Weer mooie woordgrappen, net als veurig jaar.
Ach ja, niets verslaat (de videoclip van) De Kneu.
Waar heb je dit gerucht vandaan vandaan?Broken Balance wrote:De geruchtenmolen gaat dus een beetje dat dat Famke Louise is en dat de andere persoon waar ze het over had Boef was. Dat ze een hoodie draagt om te verbergen dat ze zwanger is.
Maar dat zijn wilde geruchten natuurlijk.
Hahahhaha Godver Niels. Mooie clip. Zit een mooie toekomst in Hollywood voor mij als cactus denk ik hahaTHArdstyler wrote:Mijn WTF-Momentje van de dag (en komende tijd naar verwachting):
Deze was ook ijzersterk ja! Woordgrappen alom weer ookMark With A Tarrel wrote:Weer mooie woordgrappen, net als veurig jaar.
Nee klopt, nu je het zegt. Maar door de combinatie van de hoodie en een vergelijkbare tongval komen mensen al snel met dit soort geruchten denk ik . Ze ontkent ook dat ze aangifte heeft gedaan lees ik.makrooy wrote:Misschien mis ik iets, maar dit ging toch om ex kandidaten van the voice? Famke heeft daar toch nooit aan meegedaan?
Gisteren gekeken en inderdaad wat een verhaal. Echter komt dit natuurlijk wel van één kant en merk je wel dat de rest van de samenleving eigenlijk een soort van oordeel legt ondanks dat het onderzoek nog loopt. Ik bedoel maar, muziek word niet meer gedraaid, media rondom de heren is offline gehaald, producten van de heren worden uit de schappen gehaald etc.STBM wrote:
Volgens mij niet alleen maar ex kandidaten van The Voice. Bij Ali B ook vrouwen die naar die naar die schrijverskamp dingen gingen. Zou wel wat zijn als zij het is. Niet dat het erger is of minder erg als zij het niet is...makrooy wrote:Misschien mis ik iets, maar dit ging toch om ex kandidaten van the voice? Famke heeft daar toch nooit aan meegedaan?
De reden dat ze dat doen komt (denk ik) doordat het verhaal vanuit meerdere personen komen. Die onafhankelijk van elkaar hun eigen verhaal vertellen. Als het één geval was, zou het ook lang niet zo breed uitgemeten zijn in de media en alles.Nuracore wrote:Gisteren gekeken en inderdaad wat een verhaal. Echter komt dit natuurlijk wel van één kant en merk je wel dat de rest van de samenleving eigenlijk een soort van oordeel legt ondanks dat het onderzoek nog loopt. Ik bedoel maar, muziek word niet meer gedraaid, media rondom de heren is offline gehaald, producten van de heren worden uit de schappen gehaald etc.STBM wrote:
Ik probeer het niet goed te praten maar de heren worden bij wijze van nu al wel financieel geraakt en flink door de modder getrokken alvorens het onderzoek met iets concreets komt omdat de grote menigte vind dat ze al schuldig zijn. Ze worden eigenlijk al gestraft alvorens er een uitspraak is. Stel dat één er van onschuldig is?
Ben benieuwd wat het onderzoek allemaal op tafel zet.
Precies, en dat zijn ook dingen die bij een aangifte zeker worden meegenomen, maar verder geen functie hebben in deze reportage. "het publiek" hoeft niet te overtuigd te worden van de schuld, ze proberen alleen een beeld te schetsen van de situatie, bij eventuele aangifte kan het OM bepalen of er strafbare feiten zijn gepleegd.Broken Balance wrote:Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.
.
Dat begrijp ik ook wel hoor en probeerde mijn opmerking eigenlijk even als 'groep' te behandelen. Het bewijs waar jij het over hebt daar kreeg ik het idee van dat dit voornamelijk over Ali B ging en een beetje over Jeroen en die regiseur.Broken Balance wrote:Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.
Met vele gelijkmatige berichten over lange tijd is er zeker wel wat aan de hand, dus om dat af te doen als valse beschuldigingen vind ik behoorlijk naïef van het niveau van meneer De Mol zelf. Exact de reden waarom het dus niet vaker naar buiten komt omdat mensen het gelijk afdoen als onzin, iets wat meneer B zelf ook vaak zat heeft gebruikt als excuus "toch niemand die je gelooft".
Gelukkig is er geen bewijs nodig voor Jeroen, want hij heeft al toegegeven dat hij schuldig is.Nuracore wrote:Dat begrijp ik ook wel hoor en probeerde mijn opmerking eigenlijk even als 'groep' te behandelen. Het bewijs waar jij het over hebt daar kreeg ik het idee van dat dit voornamelijk over Ali B ging en een beetje over Jeroen en die regiseur.Broken Balance wrote:Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.
Met vele gelijkmatige berichten over lange tijd is er zeker wel wat aan de hand, dus om dat af te doen als valse beschuldigingen vind ik behoorlijk naïef van het niveau van meneer De Mol zelf. Exact de reden waarom het dus niet vaker naar buiten komt omdat mensen het gelijk afdoen als onzin, iets wat meneer B zelf ook vaak zat heeft gebruikt als excuus "toch niemand die je gelooft".
Dit is toch geniaal, even een ruimtestation van 150 miljard laten neerstorten in de zee. Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur.NASA reveals plans to destroy the International Space Station in January 2031 by sending it plummeting to a 'spacecraft cemetery' in the most remote part of the South Pacific Ocean
Daar blijft niets meer van over zodra de daling wordt ingezet. Dat ding verbrand vrijwel volledig in de dampkring.Rickzel wrote:Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur.
Pff zag een trailer, maar dacht ook al van wtf is dat... Waar gaat het precies over?Nuracore wrote:De Netflix documentaire The Tinder Swindler
Een kerel die via Tinder honderden vrouwen rond heel europa voor ongeveer 10M heeft opgelicht door zicht voor te doen als een miljardair. Hij nam ze mee op date naar andere landen, villa's, millionair clubs en won ze over.Hekzitter wrote:Pff zag een trailer, maar dacht ook al van wtf is dat... Waar gaat het precies over?Nuracore wrote:De Netflix documentaire The Tinder Swindler
hartelijk dank Prof. Dr. M TarrelMark With A Tarrel wrote:Daar blijft niets meer van over zodra de daling wordt ingezet. Dat ding verbrand vrijwel volledig in de dampkring.Rickzel wrote:Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur.
Heel goed dat het naar richting commerciële uitbaters gaat. Het is belachelijk hoe ineffectief overheden zijn in het faciliteren van ruimtevaart hedendaags. SpaceX is daar een goed vorobeeld van.
Verkeerde topic, verkeerde forum...frankhardenberg wrote:Wappie complot lul verhaal ala Huig Plug
Niemand leest dit.frankhardenberg wrote:Woorden diarree
Ik probeerde het maar na 2 regels verzwakte de wil om het te begrijpenRickzel wrote:Niemand leest dit.frankhardenberg wrote:Woorden diarree