Emre die nu ook al in het Qlimax topic op Harderstate ruzie begint te maken over Covid 
Tering wat heeft deze beste man daar ook een hoop berichten geplaatst
Prima postcount ook daarhurricane wrote:Emre die nu ook al in het Qlimax topic op Harderstate ruzie begint te maken over Covid
Verkeerde topic?thunder wrote:Forza Horizon 5![]()
Met die lachgascilinder in beeld deed mij wel de wenkbrauwen fronsen.rakkietakkie wrote:Dat ongeluk waar bij die 15, 16 en 16 jarige omkwamen en nog eentje van 16 kritiek in ziekenhuis ligt...
Je bent 15/16, pakt een auto. Lachgas cilinder achterin en je knalt hem op volle snelheid de front van een ambulance in. 2 op slag dood en voor de 3e mocht niet baten. Stiefvader van een van de mannetjes zegt "Iedereen haalt kattenkwaad uit"
Serieus.. Kattenkwaad? Los van het feit dat ik dit in en in triest vind dat 3 jongens zo vroeg het leven laten, dit is toch geen kattenkwaad. Dit is toch gewoon ondoordacht en oerstom met een niet ingecalculeerde fatale afloop. Dit kan je toch niet goed praten als "kattenkwaad"
Bizar ongeval ja. Die cilinder op een van de foto's schrok ik ook wel van, hoe dan?!rakkietakkie wrote:Dat ongeluk waar bij die 15, 16 en 16 jarige omkwamen en nog eentje van 16 kritiek in ziekenhuis ligt...
Je bent 15/16, pakt een auto. Lachgas cilinder achterin en je knalt hem op volle snelheid de front van een ambulance in. 2 op slag dood en voor de 3e mocht niet baten. Stiefvader van een van de mannetjes zegt "Iedereen haalt kattenkwaad uit"
Serieus.. Kattenkwaad? Los van het feit dat ik dit in en in triest vind dat 3 jongens zo vroeg het leven laten, dit is toch geen kattenkwaad. Dit is toch gewoon ondoordacht en oerstom met een niet ingecalculeerde fatale afloop. Dit kan je toch niet goed praten als "kattenkwaad"
Normaal kan ik best lachen om HvL maar hier zie ik echt de humor niet van inRickzel wrote:View on YouTube
wat. de. fak.
edit: ik heb alle 4 de afleveringen gezien die op dit moment uit zijn, ik heb therapie nodig. Er is echt teveel budget tijd en moeite gestopt in deze onzin.
Ik ben denk ik fucking simpel maar ik kwam niet meer bij van het lachen om hoe bizar het was![]()
Henry van Loon
Rickzel wrote:Ik weet niet waarom maar ik werd hier extreem melig van.
Rickzel wrote:Ik ben fucking simpel
Over hilarisch gesproken, een echte dijenkletser hoor.Rickzel wrote:Sound Wush
Zeker naar Mandy gekeken hé viespeuk!THArdstyler wrote:Over hilarisch gesproken, een echte dijenkletser hoor.Rickzel wrote:Sound Wush
Heb hier een groot gedeelte van gemist, helaas. Gaarne ontvang ik een YouTube filmpje met timestamps die het bekijken waard zijn.Nuracore wrote:Zeker naar Mandy gekeken hé viespeuk!