Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me overigens oprecht af waarom de dubbel account van bijvoorbeeld ons Miwer dan niet gebanned wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vraag me overigens oprecht af waarom de dubbel account van bijvoorbeeld ons Miwer dan niet gebanned wordt.


Ben je nou echt Emre de hand boven het hoofd aan het houden omdat hij post qua muziek wat jij leuk vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Daarom ben ik blij dat Emre dit wel doet (edit: deed), ben best nieuwsgierig wat er zoal gedraaid wordt, en zit genoeg vets tussen.


Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
Het hoeft echt niet a lá minute verder. Als mensen het echt direct moeten hebben, komt het er ook wel te staan. Vraag en aanbod en zo.

Het is ook prima wat Emre deed, qua direct posten, maar als er echt zo veel vraag en interesse naar die nieuwe platen en samples is, dan komt het er ook wel te staan. Als je buiten het posten wat Emre deed ook geen zin hebt om het op te zoeken of te posten dan is de interesse er blijkbaar ook niet, buiten wat handigheid.

Ik post ook hardcore releases waar alleen frits en de kat van de buren naar luisteren, en al helemaal niet direct zodra er ook maar een greintje van een sample of info bekend is, maar door eigen interesse post ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
.


Heh? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
.


Heh? :lol:


Ik haal uit je post dat je waarde hecht aan die geposte platen e.d. en het delen er van, maar je moet per sé Emre er voor hebben omdat hij die platen voor je post op het moment dat ze beschikbaar zijn?

Bedoel het niet in je typische if you can do better show it manier, maar meer van Emre heeft het ook ergens vandaan, dus als je wilt weten wat de nieuwste platen zijn hoef je niet heel ver te zoeken. Post ze eventueel als je vindt dat ze gedeeld moeten worden, zo werkt het hele forum :P.

Als platen niet worden gedeeld of gepost whatever, is er gewoon geen interesse, zo simpel is het. Het is niet dat de bronnen van nieuwe platen niet bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Ik haal uit je post dat je waarde hecht aan die geposte platen e.d. en het delen er van, maar je moet per sé Emre er voor hebben omdat hij die platen voor je post op het moment dat ze beschikbaar zijn?
.


Bingo, ik ben gewoon een lakse hond die de boel op een presenteer blaadje wil op de website die ik graag gebruik, ik weiger RSU te checken neefie :lol:

Zou die Sickmode & Rooler set ooit gepost zijn zonder Emre? Iedereen was fucking positief verrast joh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand https://www.reddit.com/r/hardstyle/ in de gaten houdt, kunnen ze de posts van Emre daar weer hier plaatsen.

Edit: Of hou gewoon z'n profiel daar in de gaten https://www.reddit.com/user/emresslnk/posts/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:

Ik haal uit je post dat je waarde hecht aan die geposte platen e.d. en het delen er van, maar je moet per sé Emre er voor hebben omdat hij die platen voor je post op het moment dat ze beschikbaar zijn?
.


Zou die Sickmode & Rooler set ooit gepost zijn zonder Emre? Iedereen was fucking positief verrast joh. :P


Ja.

Hoe denk je dat het forum werkte voordat hij er was? Denk je dat hier nooit releases zijn gepost? Dat mensen hier niet zo intensief er bovenop zitten als hij, betekent niet dat de rest niet zijn best deed om bij te dragen. Hij was simpelweg altijd eerder, betekent niet dat het anders nooit zou zijn gebeurd.

Als mensen het willen posten er over praten gebeurt dat wel. Zij het hier, op Harderstate of Reddit oid. Als je dan zelf niet bereid bent dat op te zoeken of er aan mee te doen dan is dat niet een probleem met Emre of dit forum maar ligt het toch echt aan jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.

Je taxi is er
Afbeelding

Geen idee wat ik hiermee moet maar als dit is omdat ik mijn mening geef moet je het toch bij jezelf gaan zoeken ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor.

Je kunt prima een mening hebben, maar we zitten nu eenmaal op een forum met regels. Als iemand een permaban krijgt dan is dat niet voor niks en het is ook duidelijk waarom diegene deze krijgt. Dan kan het nog zo leuk zijn dat diegene bepaalde secties actief bij houdt, maar als keer op keer bewezen is dat diegene zich in andere optieken niet kan gedragen dan is die ban gewoon terecht. Daar doet het actief bijhouden niks aan af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nee hoor.

Je kunt prima een mening hebben, maar we zitten nu eenmaal op een forum met regels. Als iemand een permaban krijgt dan is dat niet voor niks en het is ook duidelijk waarom diegene deze krijgt. Dan kan het nog zo leuk zijn dat diegene bepaalde secties actief bij houdt, maar als keer op keer bewezen is dat diegene zich in andere optieken niet kan gedragen dan is die ban gewoon terecht. Daar doet het actief bijhouden niks aan af.

Vandaar ook

Nuracore schreef:
Ja dat is leuk, maar de techniek is daar te oud voor. Pak een ander mailadres vanuit een ander publiek IP en je hebt weer een account. Kan je wel continue daarover zeiken maar een Permaban is gewoon niet mogelijk.

Ik zeg verder ook niet dat ik het allemaal goedkeur maar dat er te veel energie gestoken word in iets wat je toch niet kan tegenhouden. Dan is het alsnog mooi meegenomen dat de release topic up2date gehouden word.


Verder ook gewoon eens met Broken Balance rondom het hulp zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als iemand https://www.reddit.com/r/hardstyle/ in de gaten houdt, kunnen ze de posts van Emre daar weer hier plaatsen.

Edit: Of hou gewoon z'n profiel daar in de gaten https://www.reddit.com/user/emresslnk/posts/


Is dit via webbrowser niet te zien, alleen maar via die app van hun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ook gewoon via webbrowser hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 200 pagina's in het WTF momentjes topic, wat gaan we daar mee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bijna 200 pagina's in het WTF momentjes topic, wat gaan we daar mee doen?

Feestweek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
iets wat je toch niet kan tegenhouden.


Vind dat The Ventilator het aardig doet, wel heel simpel ook om je zo makkelijk 'gewonnen' te geven. 'Oh, dubbel account is zo aangemaakt dus we laten het allemaal maar zitten'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P

Bedankt he
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P

Bedankt he


Heb je nog geluk dat ik alle live edits er uit gefilterd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:52 
 

paperclip schreef:
Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:

Is allemaal alweer opgeschoond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 18:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Begin me toch zorgen te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:


Daaaggg :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
paperclip schreef:
Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:


Daaaggg :lol: :lol: :lol:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Begin me toch zorgen te maken...

Ja maar echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Begin me toch zorgen te maken...


Niet nodig! Als de username waar zou zijn dan zijn wij hier bij Hardtraxx heel open minded en blijf je voor ons gewoon The Venator die je nu bent. Wel krijgt je naam dan een roze kleur maar thats it
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic