Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre die nu ook al in het Qlimax topic op Harderstate ruzie begint te maken over Covid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het trieste aan dit hele verhaal is ook gewoon dat dit soort forums zijn leven zijn :lol:

Tering wat heeft deze beste man daar ook een hoop berichten geplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Emre die nu ook al in het Qlimax topic op Harderstate ruzie begint te maken over Covid xd


Prima postcount ook daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:22 
 
Hardtraxx Crew

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sodeju ik zou daar persoonlijk ook helemaal geen zin in hebben, zoveel berichten typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mijn god, ik ben allang blij dat 'ie vandaag geen account aangemaakt heeft. Heb een week lang lopen dweilen om alle dubbelaccounts weg te werken. Iedereen bedankt voor het melden in ieder geval xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 20:46 
 
Hardtraxxer

Forza Horizon 5 :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 20:53 
 
Hardtraxx Crew

thunder schreef:
Forza Horizon 5 :loving: :loving:

Verkeerde topic? :P (kan ook een goed WTF momentje zijn natuurlijk) Maar idd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 23:49 
 
Hardtraxxer

ja verkeerde topic , maar past hier ook wel ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe je zelf opeens zweethanden krijgt tijdens het kijken van zulke video's xd

Laat ik dat maar niet doen met een VR bril :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat ongeluk waar bij die 15, 16 en 16 jarige omkwamen en nog eentje van 16 kritiek in ziekenhuis ligt...

Je bent 15/16, pakt een auto. Lachgas cilinder achterin en je knalt hem op volle snelheid de front van een ambulance in. 2 op slag dood en voor de 3e mocht niet baten. Stiefvader van een van de mannetjes zegt "Iedereen haalt kattenkwaad uit"

Serieus.. Kattenkwaad? Los van het feit dat ik dit in en in triest vind dat 3 jongens zo vroeg het leven laten, dit is toch geen kattenkwaad. Dit is toch gewoon ondoordacht en oerstom met een niet ingecalculeerde fatale afloop. Dit kan je toch niet goed praten als "kattenkwaad"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kattekwaad is eieren tegen een ambulance gooien, geen auto frontaal erin janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2021 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dat ongeluk waar bij die 15, 16 en 16 jarige omkwamen en nog eentje van 16 kritiek in ziekenhuis ligt...

Je bent 15/16, pakt een auto. Lachgas cilinder achterin en je knalt hem op volle snelheid de front van een ambulance in. 2 op slag dood en voor de 3e mocht niet baten. Stiefvader van een van de mannetjes zegt "Iedereen haalt kattenkwaad uit"

Serieus.. Kattenkwaad? Los van het feit dat ik dit in en in triest vind dat 3 jongens zo vroeg het leven laten, dit is toch geen kattenkwaad. Dit is toch gewoon ondoordacht en oerstom met een niet ingecalculeerde fatale afloop. Dit kan je toch niet goed praten als "kattenkwaad"

Met die lachgascilinder in beeld deed mij wel de wenkbrauwen fronsen.
Stiefvader vertelde wel dat zijn zoon geen alcohol of drugs gebruikte. Oke dat moet je dan maar geloven, maar lachgas in het verkeer is geen fijne combi.
Al met al een zeer triest ongeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2021 20:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dat ongeluk waar bij die 15, 16 en 16 jarige omkwamen en nog eentje van 16 kritiek in ziekenhuis ligt...

Je bent 15/16, pakt een auto. Lachgas cilinder achterin en je knalt hem op volle snelheid de front van een ambulance in. 2 op slag dood en voor de 3e mocht niet baten. Stiefvader van een van de mannetjes zegt "Iedereen haalt kattenkwaad uit"

Serieus.. Kattenkwaad? Los van het feit dat ik dit in en in triest vind dat 3 jongens zo vroeg het leven laten, dit is toch geen kattenkwaad. Dit is toch gewoon ondoordacht en oerstom met een niet ingecalculeerde fatale afloop. Dit kan je toch niet goed praten als "kattenkwaad"

Bizar ongeval ja. Die cilinder op een van de foto's schrok ik ook wel van, hoe dan?!
Triest dat dit ook kan gebeuren, de ouders hebben hier hoogstwaarschijnlijk een hele grote rol in gehad (opvoeding, afstraffen bij kattenkwaad, in de gaten houden, enz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraag mij het meest af hoe ze aan een auto zijn gekomen?
Kan het ook zoiets geweest zijn (omdat ze van feestje afkwamen)... Nee brengen wij wel weg, geef maar auto... etc etc. En dan groepsdruk en niet alleen gaan.

Zoveel vragen in ieder geval voor de nabestaanden, al leeft er een van de 4 nog. Die heeft heel wat te verklaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



wat. de. fak.

edit: ik heb alle 4 de afleveringen gezien die op dit moment uit zijn, ik heb therapie nodig. Er is echt teveel budget tijd en moeite gestopt in deze onzin.

Ik ben denk ik fucking simpel maar ik kwam niet meer bij van het lachen om hoe bizar het was :lol:

Henry van Loon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:


wat. de. fak.

edit: ik heb alle 4 de afleveringen gezien die op dit moment uit zijn, ik heb therapie nodig. Er is echt teveel budget tijd en moeite gestopt in deze onzin.

Ik ben denk ik fucking simpel maar ik kwam niet meer bij van het lachen om hoe bizar het was :lol:

Henry van Loon :worship:


Normaal kan ik best lachen om HvL maar hier zie ik echt de humor niet van in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer begrijpelijk, het slaat gewoon nergens op :lol: Ik weet niet waarom maar ik werd hier extreem melig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het grootste WTF-Momentje hiervan, is dat jij hier om kan lachen Rick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik weet niet waarom maar ik werd hier extreem melig van.


Rickzel schreef:
Ik ben fucking simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zaten gister zeker wel die hi-la-ri-sche Sound Wush Qlimax verkleedpartij te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sound Wush

Over hilarisch gesproken, een echte dijenkletser hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Sound Wush

Over hilarisch gesproken, een echte dijenkletser hoor.

Zeker naar Mandy gekeken hé viespeuk!

Overigens de hoeveelheid zij aan allerlei knoppen van de mengpaneel zit doet mij echt twijfelen hoeveel ze daadwerkelijk mixt. Heb haar ook volgens mij geen enkele keer aan de tafels zelf zien draaien m.b.t. beatmatchen e.d.
Wat je bij Sound wush wel kon horen dat niet altijd alles even strak op elkaar lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zeker naar Mandy gekeken hé viespeuk!

Heb hier een groot gedeelte van gemist, helaas. Gaarne ontvang ik een YouTube filmpje met timestamps die het bekijken waard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vriendin die vanmiddag bij anti 2g protesten in Groningen geïntimideerd werd omdat ze een mondkapje op had >.<
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic