Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marc Overmars die zich schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag…. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat was we even een WTF momentje inderdaad. Het leek me al geen hele prettige vent, maar deze had ik niet zien aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 06:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, onze Emre is echt ontspoord sinds zijn ban hier xd

https://www.geenstijl.nl/5163540/denach ... amsterdam/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ik nooit verwacht, maar erg verrassend zou het niet zijn: https://nos.nl/artikel/2417209-volt-sch ... end-gedrag

Ik hoor geluiden dat het zou gaan om toxic gedrag op werkvloer. Uitschelden, druk uitoefenen etc. We moeten natuurlijk rustig het onderzoek afwachten, maar vind dit erg zonde voor VOLT. Al gaan ze er wel goed mee om imo.

Ik had deze vrouw sowieso niet super hoog zitten. Vind haar gedrag op twitter soms best anti volt en in de kamer zie ik haar vooral confrontaties aangaan met fvd (wat nooit van hoog niveau is). Daarom is ze ook beetje het gezicht van volt geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Focus focus focus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag eindelijk mijn Xbox Series X binnen gekregen en echt nog geen 20 minuten later houd de Xbox Series S van mijn vrouw op. Totaal defect en beyond home-repair :lol: WTF

Had mijn Xbox nog niet eens uit de doos uitgepakt toen het gebeurde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gebande leden topic.... Hoe kan je zo zijn... Hoe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 22:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Het gebande leden topic.... Hoe kan je zo zijn... Hoe dan

Ik heb voor het gemak een paar weggelaten, maar mooi dat het opvalt, dat was de insteek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 15:18 
 
Hardtraxxer

https://www.ad.nl/show/organisator-q-da ... ~a8d9a315/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thunder schreef:
https://www.ad.nl/show/organisator-q-dance-eist-dat-qmusic-geen-dance-meer-draait~a8d9a315/


Kan me dit nog wel herinneren ja. Aanvankelijk was het Q-music (of de eigenaar daar van) die Q-dance sommeerde haar naam te wijzigen. (https://partyflock.nl/news/5354:VVM-en-Q-dance-treffen-schikking )

Citaat:
Q-dance stelt dat Qmusic met een nieuwe show op zaterdag vol dancemuziek de afspraken schendt die toen zijn gemaakt.


Weet natuurlijk niet precies wat er in die afspraken staat en ik ken de show van Q-music ook niet. Dancemuziek is nogal een breed begrip. Waarbij ik me niet kan voorstellen dat Q-music een show vol 150+ bpm muziek uitzendt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 19:04 
 
Hardtraxxer

Dancemuziek is nogal een breed begrip. Waarbij ik me niet kan voorstellen dat Q-music een show vol 150+ bpm muziek uitzendt.


lijkt me idd ook sterk......
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 07:48 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
thunder schreef:
https://www.ad.nl/show/organisator-q-dance-eist-dat-qmusic-geen-dance-meer-draait~a8d9a315/


Kan me dit nog wel herinneren ja. Aanvankelijk was het Q-music (of de eigenaar daar van) die Q-dance sommeerde haar naam te wijzigen. (https://partyflock.nl/news/5354:VVM-en-Q-dance-treffen-schikking )

Citaat:
Q-dance stelt dat Qmusic met een nieuwe show op zaterdag vol dancemuziek de afspraken schendt die toen zijn gemaakt.


Weet natuurlijk niet precies wat er in die afspraken staat en ik ken de show van Q-music ook niet. Dancemuziek is nogal een breed begrip. Waarbij ik me niet kan voorstellen dat Q-music een show vol 150+ bpm muziek uitzendt.

Dit is wel dubbel
Want als de afspraak dance is dan is dat zo en breek Qmusic officieel wel een contract.

Ik zou zeggen, tik op de vingers en opnieuw om tafel om een afspraak te maken die beter past in deze tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rechtzaak tussen Johnny Depp en Amber Heard :/ Wat een akelig advocaten team van Amber :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De geruchten dat Delete overleden is. Laat dit alsjeblieft niet waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
De geruchten dat Delete overleden is. Laat dit alsjeblieft niet waar zijn.


Ben er heel erg bang voor maatje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
De geruchten dat Delete overleden is. Laat dit alsjeblieft niet waar zijn.


Zojuist bevestigd op z'n insta... What the fuck

Edit; https://waalwijk.nieuws.nl/112/20220501 ... e-te-zijn/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Actueel as fuck ook weer. Je bloed gaat toch echt koken van die christen gekkie's die voor de deur staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die contstante (school) schootings in de VS. Ik kan werkelijk waar niet begrijpen waarom je daar als parlementslid niets aan wil doen omdat je zo in de zak zit van de lobby van de wapenindustrie. Hoe kun je jezelf ooit in de spiegel aankijken als mens?

Deze basketbalcoach zegt echt precies hoe ik hier over denk op een hele indrukwekkende wijze:
https://twitter.com/warriors/status/1529246789290934272
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft bizar hoe die Amerikanen dit maar blijven accepteren inderdaad. Dat Steve Kerr hier zo op reageert is meer dan terecht. Ook logisch dat het hem extra raakt, aangezien zijn vader ooit op een universiteit doodgeschoten is (al was dat niet in de VS maar in Libanon). Vrees helaas dat er geen verandering in komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wapens doden niet, de mens achter het wapen..

Als je die grafieken ook bekijkt, dagelijks een mass shooting...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amerika is daarin een geval apart ja, vreselijk wat daar allemaal gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wapens doden niet, de mens achter het wapen..


Dit is echter wel zo. Het is niet dat de wapenkant (de redelijke mensen daarin) nul valide argumenten hebben. Ja, mensen kunnen relatief makkelijk aan een wapen komen maar het is niet zo dat je zo een winkel in kan lopen en een wapen kan kopen. Er gaan altijd background checks over, bij wat voor wapen dan ook. Het overgrote deel van Amerika dat wapens heeft, kan er prima mee overweg en gebruiken het voornamelijk voor recreatie of zelfbescherming in huis.

Wat je met een complete restrictie doet is de wapens weghalen bij de gewone mensen en de daders vaak alsnog wel toegang hebben tot wapens. Wij hebben een complete restrictie en hoeveel liquidaties zien we in Amsterdam tegenwoordig? Met de torenhoge criminaliteit in de VS, gaat wapens weg faseren weinig uithalen. Zeker gezien de wapens die nu al legaal in omloop zijn en dan wss worden verduisterd.

Amerika is niet het enigste land waar je vrij wapens mag hebben. Hier in Europa hebben we zelfs meerdere landen waar wapens bezitten een recht is. Het varieert hoeveel wetten en restricties er om zitten, maar in landen als Finland, Malta, Polen, Tjechie en Zwitserland mag je in uiteenlopende mate gewoon wapens bezitten.

De oorzaak van dit is gewoon het land Amerika zelf. In een land waar geen gratis zorg is, school en studeren extreem duur is, armoede en racisme enorm verspreid is, politieke overtuigingen het land letterlijk in 2en split en boven alles een fucked up systeem omtrent sociaal, maatschappelijk en mentale vangnetten. Dit verschilt dan per staat wel. Bijvoorbeeld; een Washington en Oregon zijn echt progressieve staten met veel welzijn, t.o.v. een Florida (de bekende Florida man), Georgia of Texas/New Mexico waar criminaliteit e.d. vrij hoog is.

Mentale zorg is daar niet gratis terwijl de cijfers voor criminaliteit en moorden extreem hoog liggen. Pesten wordt niet bestraft, en dat is in de VS een enorm probleem. Als je niet "normaal", "stoer" of "mooi" bent, op welke manier dan ook, word je uitgesloten en vaak nog nagetrapt.

Maatschappelijk en sociaal gezien, als je het niet redt wordt je keihard in de steek gelaten. Kan je zien waarom mensen het niet meer zien zitten of boos worden op de rest en dit soort acties, shootings, gaan doen? Waarom er zo veel criminaliteit is? Waarom de VS een record aantal racismeincidenten en zwervers heeft?

Zie je waarom wij in Europa dit soort problemen niet hebben? Omdat wij onze maatschappelijke en sociale shit wel op orde hebben en de wetgeving zodoende ook. Ons gemiddelde welzijn en educatie ligt gewoon veel hoger.

Dus ja, het relatief vrij verkrijgen van wapens kan je met slimme wetgeving misschien indammen en zodoende wat shootings minderen, maar voor dit land zijn maatschappelijke en sociale problemen oplost blijft dit gewoon gebeuren, strenge wetgeving of niet. En dat gaat nooit gebeuren gezien de verdeeldheid, "mah freedom" en het vingertje wijzen ipv zelfreflectie of samen het probleem oplossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden een stuk gelezen waarin de spijker zo hard op de kop wordt geslagen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zelden een stuk gelezen waarin de spijker zo hard op de kop wordt geslagen. :thumbup:


En nog vrij beknopt ook voor Dennis doen. Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze video zegt echt een boel. Laat gekkie's zien van beide kanten. Maar laat ook de genuanceerde meningen zien zodat je op zn minst wat beter snapt waar alle partijen vandaan komen.

Echt ijzersterke journalistiek dit.
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic