Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Vraag me overigens oprecht af waarom de dubbel account van bijvoorbeeld ons Miwer dan niet gebanned wordt.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:Vraag me overigens oprecht af waarom de dubbel account van bijvoorbeeld ons Miwer dan niet gebanned wordt.
Ben je nou echt Emre de hand boven het hoofd aan het houden omdat hij post qua muziek wat jij leuk vindt?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Daarom ben ik blij dat Emre dit wel doet (edit: deed), ben best nieuwsgierig wat er zoal gedraaid wordt, en zit genoeg vets tussen.
Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
Het hoeft echt niet a lá minute verder. Als mensen het echt direct moeten hebben, komt het er ook wel te staan. Vraag en aanbod en zo.

Het is ook prima wat Emre deed, qua direct posten, maar als er echt zo veel vraag en interesse naar die nieuwe platen en samples is, dan komt het er ook wel te staan. Als je buiten het posten wat Emre deed ook geen zin hebt om het op te zoeken of te posten dan is de interesse er blijkbaar ook niet, buiten wat handigheid.

Ik post ook hardcore releases waar alleen frits en de kat van de buren naar luisteren, en al helemaal niet direct zodra er ook maar een greintje van een sample of info bekend is, maar door eigen interesse post ik het wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote: Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
.
Heh? :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote: Als je er zelf zo nieuwsgierig naar bent, waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
.
Heh? :lol:
Ik haal uit je post dat je waarde hecht aan die geposte platen e.d. en het delen er van, maar je moet per sé Emre er voor hebben omdat hij die platen voor je post op het moment dat ze beschikbaar zijn?

Bedoel het niet in je typische if you can do better show it manier, maar meer van Emre heeft het ook ergens vandaan, dus als je wilt weten wat de nieuwste platen zijn hoef je niet heel ver te zoeken. Post ze eventueel als je vindt dat ze gedeeld moeten worden, zo werkt het hele forum :P.

Als platen niet worden gedeeld of gepost whatever, is er gewoon geen interesse, zo simpel is het. Het is niet dat de bronnen van nieuwe platen niet bekend zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote:
Ik haal uit je post dat je waarde hecht aan die geposte platen e.d. en het delen er van, maar je moet per sé Emre er voor hebben omdat hij die platen voor je post op het moment dat ze beschikbaar zijn?
.
Bingo, ik ben gewoon een lakse hond die de boel op een presenteer blaadje wil op de website die ik graag gebruik, ik weiger RSU te checken neefie :lol:

Zou die Sickmode & Rooler set ooit gepost zijn zonder Emre? Iedereen was fucking positief verrast joh. :P
Last edited by Rickzel on 08 Nov 2021 10:15, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Als iemand https://www.reddit.com/r/hardstyle/ in de gaten houdt, kunnen ze de posts van Emre daar weer hier plaatsen.

Edit: Of hou gewoon z'n profiel daar in de gaten https://www.reddit.com/user/emresslnk/posts/
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:
.
Zou die Sickmode & Rooler set ooit gepost zijn zonder Emre? Iedereen was fucking positief verrast joh. :P
Ja.

Hoe denk je dat het forum werkte voordat hij er was? Denk je dat hier nooit releases zijn gepost? Dat mensen hier niet zo intensief er bovenop zitten als hij, betekent niet dat de rest niet zijn best deed om bij te dragen. Hij was simpelweg altijd eerder, betekent niet dat het anders nooit zou zijn gebeurd.

Als mensen het willen posten er over praten gebeurt dat wel. Zij het hier, op Harderstate of Reddit oid. Als je dan zelf niet bereid bent dat op te zoeken of er aan mee te doen dan is dat niet een probleem met Emre of dit forum maar ligt het toch echt aan jezelf.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
THArdstyler wrote:
Nuracore wrote:In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.
Je taxi is er
Image
Geen idee wat ik hiermee moet maar als dit is omdat ik mijn mening geef moet je het toch bij jezelf gaan zoeken ben ik bang.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Nee hoor.

Je kunt prima een mening hebben, maar we zitten nu eenmaal op een forum met regels. Als iemand een permaban krijgt dan is dat niet voor niks en het is ook duidelijk waarom diegene deze krijgt. Dan kan het nog zo leuk zijn dat diegene bepaalde secties actief bij houdt, maar als keer op keer bewezen is dat diegene zich in andere optieken niet kan gedragen dan is die ban gewoon terecht. Daar doet het actief bijhouden niks aan af.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
THArdstyler wrote:Nee hoor.

Je kunt prima een mening hebben, maar we zitten nu eenmaal op een forum met regels. Als iemand een permaban krijgt dan is dat niet voor niks en het is ook duidelijk waarom diegene deze krijgt. Dan kan het nog zo leuk zijn dat diegene bepaalde secties actief bij houdt, maar als keer op keer bewezen is dat diegene zich in andere optieken niet kan gedragen dan is die ban gewoon terecht. Daar doet het actief bijhouden niks aan af.
Vandaar ook
Nuracore wrote:Ja dat is leuk, maar de techniek is daar te oud voor. Pak een ander mailadres vanuit een ander publiek IP en je hebt weer een account. Kan je wel continue daarover zeiken maar een Permaban is gewoon niet mogelijk.

Ik zeg verder ook niet dat ik het allemaal goedkeur maar dat er te veel energie gestoken word in iets wat je toch niet kan tegenhouden. Dan is het alsnog mooi meegenomen dat de release topic up2date gehouden word.
Verder ook gewoon eens met Broken Balance rondom het hulp zoeken.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
patrickjeb wrote:Als iemand https://www.reddit.com/r/hardstyle/ in de gaten houdt, kunnen ze de posts van Emre daar weer hier plaatsen.

Edit: Of hou gewoon z'n profiel daar in de gaten https://www.reddit.com/user/emresslnk/posts/
Is dit via webbrowser niet te zien, alleen maar via die app van hun?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ook gewoon via webbrowser hoor
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Bijna 200 pagina's in het WTF momentjes topic, wat gaan we daar mee doen?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:Bijna 200 pagina's in het WTF momentjes topic, wat gaan we daar mee doen?
Feestweek?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Nuracore wrote:iets wat je toch niet kan tegenhouden.
Vind dat The Ventilator het aardig doet, wel heel simpel ook om je zo makkelijk 'gewonnen' te geven. 'Oh, dubbel account is zo aangemaakt dus we laten het allemaal maar zitten'.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Broken Balance wrote:waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
Bedankt he
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
THArdstyler wrote:
Broken Balance wrote:waarom post je zelf de nieuwe platen dan niet? :P
Bedankt he
Heb je nog geluk dat ik alle live edits er uit gefilterd heb.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:
B
paperclip wrote:Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:
Is allemaal alweer opgeschoond xd
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Begin me toch zorgen te maken...
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
paperclip wrote:Venatorhoudtvanpiemels --> aldus het nieuwste account.. Ra Ra... :lol:
Daaaggg :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Goldenstyle wrote:
Daaaggg :lol: :lol: :lol:
:x
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
The Venator wrote:Begin me toch zorgen te maken...
Ja maar echt
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
The Venator wrote:Begin me toch zorgen te maken...
Niet nodig! Als de username waar zou zijn dan zijn wij hier bij Hardtraxx heel open minded en blijf je voor ons gewoon The Venator die je nu bent. Wel krijgt je naam dan een roze kleur maar thats it