Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
maar dan schrijf je alsnog een grote groep op een kleine groep af.


Maar is die groep wel zo klein als dat jij denkt? Ik weet het namelijk niet, ik merk veel overlast van desbetreffende groepen in de stad, en ik niet alleen!

Is de groep zo groot als jij denkt? Want aan de verhalen hier te zien, is het vooral in het stedelijk gebied vaker zo dat het mensen met een migratieachtergrond zijn. Daarnaast zijn hier een goed aantal statistieken te zien over het aantal mensen met een migratieachtergrond: https://www.cbs.nl/nl-nl/dossier/dossie ... chtergrond.

Je ziet hier ook dat vooral in het stedelijk gebied er veel mensen wonen met een migratieachtergrond. Het is dan ook niet raar wanneer bijvoorbeeld 55% van de inwoners van Amsterdam een migratieachtergrond heeft, dat je deze vooral op straat ziet en dus ook overlast geven. Een gedeelte van de jeugd geeft overlast. Ongeacht afkomst. Wel zie je in stedelijk gebied dat ze vaker de echte criminaliteit ingaan. Zoals BB al aangeeft, zijn er veel redenen waarom sommigen dit doen en is alleen afkomst niet de (enige) reden waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
maar dan schrijf je alsnog een grote groep op een kleine groep af.


Maar is die groep wel zo klein als dat jij denkt? Ik weet het namelijk niet, ik merk veel overlast van desbetreffende groepen in de stad, en ik niet alleen!

Is de groep zo groot als jij denkt?


Nee dat weet ik dus niet zoals ik aangaf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aardig WTF moment dit :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En nee, Nederlanders kunnen ook vervelend zijn, echter maak ik eigenlijk nooit mee dat die in grote groepen ergens op straat willekeurige voorbijgangers lastig vallen. En dan woon ik nog in een redelijk 'blank' dorp/kleine stad.

Vroegah toen ik nog een vriendinnetje had, werden we ook wel eens nageroepen of nagefloten door jongeren. Dat waren wel vaak jongens uit "die groep". Maar die ene keer dat m'n toentertijd vriendin daadwerkelijk fysiek is aangevallen waren het gewoon blanke jongeren. Dus achja. Ik denk ook wel dat er een probleem is binnen die groep jongeren hoor, maar onder de blanke jongeren net zo goed. Verbaas me soms echt over de opvoeding van tegenwoordig. Denk ook wel eens bij mezelf: komt het nou gewoon doordat ik een ouwe kut word of wordt het probleemgedrag van sommige jongeren echt erger? Vermoed toch wel het laatste.


patrickjeb schreef:
Als je iets niet deed, was je het lachertje van de groep en verwacht maar niet dat de ouders er ook maar iets van af wisten. Als de ouders er wel op werden aangesproken, was het 'Dat doet mijn kind niet' en de meeste van die ouders gaven prima opvoeding.

Dit vind ik persoonlijk wel een teken van gebrekkige opvoeding. Op het moment dat je dit soort dingen als ouder niet ziet, ben je wat mij betreft niet betrokken genoeg bij je kind. Bij ons thuis werd alles besproken, van seks tot drugs tot met wie we waar waren en wat we dan uitspookten. Ik denk dat openheid een hele grote rol speelt binnen de opvoeding, en die openheid ontbreekt soms nogal in sommige culturen. Maar goed, is slechts een theorie natuurlijk. Uiteindelijk weegt groepsdruk natuurlijk mee, maar ook daarin kun je je kind prima opvoeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Basshunterzz schreef:
Vanavond ook weer. Meisje van 16 heeft een ander meisje doodgestoken in Rotterdam. Wat is dat allemaal joh. Ga verdomme je kind eens opvoeden, daar gaat het 9 van de 10 keer al fout.


Drill Rap :/

Dit had toch helemaal niks te maken met Drill? Vind het altijd zo lekker makkelijk om dingen af te schuiven op muziek.

Daarnaast ben ik wel van mening dat Nederlandse Drill echt belachelijk is. Ik luister best wel wat UK Drill, daar valt natuurlijk van alles over te zeggen. Ja, er zit heel veel tuig tussen en het is nou niet echt muziek die je beïnvloedbare mensen wilt laten horen, maar censureren werkt al helemaal niet. Alleen is het bij UK Drill waar 99% uit Londen komt wel echt en ontstaan uit een structureel probleem zoals BB dat uitlegt. Heel veel ''beef'' ontstaat daar uit de zogenaamde postcode war, waar het gaat over territorium claimen om te dealen e.d. Of juist over interne conflicten. Bijna alle drill komt daar dan ook van subgroepen van echte gangs. Natuurlijk is het objectief gezien slecht, maar voor veel is het ook een manier om juist van dat leven weg te komen. Dat is ook heel veel het geval voor hiphop-artiesten in zijn algemeen natuurlijk. Knife crime is een groot probleem in Londen, maar dit speelt al veel langer dan de muziek.

Alleen deze Nederlandse Drill is gewoon puur het kopiëren van wat er in Londen gebeurt. Ze kopiëren zoveel woorden die hier nooit werden gebruikt wat totaal niet klinkt, de clips zijn nog erger omdat de politie er hier minder tegen doet (misschien wel een positieve uitkomst van censuur door de Metropolitan Police dan, je ziet namelijk nooit messen e.d. in clips daar) en ze kopiëren het dissen van je tegenstanders. Het verschil is echter dat dit nooit echt tegenstanders waren, maar dat ze het puur doen omdat dat ''hoort''. Ik durf te wedden dat 95% van deze Nederlandse groepen nooit conflicten hadden met elkaar voor de muziek. Waar het in Londen veelal organisch ontstaat (misschien een beetje een kromme term in deze context), is het hier in Nederland gefabriceerd.

In Londen is er veel meer sprake van een structureel probleem, natuurlijk zal het hier ook wel enigszins meespelen, maar in Nederland heb je echt veel meer kansen. Misschien lijkt het alsof ik de cultuur van UK Drill nu goedpraat, maar dat is niet mijn bedoeling. Wat ik probeer te zeggen is dat de muziek ontstaan is uit echte problemen die daar spelen in beruchte wijken die daar al heel lang spelen. En dat het voor veel artiesten ook een poging is om dat leven achter zich te laten. Terwijl het hier in Nederland gefabriceerd is en wordt gedaan omdat het ''hoort'' bij de muziek.

Kijk de Nederlandse Drill puur als muziek, ik vind het vooral slecht. Heel veel slechte flows, het klinkt amateuristisch, ze kopiëren taalgebruik dat hier helemaal niet wordt gebruikt waardoor het nog meer klinkt als een rip-off. Maar dat is in principe het probleem niet. Het probleem is dat ze dus zo ver gaan in het kopiëren dat het blijkbaar leidt tot moord, terwijl daar voor de muziek geen enkele reden voor was.

De voorloper van UK Drill was Grime (qua populariteit dan, grime heeft wel een grote invloed op de reden dat UK Drill zo anders klinkt dan Chicago Drill, maar het is niet ontstaan uit grime). Tuurlijk werd hier ook gepraat over criminaliteit en dergelijke. En ook was er sprake van veel ruzies en elkaar dissen. Maar ondanks dat Grime heel groot was, is er nooit een artiest overleden door het toedoen van ruzies onder elkaar. Dit komt naar mijn mening omdat de muziek veel minder tot niet geaffilieerd was met gangs, wat bij UK Drill niet het geval is. Zo zou het in Nederland dan ook moeten zijn naar mijn mening. Ze zitten niet bij gangs, er is geen logische reden voor deze groepen om elkaar te vermoorden. Ik denk dat het aantal doden van deze Nederlandse scene bij de artiesten onder elkaar procentueel nu al hoger ligt dan in Londen.

Nogmaals, ik keur de gangcultuur in Londen niet goed, maar het is daar grotendeels ontstaan door een onderliggend probleem, terwijl daar in Nederland veel minder reden toe is en tevens behoorlijk kansloos. Zo, dat was even mijn rant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maarja, probeer in het huidige politieke en sociale klimaat maar eens een goed afgewogen standpunt er door te drukken,


Wat vind je van dit artikel? https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie/2020/08/extreem-geweld-te-stoppen-moeten-taboes-worden-doorbroken-771381/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Gisteravond ook last gehad van die bepaalde cultuur. Ik liep over de parkeerplaats van de supermarkt, daar stond ook een groepje van ongeveer 15 man (getint, volgens mij Marokkaans) hangend tegen auto's die niet van henzelf waren, sissen naar meisjes die voorbij liepen, andere voorbijgangers naroepen (zo ook mij, en als je dan naar ze kijkt is het meteen 'Wat kijk je nou?!'), lege blikken/flessen drank gooien naar voorbijrijdende auto's/fietsers en de handhaving stond op een afstandje toe te kijken want die weten ook dat ze er niks tegen kunnen doen.

Ik vrees echt voor de generatie die hierna komt. De huidige generatie lastige allochtonen gedragen zich zo omdat het ontbreekt aan opvoeding. De volgende generatie wordt waarschijnlijk opgevoed met de filosofie dat zulk gedrag normaal is.

En nee, Nederlanders kunnen ook vervelend zijn, echter maak ik eigenlijk nooit mee dat die in grote groepen ergens op straat willekeurige voorbijgangers lastig vallen. En dan woon ik nog in een redelijk 'blank' dorp/kleine stad.


Ligt niet perse aan opvoeding. Deze mensen zijn opzoek naar een identiteit, zoals iedere puber. Daarom zie je ook dat het bijna altijd jongeren zijn die onder deze stereotypering valt. Ze voelen zich niet helemaal thuis en zoeken elkaar op. Ze zijn in hun geloof vaak juist extremer dan hun ouders en extremer dan hun leeftijdsgenoten uit hun vaderland. Dit heeft er mee te maken dat zij zich afzetten van hun ouders. Het ligt allemaal nog genuanceerder dan dit maar dit is het even grofweg. Ik zie daarom juist kansen voor de toekomstige generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Aardig WTF moment dit :lol:

Afbeelding


Wat :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Je kunt mij niet wijsmaken dat zoiets alleen met elkaar opjutten te maken heeft. Ik durfde het niet eens in mijn hoofd te halen om mensen onrespectloos te behandelen, dingen te slopen, met messen te zwaaien. Want ik wist dat ik thuis toch een heel groot probleem zou hebben wanneer ik dat zou doen. Dat is echt niet puur en alleen jeugdcultuur. Ik heb namelijk ook van mijn ouders geleerd om zelf na te denken en niet het gedrag van een ander te kopiëren, hoe stoer dat ook lijkt te zijn.

Je zegt nu dat omdat jij wel snapte wat goed en fout was, dat alle jeugd dat heeft. Waar ik ben opgegroeid had je ook meer dan genoeg jeugd die meer dan 'kattenkwaad' uithaalden en dat waren allemaal blanke Nederlanders. 1 voor 1 kwam er iemand bij en ze lieten zich allemaal opjutten. Als je iets niet deed, was je het lachertje van de groep en verwacht maar niet dat de ouders er ook maar iets van af wisten. Als de ouders er wel op werden aangesproken, was het 'Dat doet mijn kind niet' en de meeste van die ouders gaven prima opvoeding.

Groepsdruk is vaak de oorzaak van dit gedrag al dan niet in combinatie met andere problemen. Hoe vaak zie je iemand alleen die dit gedrag vertoont?


Ik probeer een voorbeeld uit mijn eigen omgeving eruit te halen waarom ik de mening heb dat het niet alleen aan de jeugdcultuur ligt, maar er ook zeker opvoeding bij komt kijken. Ik heb het nergens over alle jeugd en ook nergens over dat blanke Nederlanders dat niet doen, dus daar leg je me wel woorden in de mond haha. Ik zie genoeg gevallen waar het fout gaat en de ouders de manier gebruiken zoals jij als laatste benoemd.

Het enige wat ik me afvroeg is waarom er bij deze bepaalde groep geregeld dingen fout gaan in de jeugd en of dat buiten groepsdruk fout zou kunnen gaan dankzij een bepaalde manier van opvoeden. Dan kunnen we het wel meteen weer gaan hebben over de blanken die het ook doen of over gevallen waar het wel goed gaat. Maar ik snap zelf ook wel dat er Nederlandse tokkies zijn en dat er gelukkig veel gevallen zijn waar het goed gaat, maar dat is totaal niet relevant voor mijn vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In het kader van Marokkaanse reljongeren en profilering. Krijg net de volgende linkjes doorgestuurd:

https://nos.nl/artikel/2343880-onrustig ... ouden.html

https://www.rtlnieuws.nl/economie/colum ... eljongeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat lekker in de schilderswijk
politie doodsbang >.< begin eens met rubberkogels schieten, mss luisteren ze dan

https://www.dumpert.nl/item/7966129_4b5d8a7a :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
gaat lekker in de schilderswijk
politie doodsbang >.< begin eens met rubberkogels schieten, mss luisteren ze dan

https://www.dumpert.nl/item/7966129_4b5d8a7a :/


Kunnen we de Guardua Civil niet een dagje lenen ofzo?

https://www.dumpert.nl/item/7967415_c9352fbb
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitse fitness influencer Samuel Seewald (insta: Sammy bkr) doodgeschoten door de Amsterdamse politie nadat hij blijkbaar verward rondliep te zwaaien met een mes

Toch een opmerkelijk en raar verhaal als een dergelijk iemand zo bezig is met gezondheid, trainen, je eigen lichaam, dan in een bepaalde toestand raakt waardoor de politie je moet doodschieten

edit: blijkbaar leed Sammy ook aan depressies en dacht openlijk over hoe het zou zijn als hij er niet meer zou zijn... dus het lijkt alsof het psychisch niet helemaal oke ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken heel die gast niet dus ik heb hem eens opgezocht.
Waarom is hij influencer? Omdat hij fit is? Zo indrukwekkend vind ik het niet, volgens mij. Als ik de sportschool hier binnen loop zijn er kerels die een beter fysiek hebben.
Ook heb ik het vermoeden dat hij van de mannenliefde is. Lekker kort door de bocht: meneer is homo, kon dat niet verwerken, depressie, etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ken heel die gast niet dus ik heb hem eens opgezocht.
Waarom is hij influencer? Omdat hij fit is? Zo indrukwekkend vind ik het niet, volgens mij. Als ik de sportschool hier binnen loop zijn er kerels die een beter fysiek hebben.
Ook heb ik het vermoeden dat hij van de mannenliefde is. Lekker kort door de bocht: meneer is homo, kon dat niet verwerken, depressie, etc etc.


Ik denk dat als je meer dan 171.000 volgers hebt (volgens RTL), je al snel de stempel influencer op je gedrukt krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Omdat hij fit is? Zo indrukwekkend vind ik het niet, volgens mij. Als ik de sportschool hier binnen loop zijn er kerels die een beter fysiek hebben.
haha nou ik weet niet hoor, maar volgens mij had hij een fysiek waar menig gymmer jaloers op zou zijn xd
dat gaan de meesten never nooit halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ken heel die gast niet dus ik heb hem eens opgezocht.
Waarom is hij influencer? Omdat hij fit is? Zo indrukwekkend vind ik het niet, volgens mij. Als ik de sportschool hier binnen loop zijn er kerels die een beter fysiek hebben.
Ook heb ik het vermoeden dat hij van de mannenliefde is. Lekker kort door de bocht: meneer is homo, kon dat niet verwerken, depressie, etc etc.


Beetje voorbarig niet om dat allemaal aan te nemen over iemand die mentaal niet in orde was en zo te horen een zware depressie had? Beetje triest wat je nu roept. Wat maakt het uit wie hij was, wat hij deed en waarom, 171k mensen waren er blijkbaar in geïnteresseerd. Zonde dat de beste man geen hulp kon vinden om dit te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Remi schreef:
Ik ken heel die gast niet dus ik heb hem eens opgezocht.
Waarom is hij influencer? Omdat hij fit is? Zo indrukwekkend vind ik het niet, volgens mij. Als ik de sportschool hier binnen loop zijn er kerels die een beter fysiek hebben.
Ook heb ik het vermoeden dat hij van de mannenliefde is. Lekker kort door de bocht: meneer is homo, kon dat niet verwerken, depressie, etc etc.


Ik denk dat als je meer dan 171.000 volgers hebt (volgens RTL), je al snel de stempel influencer op je gedrukt krijgt :P

Ja, maar waarom is hij influencer? Goed, nu weet ik ook wel dat daar tegenwoordig weinig voor nodig is maar vooruit.

Broken Balance schreef:
Beetje voorbarig niet om dat allemaal aan te nemen over iemand die mentaal niet in orde was en zo te horen een zware depressie had? Beetje triest wat je nu roept. Wat maakt het uit wie hij was, wat hij deed en waarom, 171k mensen waren er blijkbaar in geïnteresseerd. Zonde dat de beste man geen hulp kon vinden om dit te voorkomen.

Ik geef toch zelf al aan dat dit 'kort door de bocht' is? ;)
Heel sneu dat zo iemand geen andere uitweg ziet dan zelfmoord maar ik vind het ook altijd vrij laf om er uit te stappen. Heeft misschien júíst wel met zijn 'bekendheid' te maken (schone schijn ophouden) maar dan vind ik je juist een grote jongen als je dit deelt met je volgers en je ook van die kant laat zien. Ik heb even snel zijn Instagram doorgebladerd maar ik zie alleen maar 'perfecte' foto's. Jongens als Hardwell en Headhunterz lieten wel die kant van zich zien en ik vind dat, zoals ik zei, juist sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat jij dan depressie en zelfmoord gedachtes niet goed begrijpt. Dat even naar buiten gooien doe je niet zomaar en geen andere uitweg zien gebeurt heel vaak. De mensen die dit wel doen zijn zwaar in de minderheid. Als het zo simpel was dan waren er niet zo ontzettend veel doden door zelfmoord. Iemand daarom laf noemen vind ik meer onwetendheid van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn 18 jarig broertje heeft destijds ook op deze manier het loodje gelegd. 5 jaar later weten we nog altijd niet waarom. Was een episch persoon die bij iedereen goed lag en er voor iedereen was. Het doet inderdaad deugd om dan telkens online te lezen dat het een lafaard was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen met zelfdodende gedachtes denken vaak te min overzich zelf, zitten in een dal en zien geen uitweg, hen tegen de wereld, voelen zich niet gezien/gehoord en doen zich vaak anders voor dan daadwerkelijk zichzelf zijn.

Het is ook heel moeilijk om de juiste hulp te bieden vooral omdat de stap vaak door de persoon zelf gezet moet worden. Vaak doen ze dit niet omdat ze zich te min voelen om geholpen te worden.

Juist bij grote rollen als influencers (om het dan maar zo te noemen) ben je bijna nooit echt je zelf en moet jij een rol aannemen die de volgers van je verwachten ipv je echte ik zijn.

Kijk naar grote entertainers als Robin Williams, Curt Cobain, Avicii, Chester Bennington etc.

Tenzij ze iemand of zichzelf kwaad doen kan je hulp niet forceren, werkt anders namelijk vaak averechts.
Het is een heel lastig onderwerp en wat voor jou misschien heel laf voelt kan dan wel zo zijn maar denk even hoe de persoon zich voelde en dit als enige middel zag om tot rust te komen. Wat daar wel niet voor over is.

Heb er zelf helaas twee maanden geleden een soortgelijke situatie meegemaakt dicht bij de familie wat gelukkig nog goed is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mensen met zelfdodende gedachtes denken vaak te min overzich zelf, zitten in een dal en zien geen uitweg, hen tegen de wereld, voelen zich niet gezien/gehoord en doen zich vaak anders voor dan daadwerkelijk zichzelf zijn.

Het is ook heel moeilijk om de juiste hulp te bieden vooral omdat de stap vaak door de persoon zelf gezet moet worden. Vaak doen ze dit niet omdat ze zich te min voelen om geholpen te worden.

Juist bij grote rollen als influencers (om het dan maar zo te noemen) ben je bijna nooit echt je zelf en moet jij een rol aannemen die de volgers van je verwachten ipv je echte ik zijn.

Kijk naar grote entertainers als Robbie Williams, Curt Cobain, Avicii, Chester Bennington etc.

Tenzij ze iemand of zichzelf kwaad doen kan je hulp niet forceren, werkt anders namelijk vaak averechts.
Het is een heel lastig onderwerp en wat voor jou misschien heel laf voelt kan dan wel zo zijn maar denk even hoe de persoon zich voelde en dit als enige middel zag om tot rust te komen. Wat daar wel niet voor over is.


Ik denk dat je Robin bedoelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Juist bij grote rollen als influencers (om het dan maar zo te noemen) ben je bijna nooit echt je zelf en moet jij een rol aannemen die de volgers van je verwachten ipv je echte ik zijn.

Oorzaak van afkeer jegens influencers in een notendop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heel sneu dat zo iemand geen andere uitweg ziet dan zelfmoord maar ik vind het ook altijd vrij laf om er uit te stappen. Heeft misschien júíst wel met zijn 'bekendheid' te maken (schone schijn ophouden) maar dan vind ik je juist een grote jongen als je dit deelt met je volgers en je ook van die kant laat zien. Ik heb even snel zijn Instagram doorgebladerd maar ik zie alleen maar 'perfecte' foto's. Jongens als Hardwell en Headhunterz lieten wel die kant van zich zien en ik vind dat, zoals ik zei, juist sterk.


Ik vind je normaal wel redelijk genuanceerd reageren maar hier sla je de plank wel volledig mis. Misschien een verkeerde woordkeuze van je maar ik denk dat het voor 90% (waarschijnlijk nog wel meer) van de mensen hier op het forum niet te begrijpen is wat in iemands hoofd omgaat of in ieder geval de redenen daarvoor. Heel sterk als mensen met deze problemen en gedachtes naar buiten durven te treden maar zoals Nuracore in zijn eerste alinea aangeeft zijn het veelal mensen die alleen maar negatief over zichzelf denken en bang zijn dat ze mensen tot last zijn als ze hun problemen aan anderen voorleggen. Op een gegeven moment wordt het dan teveel en zien ze inderdaad geen andere uitweg meer dan zelfmoord.

Helaas vorige week ook van dichtbij meegemaakt. Terwijl niemand om haar heen ook maar iets gemerkt had dat ze deze gedachten had. En dan heb je een gezonde vriend, 2 gezonde kinderen, een eigen huis dat de afgelopen jaren helemaal naar wens is ingericht. Zat ze nog allemaal zaken te regelen voor de komende maanden ivm 40 jarig huwelijk van haar ouders, vakanties plannen. Maar op een gegeven moment is het lichaam op en zag ze nog maar een uitweg.
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic