Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer mooie woordgrappen, net als veurig jaar.



Ach ja, niets verslaat (de videoclip van) De Kneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De geruchtenmolen gaat dus een beetje dat dat Famke Louise is en dat de andere persoon waar ze het over had Boef was. Dat ze een hoodie draagt om te verbergen dat ze zwanger is.

Maar dat zijn wilde geruchten natuurlijk.


Waar heb je dit gerucht vandaan vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien mis ik iets, maar dit ging toch om ex kandidaten van the voice? Famke heeft daar toch nooit aan meegedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mijn WTF-Momentje van de dag (en komende tijd naar verwachting):



Hahahhaha Godver Niels. Mooie clip. Zit een mooie toekomst in Hollywood voor mij als cactus denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Weer mooie woordgrappen, net als veurig jaar.



Ach ja, niets verslaat (de videoclip van) De Kneu.


Deze was ook ijzersterk ja! Woordgrappen alom weer ook :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Misschien mis ik iets, maar dit ging toch om ex kandidaten van the voice? Famke heeft daar toch nooit aan meegedaan?


Nee klopt, nu je het zegt. Maar door de combinatie van de hoodie en een vergelijkbare tongval komen mensen al snel met dit soort geruchten denk ik . Ze ontkent ook dat ze aangifte heeft gedaan lees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:

Gisteren gekeken en inderdaad wat een verhaal. Echter komt dit natuurlijk wel van één kant en merk je wel dat de rest van de samenleving eigenlijk een soort van oordeel legt ondanks dat het onderzoek nog loopt. Ik bedoel maar, muziek word niet meer gedraaid, media rondom de heren is offline gehaald, producten van de heren worden uit de schappen gehaald etc.

Ik probeer het niet goed te praten maar de heren worden bij wijze van nu al wel financieel geraakt en flink door de modder getrokken alvorens het onderzoek met iets concreets komt omdat de grote menigte vind dat ze al schuldig zijn. Ze worden eigenlijk al gestraft alvorens er een uitspraak is. Stel dat één er van onschuldig is?

Ben benieuwd wat het onderzoek allemaal op tafel zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Misschien mis ik iets, maar dit ging toch om ex kandidaten van the voice? Famke heeft daar toch nooit aan meegedaan?

Volgens mij niet alleen maar ex kandidaten van The Voice. Bij Ali B ook vrouwen die naar die naar die schrijverskamp dingen gingen. Zou wel wat zijn als zij het is. Niet dat het erger is of minder erg als zij het niet is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
STBM schreef:

Gisteren gekeken en inderdaad wat een verhaal. Echter komt dit natuurlijk wel van één kant en merk je wel dat de rest van de samenleving eigenlijk een soort van oordeel legt ondanks dat het onderzoek nog loopt. Ik bedoel maar, muziek word niet meer gedraaid, media rondom de heren is offline gehaald, producten van de heren worden uit de schappen gehaald etc.

Ik probeer het niet goed te praten maar de heren worden bij wijze van nu al wel financieel geraakt en flink door de modder getrokken alvorens het onderzoek met iets concreets komt omdat de grote menigte vind dat ze al schuldig zijn. Ze worden eigenlijk al gestraft alvorens er een uitspraak is. Stel dat één er van onschuldig is?

Ben benieuwd wat het onderzoek allemaal op tafel zet.

De reden dat ze dat doen komt (denk ik) doordat het verhaal vanuit meerdere personen komen. Die onafhankelijk van elkaar hun eigen verhaal vertellen. Als het één geval was, zou het ook lang niet zo breed uitgemeten zijn in de media en alles.
Dan was het: 'Goh wat een smeerpijp die Ali/Marco/Jeroen. Niet meer doen en van vrouwen afblijven'. En er werd niet uitgebreid bij stil gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.

Met vele gelijkmatige berichten over lange tijd is er zeker wel wat aan de hand, dus om dat af te doen als valse beschuldigingen vind ik behoorlijk naïef van het niveau van meneer De Mol zelf. Exact de reden waarom het dus niet vaker naar buiten komt omdat mensen het gelijk afdoen als onzin, iets wat meneer B zelf ook vaak zat heeft gebruikt als excuus "toch niemand die je gelooft".
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.
.


Precies, en dat zijn ook dingen die bij een aangifte zeker worden meegenomen, maar verder geen functie hebben in deze reportage. "het publiek" hoeft niet te overtuigd te worden van de schuld, ze proberen alleen een beeld te schetsen van de situatie, bij eventuele aangifte kan het OM bepalen of er strafbare feiten zijn gepleegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.

Met vele gelijkmatige berichten over lange tijd is er zeker wel wat aan de hand, dus om dat af te doen als valse beschuldigingen vind ik behoorlijk naïef van het niveau van meneer De Mol zelf. Exact de reden waarom het dus niet vaker naar buiten komt omdat mensen het gelijk afdoen als onzin, iets wat meneer B zelf ook vaak zat heeft gebruikt als excuus "toch niemand die je gelooft".


Dat begrijp ik ook wel hoor en probeerde mijn opmerking eigenlijk even als 'groep' te behandelen. Het bewijs waar jij het over hebt daar kreeg ik het idee van dat dit voornamelijk over Ali B ging en een beetje over Jeroen en die regiseur.

Ik denk dat ik nu wel even moet oppassen met wat ik zeg maar mijn familie heeft in het verleden lang directer contact gehad met Marco Borsato. Dus je kan je voorstellen dat als je iemand in de familie hebt die 15 á 20 jaar die man op persoonlijk vlak kent dit nogal als een klap aankomt als je hoort dat hij mogelijk overschrijdend gedrag met kinderen en volwassene heeft vertoond. Marco Borsato is altijd al van het warme en fysiek contact geweest op een niet seksuele manier. Dus ja het is lastig allemaal :x Lastig onderwerp zo.

En laat het even duidelijk zijn dat machtuitoefenen, dreigen en (seksuele) intimidatie gewoon uit den boze is hé. Maar als het meisje in die vid aangeeft maar toegegeven te hebben en er later eigenlijk helemaal niet achterstond. Ja, dan kan jij je natuurlijk het één en ander afvragen hoe geloofwaardig het nu is en hoe zij die situatie heeft ervoeren ten op zichte van een Ali B. Zeker na zo'n lange tijd.

Hopelijk snapt men wat ik eigenlijk bedoel :lol: Ik probeer niet te zeggen dat de heren onschuldig zijn of dat het de schuld van de meiden is. Maar eerder dat media interpretatie een ander beeld kan geven terwijl er een officieel onderzoek loopt met de bewijsstukken (die hoop ik Boos dan ook deelt met het OM e.d.) maar op dit moment niemand nog schuldig of onschuldig is.

Maar er wel word gedaan alsof het verdict al heeft plaatsgevonden wat voor die personen ook veel schade kan opleveren. Schuldig of niet.

Ik probeer vooralsnog onpartijdig te zijn en dit objectief te beoordelen maar dat is lastig als je het bewijs zelf niet onder ogen ziet en alleen het verhaal van één kant hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Daarnaast wordt in het begin al gezegd dat Boos bewijs in handen heeft in de zin van berichten, videos en appjes. Dus het komt niet van niks.

Met vele gelijkmatige berichten over lange tijd is er zeker wel wat aan de hand, dus om dat af te doen als valse beschuldigingen vind ik behoorlijk naïef van het niveau van meneer De Mol zelf. Exact de reden waarom het dus niet vaker naar buiten komt omdat mensen het gelijk afdoen als onzin, iets wat meneer B zelf ook vaak zat heeft gebruikt als excuus "toch niemand die je gelooft".


Dat begrijp ik ook wel hoor en probeerde mijn opmerking eigenlijk even als 'groep' te behandelen. Het bewijs waar jij het over hebt daar kreeg ik het idee van dat dit voornamelijk over Ali B ging en een beetje over Jeroen en die regiseur.



Gelukkig is er geen bewijs nodig voor Jeroen, want hij heeft al toegegeven dat hij schuldig is.

Wat betreft Marco, hij hoeft niet meteen voor pedo uitgemaakt te worden, ik denk ook niet dat hij dat is, maar meisjes van 14 op de heup pakken is not done. Of hij een warm persoon is of niet, dat is gewoon iets wat ie niet moet doen. Overigens is het natuurlijk meer dan alleen dit bij hem, meisjes in de bil knijpen en op andere manieren handtastelijk zijn kon hij zo te horen wel wat van. Het lijkt geen niveautje Ali te zijn, maar ook wat Marco doet moet gewoon niet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... -2031.html

Citaat:
NASA reveals plans to destroy the International Space Station in January 2031 by sending it plummeting to a 'spacecraft cemetery' in the most remote part of the South Pacific Ocean


Dit is toch geniaal, even een ruimtestation van 150 miljard laten neerstorten in de zee. Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur. :lol:


Daar blijft niets meer van over zodra de daling wordt ingezet. Dat ding verbrand vrijwel volledig in de dampkring.

Heel goed dat het naar richting commerciële uitbaters gaat. Het is belachelijk hoe ineffectief overheden zijn in het faciliteren van ruimtevaart hedendaags. SpaceX is daar een goed vorobeeld van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over SpaceX gesproken. Dat wordt ook wel een WTF momentje als het ze lukt om Starship weer uit de lucht te vangen. Eerste lancering is hopelijk in Maart. Grootste raket ooit, hebruikbaar (wordt bij terugkomst uit de lucht gegrepen), megagoedkoop, etc.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Netflix documentaire The Tinder Swindler :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De Netflix documentaire The Tinder Swindler :lol:


Pff zag een trailer, maar dacht ook al van wtf is dat... Waar gaat het precies over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
De Netflix documentaire The Tinder Swindler :lol:


Pff zag een trailer, maar dacht ook al van wtf is dat... Waar gaat het precies over?

Een kerel die via Tinder honderden vrouwen rond heel europa voor ongeveer 10M heeft opgelicht door zicht voor te doen als een miljardair. Hij nam ze mee op date naar andere landen, villa's, millionair clubs en won ze over.

Vervolgens deed hij alsof hij achterna werd gezeten door zijn vijanden en daarom al zijn rekeningen en creditcard werden geblokkeerd. Door de relatie die hij heeft opgegebouwd met deze vrouwen vraagt hij of hij van hen geld kan lenen. Dus die vrouwen vragen op hun eigen naam leningen aan en geven het geld aan die kerel.

Dus terwijl hij het geld van de ander kreeg was hij ondertussen gewoon weer de volgende vrouw aan het daten, vertrouwen winnen etc en zo bleef hij 'rijk' maar legt zelf dus geen ene cent neer.

Omdat de vrouwen de leningen op hun naam hebben staan en zij het persoonlijk aan hem lenen is hij nationaal ook niet schuldig. Toen achteraf bleek dat hij zo in meerdere landen opereerde en het om honderde vrouwen ging werd het een interpol iets.

De docu was erg interessant om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:
Dat wordt een gruwelijk rif om in te duiken diep in de zee op den duur. :lol:


Daar blijft niets meer van over zodra de daling wordt ingezet. Dat ding verbrand vrijwel volledig in de dampkring.

Heel goed dat het naar richting commerciële uitbaters gaat. Het is belachelijk hoe ineffectief overheden zijn in het faciliteren van ruimtevaart hedendaags. SpaceX is daar een goed vorobeeld van.


hartelijk dank Prof. Dr. M Tarrel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 02:27 
 
Donateur

Het is wel net wat de mensen voorgeschoteld krijgen. De zaak Demmink stinkt ook en dat was nota bene de hoogste officier van justitie. Maar mochten mensen die zaak nog te weinig bewijs vinden hebben heb je nog het onderzoek van ARGOS over ritueel misbruik met richting de 200 slachtoffers als ik het goed heb onthouden die onafhankelijk allemaal soortgelijke dingen vertelden, dat het mensen uit de politiek en van justitie waren, vervolgens laat Grapperhaus een 'onafhankelijk onderzoek' instellen door diezelfde mensen van justitie terwijl de slachtoffers aangaven dit niet te willen. (Gynaecologen hebben ook bevestigd dat sommige meisjes glasscherven in de vagina hadden wat ze blijkbaar gebruikten bij dat rituele misbruiken.) Lijkt me nog weer net een stukje erger, maar dat komt dan weer niet in de media. (Geeft je te denken want er is wel degelijk aandacht over geweest). Ben uberhaupt benieuwd hoeveel mensen hier van gehoord hebben en waar die nationale verontwaardiging dan weer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Wappie complot lul verhaal ala Huig Plug


Verkeerde topic, verkeerde forum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Woorden diarree


Niemand leest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
frankhardenberg schreef:
Woorden diarree


Niemand leest dit.

Ik probeerde het maar na 2 regels verzwakte de wil om het te begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 19:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
frankhardenberg schreef:
Woorden diarree


Niemand leest dit.

Ik probeerde het maar na 2 regels verzwakte de wil om het te begrijpen


Ironisch, gezien de wil om iets te begrijpen bij hem juist ontbreekt.
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic