Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sylence die weer wat van zich laat horen :lol:

Citaat:
If you believe there's something more to life than the music scene, God is calling you to step away and turn your back on the culture. God took me out of hardstyle and even tho I wasn't ready to leave, I decided to accept his offer.. I'll never go back after what Jesus has showed me . No Going back. No party, no Festival, no drop is worth going to hell over. If your heart is in the things of this world, you can change. You can have peace with God .


Zo jammer

Ik was hem nog aant volgen op FB :$
Nu niet meer… zo jammer, die jonge kon echt wel mooie tracks maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
zo jammer, die jonge kon echt wel mooie tracks maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een appelflap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zaten niet bepaald vocals in zijn tracks die ook maar iets Godslasterigs in zich hadden.
Het waren altijd lekker vrolijke tracks, puur euforisch. Een beetje dezelfde stijl als Cyber
Al lag zijn hoogtepunt al jaren achter ons, het blijft toch zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.bd.nl/tilburg-e-o/auto-vlieg ... ~a4496e2d/

Heb dit zien gebeuren, reed op afstandje achter deze auto. Waren 3 Poolse jongens van 18/19 op weg naar Dominator. Komen er relatief goed van af. Vrouw die de rotonde nam zei dat ze over de neus van haar auto heen vlogen. Sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
http://www.bd.nl/tilburg-e-o/auto-vliegt-over-rotonde-in-hilvarenbeek-drie-gewonden-naar-ziekenhuis~a4496e2d/

Heb dit zien gebeuren, reed op afstandje achter deze auto. Waren 3 Poolse jongens van 18/19 op weg naar Dominator. Komen er relatief goed van af. Vrouw die de rotonde nam zei dat ze over de neus van haar auto heen vlogen. Sick.

Bizar, het was dus een soort schansspringen met een Fiat Punto :oh:
Dat je na zoveel borden en tekens zo'n grote rotonde compleet over het hoofd ziet, is wel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het alweer 5 jaar geleden is sinds Chester Bennington zelfmoord pleegde. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 22:15 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dat het alweer 5 jaar geleden is sinds Chester Bennington zelfmoord pleegde. :oh:



vond deze toen wel dubbel maar wat een pareltje :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit artikel: https://www.dailykos.com/stories/2022/7 ... s-of-lives

Tl;dr: resultaten van een "gerenommeerd" onderzoek naar Alzheimer's in 2006, waarop het meerendeel van vervolgonderzoek is gebaseerd en waaruit diagnostische criteria zijn afgeleid, lijken bewerkt te zijn zodat ze de hypothese zouden bevestigen. Hierdoor zijn miljarden dollars terechtgekomen bij studies die (achteraf) niks bijdragen aan de behandeling van Alzheimer's en zijn mogelijk miljoenen mensen die wél aan Alzheimer's leden hier niet mee gediagnosticeerd waardoor ze ook niet de (op dat moment) juiste zorg kregen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/944873/g ... loed-zagen

Dit gebeurde terwijl ik aan het winkelen was. Liep de winkel uit en politie vroeg ons om links af te gaan. Hele stuk van de winkelstraat was al afgezet en ik zat daar middenin. Zag een aantal meter naast me de gewonde liggen met een mes in zn been... Zag bloedsporen op de grond en die besloot ik even te volgen, toen ik een zijstraatje uitliep zag ik de vermoedelijke dader op de grond zitten met politie die hem had opgepakt.

WTF moment is een understatemend voor deze middag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 19:14 
 
Hardtraxxer

Lekker dan, zou daar niet heel goed op gaan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De prins van Saudi Arabië stelt 1 biljoen beschikbaar om een 170km lange "wolkenkrabber" te maken genaamd "The Mirror Line". Het gebouw word dus 170km lang en 488m hoog.

De bouw van de Mirror Line duurt naar verwachting 50 jaar. Maar de Prins wil dat het project in 2030 klaar is (mien god).

De twee delen van de wolkenkrabber lopen parallel aan elkaar door de woestijn, de kust en de bergen. Architecten zullen bij het ontwerpen van het gebouw rekening houden met de kromming van de aarde. Mirror Line krijgt een aparte ondergrondse hogesnelheidslijn, een stadion op 304 m hoogte en een aanlegsteiger voor schepen.



Nog zo'n megaproject :lol: ik vond de deadline van The New Capitol in Egypte al optimistisch. De hoeveelheid mankracht, resources en gevolgen het nodig heeft om alleen al te bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Architecten zullen bij het ontwerpen van het gebouw rekening houden met de kromming van de aarde.


Kwade flat earth geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/944873/gewonde-bij-steekpartij-herestraat-verdachte-aangehouden-er-ontstond-paniek-toen-ze-bloed-zagen

Dit gebeurde terwijl ik aan het winkelen was. Liep de winkel uit en politie vroeg ons om links af te gaan. Hele stuk van de winkelstraat was al afgezet en ik zat daar middenin. Zag een aantal meter naast me de gewonde liggen met een mes in zn been... Zag bloedsporen op de grond en die besloot ik even te volgen, toen ik een zijstraatje uitliep zag ik de vermoedelijke dader op de grond zitten met politie die hem had opgepakt.

WTF moment is een understatemend voor deze middag xd


https://twitter.com/HowcanImakethi1/sta ... 0yBjhHO85w
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De prins van Saudi Arabië stelt 1 biljoen beschikbaar om een 170km lange "wolkenkrabber" te maken genaamd "The Mirror Line". Het gebouw word dus 170km lang en 488m hoog.

De bouw van de Mirror Line duurt naar verwachting 50 jaar. Maar de Prins wil dat het project in 2030 klaar is (mien god).

De twee delen van de wolkenkrabber lopen parallel aan elkaar door de woestijn, de kust en de bergen. Architecten zullen bij het ontwerpen van het gebouw rekening houden met de kromming van de aarde. Mirror Line krijgt een aparte ondergrondse hogesnelheidslijn, een stadion op 304 m hoogte en een aanlegsteiger voor schepen.



Nog zo'n megaproject :lol: ik vond de deadline van The New Capitol in Egypte al optimistisch. De hoeveelheid mankracht, resources en gevolgen het nodig heeft om alleen al te bouwen


Wat een achterlijk idee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/944873/gewonde-bij-steekpartij-herestraat-verdachte-aangehouden-er-ontstond-paniek-toen-ze-bloed-zagen

Dit gebeurde terwijl ik aan het winkelen was. Liep de winkel uit en politie vroeg ons om links af te gaan. Hele stuk van de winkelstraat was al afgezet en ik zat daar middenin. Zag een aantal meter naast me de gewonde liggen met een mes in zn been... Zag bloedsporen op de grond en die besloot ik even te volgen, toen ik een zijstraatje uitliep zag ik de vermoedelijke dader op de grond zitten met politie die hem had opgepakt.

WTF moment is een understatemend voor deze middag xd


https://twitter.com/HowcanImakethi1/sta ... 0yBjhHO85w


Ik zag die al ja, het erge is dat ze met 'waar gaat dit toch geen' de politie bedoelt die snel reed en niet de steekpartij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2022 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/DocumentedFigh ... ome_owner/

Deze hoort hier wel thuis denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2022 22:25 
 
Hardtraxxer

Albergen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdje terug hoor ik op de radio een verhaal over schaak grootmeester Magnus Carlsen. Hij zou zich hebben teruggetrokken uit een groot schaak toernooi om mysterieuze redenen. Hij is zeg maar de Lionel Messi van de schaakwereld.

Gaat allemaal om een 19-jarige new guy die hem een tijd terug ineenkeer uit het niets wist te verslaan. En waar ernstig van vermoed wordt dat hij vals speelde

TL:DR om toch te prikkelen onderstaande video te checken (geen spoiler want onze langharige vriend vertelt dit al aan het begin van z'n video)

Het vermoeden bestaat dat de valsspeler trillende 'anal beads' in z'n hol heeft om hem van gecodeerde informatie te voorzien tijdens schaakwedstrijden :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het optreden van opperwappie Baudet in de kamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Het optreden van opperwappie Baudet in de kamer


Dat die teringdebiel überhaupt in de kamer zit blijft een WTF-moment op zichzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Het optreden van opperwappie Baudet in de kamer

Met name als je een beetje door de cryptischce omschrijvingen doorkijkt was de hele speech echt doodeng en doorweekt van de alt-right conspiracy shit. En dan de geboorte van zijn kind misbruiken om nog even het 8 uur journaal te willen halen. Walgelijk gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hekzitter schreef:
Het optreden van opperwappie Baudet in de kamer

Met name als je een beetje door de cryptischce omschrijvingen doorkijkt was de hele speech echt doodeng en doorweekt van de alt-right conspiracy shit. En dan de geboorte van zijn kind misbruiken om nog even het 8 uur journaal te willen halen. Walgelijk gedrag.


Het ergste is nog dat hij vandaag “afwezig” was bij het 2e termijn vanwege de geboorte van zijn kind, maar wel bij een extra uitzending van Ongehoord Nederland aan tafel zat om te praten over wat er gebeurd was. Je weet gewoon dat dit hele scenario allang uitgewerkt is en dit is volledig koren op de molen van Baudet en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog steeds op de dag dat Baudet tegen zijn achterban zegt 'haha geloofden jullie die shit?'
Want ik geloof echt niet dat iemand zo kan zijn :lol:

'vroeger' was ie nog enigzins normaal. Wel op het randje, maar er kwam geen wappiespraak uit z'n muil. Pas toen ie merkte dat dat 'm kiezers opleverde is ie helemaal de andere kant opgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Pas toen ie merkte dat dat 'm kiezers opleverde is ie helemaal de andere kant opgeslagen.


Juist niet :P, zie Provinciale Statenverkiezingen in 2019. Daarna is hij en zijn partij van het padje geraakt door ruzies en complottheorieën en zie waar ze nu staan.
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic