Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is maar waar je je druk om wil maken. >.<

Ik zie Broken Balance al surveilleren door alle antwoorden en dingen wegstrepen DIT VOELDOET NIET AAN DE CRITERIA

GODVERDOMME Rickzel kom jij nu ook al met dit soort dooddoeners :mad:

Ik vind dat eigenlijk perfect bij BB passen ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nu je het zegt, eigenlijk past dat perfect bij onze zure vriend. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel eens met SVB in deze, Udex een nieuwkomer noemen vind ik een beetje vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Udex is voor mij ook een naam die ik al lang ken, maar heb hem nooit echt gevolgd.
Ik zou hem geen nieuwkomer noemen, maar kan er iets bij bedenken waarom mensen dat vinden.

1 of 2 jaar geleden vond ik Sephyx de beste nieuwkomer en kreeg ik ook te horen dat hij al een paar jaar nummers had. Ik kende hem alleen pas 1/2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is maar waar je je druk om wil maken. >.<

Ik zie Broken Balance al surveilleren door alle antwoorden en dingen wegstrepen DIT VOELDOET NIET AAN DE CRITERIA


Ik geef svb daar wel gelijk in op zich.

Maar het is een beetje een tweedeling tussen een nieuwkomer in de hele scene of een nieuwkomer aan de top die net populair begint te worden.

Udex zou dan onder dat tweede vallen. Want een nieuwkomer in de scene kan je hem objectief absoluut niet noemen.

Zeker als je het in contrast zet met bijvoorbeeld een Vertile die twee a drie jaar meedraait en die sinds eind 2020 en helemaal dit jaar echt is ontploft qua populariteit. Dat is een nieuwkomer die eveneens in populariteit is ontploft. Voidax zou je hier ook wel een beetje onder kunnen scharen.

Of je hebt bijvoorbeeld een Adjuzt of Cold Confusion die dit jaar hun gezicht lieten zien in de scene en ook door een breder publiek zijn opgepikt (of door Hardtraxx dan). Maar het is niet dat ze zo in de schijnwerpers zijn gevlogen als een Vertile.

Udex is al een oude rot, maar begint geleidelijk wat aan populariteit te winnen. In dat opzicht zou je hem eigenlijk geen nieuwkomer kunnen noemen, maar ik snap de mentaliteit er achter wel waarom je het wel zou zeggen.

Misschien voor de volgende keer maar een onderscheid maken tussen een "Rising Star" en een "Nieuwkomer".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff iemand voor de metro duwen :huh: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220114 ... f2oDMS9AXk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:


:oh: :/ . Wat bezielt je dan he, zieke mensen lopen er rond. Snel gereageerd van de metro bestuurder ook gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extreem zieke aflevering van Boos ja. Echt onwijs sterk. Wel ballen van John de Mol dat hij daar gewoon gaat zitten. Heeft wel een flinke plaat voor de kop, maar heeft wel ballen dat hij het gesprek niet uit de weg gaat. Gaat een flinke beerput open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

John is idd de weg een beetje kwijt. :lol:

Maar wel dapper dat ie daar zit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt bizar. Dat je als Ali B zijnde denkt dat het toch nooit uitkomt... Zie je natuurlijk in al dit soort zaken. Ergens gaat men zo in zichzelf geloven en denken dat ze onschendbaar zijn. Uiteraard is het afwachten hoeveel van de verhalen uiteindelijk te veroordelen zijn bij de rechter. Er gaat denk ik ook nog wel meer komen. Het kan ook niet dat alleen bij The Voice dit is gebeurt. Ook omdat alle 3 de mannen niet persee samen dit hebben gedaan maar alle 3 een eigen verhaal hebben.

John de Mol kwam er niet sterk uit. Ik snap echt niet dat je niet aanvoelt dat je iets moet zeggen als: Ik schaam me kapot dat dit heeft kunnen gebeuren onder mijn leiding.
Hoe kun je nou zeggen dat het probleem vooral is dat vrouwen niets hebben gezegd.... Dan sta je echt niet met beide benen in de samenleving. Ergens niet zo gek natuurlijk als je al jaren een surrealistisch leven hebt qua vermogen en status.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Extreem zieke aflevering van Boos ja. Echt onwijs sterk. Wel ballen van John de Mol dat hij daar gewoon gaat zitten. Heeft wel een flinke plaat voor de kop, maar heeft wel ballen dat hij het gesprek niet uit de weg gaat. Gaat een flinke beerput open.


Ja de Mol laat met sommige opmerkingen zien dat hij van het onderwerp niet zo heel veel snapt, loopt niet weg voor z'n verantwoordelijkheid maar denk dat hij niet in een positie zit dat hij zich goed kan inleven. Je wordt niet zo'n succesvolle zakenman als je overloopt van het empathie dus misschien ook wel gewoon aard van het beestje.

Voor het feit dat hij daar is gaan zitten, en dat hij in de grote lijnen wel aangeeft z'n verantwoordelijkheid te pakken krijgt hij een 5,5. Maar vind het wel kwalijk dat hij de verantwoordelijkheid telkens zo bij die dames legt ipv dat er een cultuur wordt gecreeerd waar dit soort ongein kei en keihard afgestraft wordt.

Denk dat hij onderaan de streep wel goed hieruit is gekomen, maarja een media men met zoveel ervaring kun je dat wel toelaten. Je zag hem ook heletijd langs de camera oogcontact zoeken met z'n (vermoedelijk) advocaat of adviseur ofzo.

Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, vooral wbt Ali B en Marco B.

De manier waarop Tim Hofman en redactie dit hebben opgezet en echt pure journalistiek heeft bedreven heb ik wel diep respect voor. Daar kun je die flutprogramma's van die Jan Roos en al die andere amateurs toch niet mee vergelijken, die krijgen een DM met een roddel en gooien het maar de wereld in. Die Tim Hofman geeft alle betrokken partijen kans reactie te geven, krijgt uiteindelijk zelfs de machtigste/rijkste man van de Nederlandse media wereld voor de camera die rechtstreeks reageert op de aflevering. Heel erg vet gedaan.

Vond Tim niet ijzersterk in z'n interview overigens, leek alsof het een beetje last minute voorbereid moest worden. Maar al met al denk ik dat hij wel heel trots kan zijn op wat hij bereikt heeft, en die 7 miljoen views binnen 12 uur ook niet verkeerd :lol:

edit: Wat Tim Hofman ook siert is dat hij niet in elke talkshow aanschuift en ook stil is op social media, van zijn kant gaat het vooral om het verhaal en de slachtoffers, wat de media hype verder doet heeft hij geen aandeel in. Respect daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou er iets over schrijven, maar de mensen hierboven hierboven hebben het wel aardig verwoord denk ik zo. Ik had niet gedacht dat er zo'n enorme beerput achter zo'n populair programma zat, treurig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vond Tim niet ijzersterk in z'n interview overigens, leek alsof het een beetje last minute voorbereid moest worden.


Het was ook last minute :P.

De aflevering was al af en toen kwam John De Mol de dag, of een paar dagen, voordat het online zou gaan aan dat hij nog wel een interview wou doen, geloof ik. Dus daarom lijkt dat interview zo half voorbereid.

Maar vanuit zijn eigen journalistiek vind ik het sterk dat Tim niet het laat liggen bij gewoon de vragen hoe John het ziet maar dan ook kritisch door blijft vragen. Zelfs bij halfbakken antwoorden vanuit John corrigeert en vraagt Tim door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat begreep ik er ook wel van, maar dat was ook wel te merken aan de vragen die hij stelde. Het was wel kritisch, maar qua doorvragen had er meer in gezeten vgm.

Heb ook het idee dat hij enigszins geïntimideerd was door de persoon John de Mol (wat ik ergens ook wel begrijp). Maar vond hem niet helemaal zichzelf in dat interview. Ik heb zeker niet alle #BOOS afleveringen gezien, maar wat ik gezien heb is hij vaak just vlijmscherp en sabelt hij alle verkeerde opmerkingen neer. Dat deed hij hier totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Een verhaal uit dat filmpje is toch wel een WTF moment op zich. Geen victim blaming, want Ali Bouali moet zijn pootjes thuishouden. Maar het gaat om die ene meid die tijdens het schrijverskamp door Ali wordt betast op de bank, dat wilde ze niet. Vervolgens komt ze een artiest tegen die ze toevallig kent en die gaat ze dan maar pijpen in de douche xd

Vervolgens weer aangerand worden door Ali in de douche en dan tijdens een gesprekje buiten met Ali denken dat hij alleen met jou in de studio naar zijn muziek wil luisteren, terwijl hij je net 2 keer heeft proberen aan te randen. Ben je dan niet een beetje naïef? En het kan natuurlijk zijn dat Ali haar heeft gedwongen om die muziek te luisteren, maar zo komt het niet echt over als ze erover vertelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja dat begreep ik er ook wel van, maar dat was ook wel te merken aan de vragen die hij stelde. Het was wel kritisch, maar qua doorvragen had er meer in gezeten vgm.

Heb ook het idee dat hij enigszins geïntimideerd was door de persoon John de Mol (wat ik ergens ook wel begrijp). Maar vond hem niet helemaal zichzelf in dat interview. Ik heb zeker niet alle #BOOS afleveringen gezien, maar wat ik gezien heb is hij vaak just vlijmscherp en sabelt hij alle verkeerde opmerkingen neer. Dat deed hij hier totaal niet.


Hij deed dat op zich wel, maar pas later in het interview. Hij liet eerst zijn woord een beetje doen. Maar pas toen hij begon over het een beetje door de vingers laten zien van alles en het bagetaliseren van de slachtoffers, toen begon Tim steeds harder door te vragen over of hij zich wel kan inzien hoe die mensen zich voelen, waarom ze zich niet melden en of die bedrijfscultuur dan echt niet zo is.

Plus de manier waarop John zelf al alles zei sprak denk ik al boekdelen over hoe hij er in staat. Ik bedoel, kijk naar het nieuws vanochtend. Iedereen er verontwaardigd over hoe hij reageerde. Dus blijkbaar miste er niks aan het interview en zijn intenties op dat gebied, dus ik weet ook niet wat meer hij er uit had moeten halen.

Ik wist ook nog wel wat vragen, maar het is achteraf natuurlijk makkelijk zeggen terwijl wij het interview en de informatie en de aflevering uitgebreid hebben kunnen bestuderen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles is wel gezegd hier, sluit me bij aan. Ontzettend sterk en mooi gedaan door het team van boos. Het siert ze enorm dat slachtoffers centraal staan en dat zij verder stil zijn op socials en het niet ophypen.

Misschien niet Tim zijn sterkste interview (voor zijn kunnen), maar ik ben wel blij dat hij scherp was als John het had over hoe vrouwen hun mond moeten open trekken als er iets gebeurd en dat er loketten voor zijn. Pure victim blaming, bizar. Ik geloof wel dat John de beste intenties heeft en het siert hem dat hij in gesprek ging met Tim, maar hij snapt er zo te zien echt helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: Wat Tim Hofman ook siert is dat hij niet in elke talkshow aanschuift en ook stil is op social media, van zijn kant gaat het vooral om het verhaal en de slachtoffers, wat de media hype verder doet heeft hij geen aandeel in. Respect daarvoor.

Nu je het zegt. Helemaal waar. 95% van de mensen die een onderzoeksprogramma hebben gemaakt gaan alle shows wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Ik wist ook nog wel wat vragen, maar het is achteraf natuurlijk makkelijk zeggen terwijl wij het interview en de informatie en de aflevering uitgebreid hebben kunnen bestuderen :P.


Klopt ook wel, hij is ook niet tekort geschoten ofzo, maar als hij net iets scherper en to the point was geweest werd er misschien iets minder omheen gelult, het voelde vanuit de Mol wel als een verhaal dat in grote lijnen is ge driedubbelcheckt door advocaten ofzo. Weet niet, dat is eigenlijk meer een gevoel wat ik er bij kreeg. Denk als hij zich een dag had kunnen voorbereiden dat het al heel anders was.

Gaat vandaag ook misschien teveel om John de Mol dan om de daders.

Hadden jullie ook niet heel sterk het idee dat dat "meisje van eht schrijverskamp' Famke Louise was? Heeft ze zelf inmiddels al ontkracht maar manier van praten en die hoody om de zwangerschap te verbergen :lol: Had me niks verbaasd als zij het was.

@Basshunterz idd heel raar verhaal natuurlijk, maar alsnog heel erg fout om dan als Ali B zijnde maar te denken dat je mee mag doen pff.

Ik rant nog even lekker door, op de een of andere manier vind ik dit zo tering boeiend allemaal. Vooral dat de TV wereld dan door een Youtube serie gesloopt wordt vind ik heel treffend voor huidige media landschap. Echt zo goed dat er een modern programma als dit bestaat om dit soort dingen aan het licht te brengen.

Ben er wel bang voor dat die enorme youtubecijfers (inmiddels richting 8 miljoen binnen halve dag) andere mensen gaan triggeren om soortgelijke beerputten open te trekken maar met minder uitgebreid voor onderzoek. Dan wordt het wel beetje een slippery slope natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

@Basshunterz idd heel raar verhaal natuurlijk, maar alsnog heel erg fout om dan als Ali B zijnde maar te denken dat je mee mag doen pff.


Dat ook zeker. Ik vond de manier waarop ze doodleuk zei een andere artiest die ze kende in de douche gepijpt te hebben gewoon heel bijzonder. Gezellig, zo'n schrijverskamp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:

@Basshunterz idd heel raar verhaal natuurlijk, maar alsnog heel erg fout om dan als Ali B zijnde maar te denken dat je mee mag doen pff.


Dat ook zeker. Ik vond de manier waarop ze doodleuk zei een andere artiest die ze kende in de douche gepijpt te hebben gewoon heel bijzonder. Gezellig, zo'n schrijverskamp :lol:


Een 40 jarige uit de kluiten gewassen nageboorte met een rattenkop en een petje is natuurlijk wel ff iets anders dan een verse jonge rapper van dezelfde leeftijd . :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De geruchtenmolen gaat dus een beetje dat dat Famke Louise is en dat de andere persoon waar ze het over had Boef was. Dat ze een hoodie draagt om te verbergen dat ze zwanger is.

Maar dat zijn wilde geruchten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De geruchtenmolen gaat dus een beetje dat dat Famke Louise is en dat de andere persoon waar ze het over had Boef was. Dat ze een hoodie draagt om te verbergen dat ze zwanger is.

Maar dat zijn wilde geruchten natuurlijk.


DIt klinkt zo plausibel hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn WTF-Momentje van de dag (en komende tijd naar verwachting):

Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic