Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar van dichtbij iemand filmen die dood ligt te gaan en dit vervolgens op social media zetten, dan ben je echt een staatsmongool

Dit. Enige rede om een telefoon te pakken is om 112 te bellen. Als je geen hulp kunt bieden en er al gebeld wordt heb je eigenlijk niets te zoeken daar.. Dat hele gefilm van de maatschappij om dat vervolgens op Facebook/Twitter/Dumpert etc te zetten snap ik echt heel weinig van. Misschien ben ik te oud hiervoor?

Trouwens: had nu.nl niet op een gegeven moment een still van zo'n filmpje? Dat vind ik ook echt een rare keuze van een nieuwswebsite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 10:55 
 
Hardtraxxer

Was van een jongen hier uit de buurt een foto verspreid als zijnde de dader, voor de grap door 1 van z'n vrienden.
Jongen ging dus heel internet over op elke site, z'n adres gelekt alles. Was lekker op z'n gemakkie een joint aan het roken en werd dus vervolgens opgepakt door een arrestatieteam. Wordt je op je dinsdagavond ineens onder schot gehouden doordat 1 van je vrienden een grapje dacht uit te halen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Was van een jongen hier uit de buurt een foto verspreid als zijnde de dader, voor de grap door 1 van z'n vrienden.
Jongen ging dus heel internet over op elke site, z'n adres gelekt alles. Was lekker op z'n gemakkie een joint aan het roken en werd dus vervolgens opgepakt door een arrestatieteam. Wordt je op je dinsdagavond ineens onder schot gehouden doordat 1 van je vrienden een grapje dacht uit te halen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.


Ziek, hoop dat die 'vriend' van hem een dikke straf krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Was van een jongen hier uit de buurt een foto verspreid als zijnde de dader, voor de grap door 1 van z'n vrienden.
Jongen ging dus heel internet over op elke site, z'n adres gelekt alles. Was lekker op z'n gemakkie een joint aan het roken en werd dus vervolgens opgepakt door een arrestatieteam. Wordt je op je dinsdagavond ineens onder schot gehouden doordat 1 van je vrienden een grapje dacht uit te halen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.


So wat kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Was van een jongen hier uit de buurt een foto verspreid als zijnde de dader, voor de grap door 1 van z'n vrienden.
Jongen ging dus heel internet over op elke site, z'n adres gelekt alles. Was lekker op z'n gemakkie een joint aan het roken en werd dus vervolgens opgepakt door een arrestatieteam. Wordt je op je dinsdagavond ineens onder schot gehouden doordat 1 van je vrienden een grapje dacht uit te halen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.


Hhahaha wtf joh, zag die foto ook al voorbij komen in whatsapp groepen ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Was van een jongen hier uit de buurt een foto verspreid als zijnde de dader, voor de grap door 1 van z'n vrienden.
Jongen ging dus heel internet over op elke site, z'n adres gelekt alles. Was lekker op z'n gemakkie een joint aan het roken en werd dus vervolgens opgepakt door een arrestatieteam. Wordt je op je dinsdagavond ineens onder schot gehouden doordat 1 van je vrienden een grapje dacht uit te halen, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.


Weet ook gewoon direct wie je bedoelt, wat een tering lompe grap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat ook een heel artikel over op NOS.
Geloof dat ze er nu wel spijt van hebben…
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik 't hier lees is het meer een eigen leven gaan leiden en was het niet echt de intentie van die vrienden om 't zo ver te laten komen


https://nos.nl/artikel/2388345-alex-24- ... r-de-vries

Of 't moet zijn dat dit niet 't echte verhaal is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schutter Peter R. de Vries was rapper "Demper" (Delano Geerman) bij 101Barz

https://www.geenstijl.nl/5160016/schutt ... e-beelden/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.

Ik ben dan ook wel erg trots op ons land dat de overheid zonder gedoe ook de mensen financieel bij staat die niet geholpen worden door verzekeringen. Zonder gedoe gewoon hulp krijgen vind ik dan eigenlijk wel erg Nederlands in dit soort situaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.

Ik ben dan ook wel erg trots op ons land dat de overheid zonder gedoe ook de mensen financieel bij staat die niet geholpen worden door verzekeringen. Zonder gedoe gewoon hulp krijgen vind ik dan eigenlijk wel erg Nederlands in dit soort situaties.


*Verdrietige evenement geluiden*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.

Ik ben dan ook wel erg trots op ons land dat de overheid zonder gedoe ook de mensen financieel bij staat die niet geholpen worden door verzekeringen. Zonder gedoe gewoon hulp krijgen vind ik dan eigenlijk wel erg Nederlands in dit soort situaties.


*Verdrietige evenement geluiden*


'Wow-wow' in mineur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.

Vooral absurd dat dit hartje zomer gebeurt. Normaal zijn de hoge waterstanden vooral in de winter/lente een probleem.
Ik ben heel blij dat we als Nederland zo veel zorg steken in dijken, ruimte voor de rivier en dergelijke. Zoals je ziet is dat gewoon keihard nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff het zou maar gebeuren in de winter als het 2 graden is ofzo... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 collega's mogen hals over kop naar huis om even te evacueren.
Rare tijden tegenwoordig...

Deze teletekst pagina van gisteren is gewoon een geschiedenisboek an sich
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
2 collega's mogen hals over kop naar huis om even te evacueren.
Rare tijden tegenwoordig...

Deze teletekst pagina van gisteren is gewoon een geschiedenisboek an sich
Afbeelding


Pff ofniet, tumultueuze tijden, beseft wel ff wat we een rustige jaren we eigenlijk achter de rug hebben.

En dan stopt Robben ook nog eens met voetbal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Evacuaties ivm de overstromingen. Haast on-Nederlands eigenlijk.

Ja nou zegt dat wel. Ik woon er gelukkig nog een kleine 10 km vanaf, dus ik zit veilig. Maar de helft van de familie ongeveer gaat zometeen ontruimd worden (wonen vlakbij Venlo). Is toch wel erg spannend allemaal :surrender: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had vanmiddag toevallig een gesprek voor een stage bij Waterschap Aa en Maas, en ben daarna meteen even vanaf Cuijk naar Venlo gereden langs de overs van de Maas. De situatie is daar nog niet zoals in Zuid-Limburg of net over de grens, maar voor de beeldvorming vond ik het belangrijk om er even een kijkje te nemen. Ik zag natuurlijk veel mensen en instanties voorbereidingen treffen. De Maas kwam op dat moment bijna tot aan de provincionale weg. Verder was het vrij dubbel om recreatiefietsers en forensen te zien, en tegelijkertijd aan de rand van de weg zandzakken e.d. geplaatst te zien worden.

Op de A67 vanaf Venlo naar Eindhoven heb ik tientallen ambulances met sirenes voorbij zien komen op de andere rijbaan. Ongetwijfeld voor de evacuatie van het Ziekenhuis in Venlo.

Khadber schreef:
Ik ben heel blij dat we als Nederland zo veel zorg steken in dijken, ruimte voor de rivier en dergelijke. Zoals je ziet is dat gewoon keihard nodig.


Dit kan je wss voor een gedeelte aanwijzen als reden dat er in Nederland nog geen doden te betreuren zijn, in tegenstelling tot België en Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De situatie in de Belgische Ardennen is natuurlijk niet echt te vergelijken met dijkdoorbraken. Daar konden de rivieren met een redelijk verval de hoeveelheid water gewoon niet dragen. In deze natuurlijke rivieren is het aanleggen van dijken natuurlijk niet echt een oplossing. Zuid-Limburg is aan veel erger ontsnapt maar het kan zeker ook wel met de infrastructuur te maken hebben. Hopelijk kan de waakzaamheid er terug snel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die de overheid de schuld geven voor de overstromingen, want H.A.A.R.P. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willem Engel
Citaat:
Ik denk dat het ook belangrijk is om te realiseren dat er heel veel nieuws is wat afleidt van de hoofdzaak. [...] Zo is er opeens een nieuwe watersnoodramp in het enige gebied dat ongeveer boven zeeniveau ligt. Daar hebben wij onze vraagtekens bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt, daar gaat je bloed toch van koken. Dat iemand met zo weinig verstand van zaken zoveel volgelingen heeft die geloven wat hij zegt/schrijft. Gevaarlijk. Eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Willem Engel
Citaat:
Ik denk dat het ook belangrijk is om te realiseren dat er heel veel nieuws is wat afleidt van de hoofdzaak. [...] Zo is er opeens een nieuwe watersnoodramp in het enige gebied dat ongeveer boven zeeniveau ligt. Daar hebben wij onze vraagtekens bij

Rijp voor het gesticht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daarmee doelt ie denk ik op cloud seeding.
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic