Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ja dat zou allemaal best maar "friet" klinkt gewoon facking gay.

Zelden zoveel waarheid gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ja dat zou allemaal best maar "friet" klinkt gewoon facking gay.

No, you
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
en dus beide woorden kloppen omdat het anders te lang is voor de volksmond


Deze snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ja dat zou allemaal best maar "friet" klinkt gewoon facking gay.

Ik heb je reactie gemeld bij de moderators
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
ja dat zou allemaal best maar "friet" klinkt gewoon facking gay.

Ik heb je reactie gemeld bij de moderators


Haha, terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 doden door verdrukking bij Travis Scott concert :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre die desperate is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Emre die desperate is

Jezus zeg. Dit forum zal je leven maar zijn.
Sneu, zielig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Ho ho... ze hebben het over zijn account van 2012 waar die nu weer leven in zit te blazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Zou je niet eerst even kijken waarom mensen dat zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet zozeer een focus, maar als je opeens 10 posts van emre, dan ga je wel denken 'wtf is er mis met hem'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 20:24 
 
Hardtraxx Crew

https://hardtraxx.com/member/Porco%20Dio/
Emre weer? ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Zou je niet eerst even kijken waarom mensen dat zeggen?


In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Zou je niet eerst even kijken waarom mensen dat zeggen?


In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.

Oke dan kunnen de permabans dus wel de prullenbak in als het normaal is dan men onder andere namen weer gewoon verder kan.
Laat Hardstyleboy dan ook maar weer terugkomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 21:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is leuk, maar de techniek is daar te oud voor. Pak een ander mailadres vanuit een ander publiek IP en je hebt weer een account. Kan je wel continue daarover zeiken maar een Permaban is gewoon niet mogelijk.

Ik zeg verder ook niet dat ik het allemaal goedkeur maar dat er te veel energie gestoken word in iets wat je toch niet kan tegenhouden. Dan is het alsnog mooi meegenomen dat de release topic up2date gehouden word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 22:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja dat is leuk, maar de techniek is daar te oud voor. Pak een ander mailadres vanuit een ander publiek IP en je hebt weer een account. Kan je wel continue daarover zeiken maar een Permaban is gewoon niet mogelijk.

Ik zeg verder ook niet dat ik het allemaal goedkeur maar dat er te veel energie gestoken word in iets wat je toch niet kan tegenhouden. Dan is het alsnog mooi meegenomen dat de release topic up2date gehouden word.


Er zijn zat anderen op het forum die dat evengoed graag bij houden, Tussen 2012 en sinds hij terug is hebben anderen het altijd gedaan, misschien moet je ook wat vertrouwen in de rest tonen.

Zijn bijdragen waren altijd wel goed hoor, ook was het niet perfect. Maar als je je zo gedraagt heb je gewoon geen plek hier.

Blijkbaar is hij zo geobsedeerd met gelijk hebben en dit forum dat hij blijft doorgaan met accounts aanmaken ondanks bans en de duidelijke boodschap dat hij hier zo niet welkom is. Je gaat gewoon tijd uit je leven halen en gaat uit je weg om hier op dit forum te blijven en in de spotlight te staan.

Elk normaal mens pakt dan ook zijn verlies en vertrekt en gaat verder met zijn/haar leven, maar dit gaat duidelijk verder dan gewoon vervelend gedrag. En het beste voor hem, zoals anderen ook zeggen, is gewoon wegstappen van het internet en hulp zoeken, want dit is verre van normaal en dit begint manische vormen aan te nemen.

Mocht iemand van dit forum ook dicht bij hem staan, raad dit af, deze vicieuze cirkel is niet goed voor alle partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 23:04 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Er zijn zat anderen op het forum die dat evengoed graag bij houden, Tussen 2012 en sinds hij terug is hebben anderen het altijd gedaan, misschien moet je ook wat vertrouwen in de rest tonen.

Precies, vind het zelf ook niet erg om bij te houden. Heb alleen geen zin om die 20 nieuwe gearbox tracks te posten na een event :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Ja lekker op iemand door gaan die niet meer op het forum zit.
Forum mag zijn leven misschien zijn maar jullie focus is op hem is anders ook niet gezond :lol:


Zou je niet eerst even kijken waarom mensen dat zeggen?


In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.


Tbh vind ik 't wel bijzonder dat je terug blijft keren op een forum waar 90% van de leden je niet moet en het beheer je verbannen heeft. Ieder normaal mens zou zoiets hebben van 'joe, later'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Broken Balance schreef:
Er zijn zat anderen op het forum die dat evengoed graag bij houden, Tussen 2012 en sinds hij terug is hebben anderen het altijd gedaan, misschien moet je ook wat vertrouwen in de rest tonen.

Precies, vind het zelf ook niet erg om bij te houden. Heb alleen geen zin om die 20 nieuwe gearbox tracks te posten na een event :P

Ideaal. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Broken Balance schreef:
Er zijn zat anderen op het forum die dat evengoed graag bij houden, Tussen 2012 en sinds hij terug is hebben anderen het altijd gedaan, misschien moet je ook wat vertrouwen in de rest tonen.

Precies, vind het zelf ook niet erg om bij te houden. Heb alleen geen zin om die 20 nieuwe gearbox tracks te posten na een event :P


Daarom ben ik blij dat Emre dit wel doet (edit: deed), ben best nieuwsgierig wat er zoal gedraaid wordt, en zit genoeg vets tussen.

Als je alleen maar de circle jerk hardtraxx tracks post dan is er ook 0,0 discussie.

Maargoed aangezien Emre nu wel weer gebanned is zie ik het somber in, vind dat wel jammer (al ga ik het gebash po Emre niet missen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
In een ander topic word er vaak gezegd dat de enige reden waar hij gemist word in de release topic is. Vervolgens is er een account waar hij dit weer actief houd en dan is hij weer desperate.

Stelletje Hollanders hoor :P daarom zeg ik dat. Lekker boeien, als hij die vage rants maar voor zich houd.

Je taxi is er
Afbeelding
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic