Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:




Weet je door wie/waar dit nummer gedraaid is? Vind 'm best tof.

Edit: Hij is dus gedraaid tijdens het setje van Atmozfears en Devin Wild op 't Project One feest (Klik!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 17:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:


Wist niet dat dit nummer pas 3 jaar oud is :surrender: Voor mijn gevoel al jaren echt een all-time classic.

Zo ondergewaardeerd deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feis (van Winne) neergeschoten en overleden met oud en nieuw :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het andere muziek gedeelte eens openen en zien dat er een Techno topic is met fucking 95 pagina's.

Waar is het godverdomme mis gegaan.

Pfffff lees dit nu pas :lol:
Kut Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Feis (van Winne) neergeschoten en overleden met oud en nieuw :oh:

Ja wtf, las het gisteren ochtend. Triest nieuws. Tijdje terug nog live gezien tijdens de ODZ tour van Winne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Was zaterdag bij Radical in Dieka en zou toch zweren dat ik Say My Name mee heb lopen schreeuwen :lol: kwam toen niet eens in me op maar bedenk me nu dat z'n diss terug dus wss gewoon is dat die die track in z'n sets draait :lol:

Edit: nvm, maat gevraagd en de openings DJ draaide say my name. Gvd geheugen al verneukt op m'n 24e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Was zaterdag bij Radical in Dieka en zou toch zweren dat ik Say My Name mee heb lopen schreeuwen :lol: kwam toen niet eens in me op maar bedenk me nu dat z'n diss terug dus wss gewoon is dat die die track in z'n sets draait :lol:

Edit: nvm, maat gevraagd en de openings DJ draaide say my name. Gvd geheugen al verneukt op m'n 24e.


Wat een zin dit, nog steeds niet zeker wat er staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 02:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ik er tijdens de set niet eens bij heb stilgestaan terwijl die plaat langskwam maar ik me achteraf bedacht 'wtf, draaide hij nou Say My Name'? -> Dus dat RR's diss terug naar Heady waarschijnlijk is dat 'ie Say My Name in z'n sets draait als soort van statement ofzo. (gezien er tot nu toe stilte was vanuit RR en dat dit dus die 'stille hint' zou zijn). Maar het bleek de opener te zijn dus gaat dat sowieso niet op :P

Gvd alsnog teringlang verhaal geworden gvd

Ik hoorde tijdens RR z'n set Say My Name en stond er niet bij stil dat daar een reden achter zat. Kwam thuis tot de ingeving dat dit een manier van RR is om zonder veel gedoe terug te dissen. Plot twist scheen niet RR te zijn die Say my name had gedraaid maar de welbekende opening DJ Bertus de 57e.

Mand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 14:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Over de A12 rijden met zo'n 130 wanneer er opeens een schaap over de weg rent. Halve meter meer naar links en had hem vol geraakt. Hoorde overigens op de radio dat dat later ook is gebeurd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is het met het schaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe is het met het schaap


Shoarma
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kut skaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Smerig dood kut shoarma skaap!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het vreemde verhaal rondom de dood van de 2 jarige peuter Julen. Hoe kan er in godsnaam een zak chips en een drinkbeker op de korst aarde liggen? Waar hij dan zelf onder lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 07:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tis niet geheel onbedenkelijk dat die of geduwd is (erin geholpen) of spelende kinderen het gehoord hebben en kijkje zijn gaan nemen en zodoende het erin is gevallen.

Either way.... Flinke smak gemaakt met die 71m val
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

110 meter diepte toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Put is 110... Kind is 71 gevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek :lol:

Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 06:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha, dat verhaal met die oudere docent die nudes zat te bekijken in de klas? Ik geloof dus echt niet dat die er werd ingeluisd door wat leerlingen... xd

Wel sneu voor de man dat het zo hard viral is gegaan. Anderzijds, wie gaat er nu ook vieze plaatjes via google images bekijken (met de beamer in de klas nog aan). Bizar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

JarneNL schreef:
Pedaalemre schreef:
Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek :lol:

Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.


Zo dichtbij woonde ik er ook toen ik nog bij mijn ouders woonde (in de buurt vd heggerank). Liep altijd naar school. Lochem staat weer op de kaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
JarneNL schreef:
Pedaalemre schreef:
Mijn oude school nationaal in het nieuws is de laatste paar dagen en vandaag was Dumpert er op bezoek :lol:

Hahaha ik woon daar 300 meter van vandaan. Ik fietste er langs vanaf de bushalte en zag de hele dumpertcrew met rene en sylvana daar staan. Echt bizar.


Zo dichtbij woonde ik er ook toen ik nog bij mijn ouders woonde (in de buurt vd heggerank). Liep altijd naar school. Lochem staat weer op de kaart :lol:


Ja daar woon ik dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ha, dat verhaal met die oudere docent die nudes zat te bekijken in de klas? Ik geloof dus echt niet dat die er werd ingeluisd door wat leerlingen... xd

Wel sneu voor de man dat het zo hard viral is gegaan. Anderzijds, wie gaat er nu ook vieze plaatjes via google images bekijken (met de beamer in de klas nog aan). Bizar :lol:


Amateur inderdaad. Zou mij nooit overkomen.
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic