www.youtube.com/watch?v=aubJctwLY1E
Dat je een hardstyle/core gerelateerde podcast begint vanuit Hardnews en dan een eerste aflevering zo'n gast doen. :x Eerste aflevering is altijd even opstarten en wennen maar op deze manier komt het vrij matig uit de verf.


Aflevering 2 is met Dual Damage dus ze zetten de lijn goed door :lol:


Want? Omdat het je smaak niet is?

Wat betreft Bjorn, eens.. maar niks onlogisch aan Dual Damage.


Volledig eens maar qua zakelijk oogpunt echt bizar goed gedaan. Die gast is overal op social media en vanuit daar moet je toch je volgers trekken. Dus direct vanaf de eerste aflevering direct veel bereik. Is gewoon slimme marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, het is gewoon slimme marketing. Pak de populairste dingen op het moment om aandacht naar je podcast te trekken. Verder hebben ze wss de pull niet om gelijk grote artiesten neer te zetten, dus dan is het het beste zo te beginnen om luisteraars te trekken en vanuit daar grotere gasten.

Het is hardstyle anno 2023, je kop boven water houden/het grote publiek bereiken is belangrijker, en zodoende doen social media en marketing het beter dan iets niche opbouwen en maar hopen dat mensen het oppikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke daar zit wat in. Ben dan ook niet helemaal de doelgroep inderdaad. Heb deze gast wel eens voorbij zien komen tijdens het scrollen op instagram maar zou niet weten waarom dit een 'held' is. :P

Maar goed, ga de podcast wel beetje in de gaten houden en luisteren als er iets interessants voor mij voorbij komt. De volgende sla ik denk ik ook even over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wie is Bjorn


Die ken je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Wie is Bjorn


Die ken je wel.


Nope. Heb het moeten opzoeken. Maar het is gewoon een sportschool kerel met een dansje die on stage uitgenodigd wordt zijn ding te doen en de hele tijd over z'n benen wrijft als ie geïnterviewd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, hij is vooral gevraagd voor dat laatstgenoemde hoorde ik via via.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oke daar zit wat in. Ben dan ook niet helemaal de doelgroep inderdaad. Heb deze gast wel eens voorbij zien komen tijdens het scrollen op instagram maar zou niet weten waarom dit een 'held' is. :P


De zelfde reden waarom Barbie en Sterretje populair zijn geworden met Oh Oh Cherso.

Onnozele mensen een podium geven omdat ze onnozel zijn en het gebruiken voor leedvermaak.
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic