Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Volgens mij is dat een kwestie van wie het leveren. Je kan bij uber/deliver/tb gewoon eten bestellen wat door het restaurant zelf gebracht wordt. Dan is het vaak 1,5 of wat lager. Als iemand van tb/uber/dv het komt brengen is het per afstand duurder.

correct me if im wrong tho.

Bij thuisbezorgd zijn er idd bezorgers van restaurant zelf (bezorgkosten uiteenlopend van gratis tot vaak 1,50), en bezorgers van de Scoober service (3 euro dus nu ongeacht afstand tot adres, in Utrecht iedergeval). Restaurants van de Scoober service betalen dus 30% fee aan TB, en TB krijgt 3 euro bezorgkosten. Meeste restaurants beslissen wel zelf of ze een bedrag bovenop hun gerechten gooien. Niemand die hier ook transparant in is. Restaurants bij Scoober service mogen dit wel doen maar restaurants met eigen bezorgers niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het restaurant een eigen website heeft gewoon daar bestellen, is meestal goedkoper (of je krijgt iets extra's gratis). En anders gewoon ophalen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als het restaurant een eigen website heeft gewoon daar bestellen, is meestal goedkoper (of je krijgt iets extra's gratis). En anders gewoon ophalen toch?

Is vaak niet goedkoper hier in Utrecht. Idd is het gewoon ophalen dan. Vind het alleen kwalijk dat een meneer Smakers alle kosten voor bezorging doorberekend aan de klant. Vind niet dat je alle investeringen maar kan doorberekenen aan de klant. Dat doen andere restaurants ook niet als je de prijzen bekijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Die service kosten en kleine bestelling kosten bij Uber Eats zijn ook vrij gestoord. Je kan bijna niet meer voor <10€ iets halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Die service kosten en kleine bestelling kosten bij Uber Eats zijn ook vrij gestoord. Je kan bijna niet meer voor <10€ iets halen

Idd, ik kan vaker bij Thuisbezorgd iets halen voor onder een 10tje dan bij Ubereats (moet ook wel gezien ik gewoon voor mezelf bestel en ik niet een hele rijsttafel op kan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Khadber schreef:
Als het restaurant een eigen website heeft gewoon daar bestellen, is meestal goedkoper (of je krijgt iets extra's gratis). En anders gewoon ophalen toch?

Is vaak niet goedkoper hier in Utrecht. Idd is het gewoon ophalen dan. Vind het alleen kwalijk dat een meneer Smakers alle kosten voor bezorging doorberekend aan de klant. Vind niet dat je alle investeringen maar kan doorberekenen aan de klant. Dat doen andere restaurants ook niet als je de prijzen bekijkt

Ik woon zelf ook in Utrecht. Meestal doe ik het via de website zelf, bij sushi krijg ik dan bijvoorbeeld 8 stuks gratis, dat telt toch wel gauw op bijvoorbeeld ;). Bij anderen kun je wel eens gratis wat te drinken erbij krijgen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa restaurants met eigen bezorgers, zijn via de eigen website soms wel goedkoper. Restaurants met externe bezorgers helaas niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Die service kosten en kleine bestelling kosten bij Uber Eats zijn ook vrij gestoord. Je kan bijna niet meer voor <10€ iets halen

Idd, ik kan vaker bij Thuisbezorgd iets halen voor onder een 10tje dan bij Ubereats (moet ook wel gezien ik gewoon voor mezelf bestel en ik niet een hele rijsttafel op kan).


Bij thuisbezorgd hebben ze hier vrijwel allemaal boven de 10 of 15 euro ongeacht hoe ver of whatever. Vind dat ook niet heel gek. Je kan een klein restaurant niet 50x op een avond voor 6euro laten rijden lijkt mij. MVG
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naar t schijnt Peter R de Vries neergeschoten voor de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misdaadjournalist Peter R. De Vries zou zijn neergeschoten in centrum Amsterdam https://www.nu.nl/algemeen/6143978/misd ... erdam.html (via @NUnl)

Door zijn hoofd zelfs, althans dat gaat rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschuwing, schokkende beelden https://twitter.com/mlvd2005/status/1412479568728965127
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is weggehaald al, en terecht, heb al een idee welk filmpje dat is, maar het filmen van een lijk om de sensatie of clicks, ongeacht wie het is, is echt fucking respectloos en je verdient als persoon dan een zelfde soort kogel te vangen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar. In wat voor wereld leven we? Kogel door de kop op klaarlichte dag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

The fuck...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag er iig niet best uit, hopelijk overleefd hij het maar ben er bang voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg al van allerlei video shit toegestuurd incl een bericht van een vermeende medewerker die hem o.a. reanimeerde in het ziekenhuis, iig poging tot, die nu aangeeft dat hij is overleden.

Ik verwacht niet dat hij nog leeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word hier ontzettend naar van. Ik was een van de weinigen die hem wel mocht. Hij was wel ontzettend media geil, maar hij heeft zoveel goeds gedaan voor slachtoffers. Ik hoop zo erg dat ie het overleefd, maar vrees het ergste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is weggehaald al, en terecht, heb al een idee welk filmpje dat is, maar het filmen van een lijk om de sensatie of clicks, ongeacht wie het is, is echt fucking respectloos en je verdient als persoon dan een zelfde soort kogel te vangen imo.


Zie het als een misdaadverslaggever. Om die nou een kogel te geven vind ik wat ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal dat dit soort gasten een podium krijgen...

Afbeelding



Maar goed, niet veel later:
https://twitter.com/KAFKA_Dev/status/14 ... 5955355650
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:


Dat mag wel naar genietmomentjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
rakkietakkie schreef:


Dat mag wel naar genietmomentjes ^^

Vermoed een ziekelijke vorm van aandachttrekkerij. Alsof de politie die gast nog even de gelegenheid zou geven een tweet de wereld in te sturen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
brianfct65 schreef:
rakkietakkie schreef:


Dat mag wel naar genietmomentjes ^^

Vermoed een ziekelijke vorm van aandachttrekkerij. Alsof de politie die gast nog even de gelegenheid zou geven een tweet de wereld in te sturen. xd


Die Kafka is ook op menig Wappie-Demo te vinden voor optreden. Laatst al hele rel dat die reiskostenvergoeding eiste, terwijl hij niet kwam opdagen.

En optreden voor uitverkocht huis is voor hem voor 20-30 personen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is weggehaald al, en terecht, heb al een idee welk filmpje dat is, maar het filmen van een lijk om de sensatie of clicks, ongeacht wie het is, is echt fucking respectloos en je verdient als persoon dan een zelfde soort kogel te vangen imo.


Bizar ja, maar zelf ook in 'de heat of the moment' iemand geweest die dit soort walgelijke content klakkeloos doorstuurt. Achteraf wel spijt van, echt smakeloos om zo'n video te maken.

Gaat zo tering snel rond, je wil weten wat er gebeurt is en dan ineenkeer zo'n video voor je snuffert, wou ook dat ik niet gekeken had.

Wel bizar dat hij nog leeft joh... vraag me af of/hoe die hieruit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat wij allemaal wel eens dit soort dingen hebben doorgestuurd. Moet eerlijk toegeven dat je je dan wel schuldig voelt als je er achteraf op reflecteert.

Heel bizar dat er mensen zijn die het filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik denk dat wij allemaal wel eens dit soort dingen hebben doorgestuurd. Moet eerlijk toegeven dat je je dan wel schuldig voelt als je er achteraf op reflecteert.

Heel bizar dat er mensen zijn die het filmen.


Ja tering lompe grappen in groepsapps hoort er beetje bij ofzo, misschien ook een manier om er mee om te gaan? niet persé netjes, maargoed. Als zo'n verhaal de rondte gaat dan gaat er toch tering snel heel veel info en foto's/video's rond.

Maar van dichtbij iemand filmen die dood ligt te gaan en dit vervolgens op social media zetten, dan ben je echt een staatsmongool
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic