Weet je door wie/waar dit nummer gedraaid is? Vind 'm best tof.Pedaalemre wrote:View on SoundCloud
Edit: Hij is dus gedraaid tijdens het setje van Atmozfears en Devin Wild op 't Project One feest (Klik!)
Weet je door wie/waar dit nummer gedraaid is? Vind 'm best tof.Pedaalemre wrote:View on SoundCloud
Zo ondergewaardeerd dezejoostmakaay wrote:View on YouTube
Wist niet dat dit nummer pas 3 jaar oud isVoor mijn gevoel al jaren echt een all-time classic.
Pfffff lees dit nu pasPommer wrote:Het andere muziek gedeelte eens openen en zien dat er een Techno topic is met fucking 95 pagina's.
Waar is het godverdomme mis gegaan.
Ja wtf, las het gisteren ochtend. Triest nieuws. Tijdje terug nog live gezien tijdens de ODZ tour van Winne.Rickzel wrote:Feis (van Winne) neergeschoten en overleden met oud en nieuw
Wat een zin dit, nog steeds niet zeker wat er staatPedaalemre wrote:Was zaterdag bij Radical in Dieka en zou toch zweren dat ik Say My Name mee heb lopen schreeuwenkwam toen niet eens in me op maar bedenk me nu dat z'n diss terug dus wss gewoon is dat die die track in z'n sets draait
Edit: nvm, maat gevraagd en de openings DJ draaide say my name. Gvd geheugen al verneukt op m'n 24e.
ShoarmaNuracore wrote:Hoe is het met het schaap
Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.Pedaalemre wrote:Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek
Zo dichtbij woonde ik er ook toen ik nog bij mijn ouders woonde (in de buurt vd heggerank). Liep altijd naar school. Lochem staat weer op de kaartJarneNL wrote:Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.Pedaalemre wrote:Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek
Ja daar woon ik dusPedaalemre wrote:Zo dichtbij woonde ik er ook toen ik nog bij mijn ouders woonde (in de buurt vd heggerank). Liep altijd naar school. Lochem staat weer op de kaartJarneNL wrote:Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.Pedaalemre wrote:Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek
Amateur inderdaad. Zou mij nooit overkomen.Helicaze wrote:Ha, dat verhaal met die oudere docent die nudes zat te bekijken in de klas? Ik geloof dus echt niet dat die er werd ingeluisd door wat leerlingen...![]()
Wel sneu voor de man dat het zo hard viral is gegaan. Anderzijds, wie gaat er nu ook vieze plaatjes via google images bekijken (met de beamer in de klas nog aan). Bizar