Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Crypsis zijn account is zo te zien nog steeds gehacked, is net live gegaan en speelt wat Arabisch (?) muziek af :huh:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
makrooy wrote:Crypsis zijn account is zo te zien nog steeds gehacked, is net live gegaan en speelt wat Arabisch (?) muziek af :huh:
Gehacked door Raizy, een turkse hack groep.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
rakkietakkie wrote:View on YouTube

Wat?! :lol:
Nummer serieus al 20 keer opnieuw aan gezet dit weekend. Vette plaat met een nog mooiere clip :lol: .
J
wtf is dat dan voor tyfusherrie
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
jeffrey2107 wrote:wtf is dat dan voor tyfusherrie

View on YouTube Dit is dus gewoon hardstyle :P Vind de track helemaal niet slecht :lol:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Whahaha. Fantastisch :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Little Big... het Russische Die Antwoord als je het ergens mee moet vergelijken. Prachtig zo een dingen als afwisseling :lol:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 56 minutes ago
Ook gewoon 31m views die hardstyle plaat. xd
J
bpm is een beetje hoog wel
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Mocht je ooit een avondje foute muziek willen draaien.... Dan is dit toch wel het kanaal wat je kan gebruiken.... Little big.. Serieus... Wtf haha
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Die russen zijn zo gek nog niet. Nu ook al een maandje af en toe hun kanaal aan het afstruinen. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
Naar huis aan het fietsen met een vriend. Allebei scheel bezopen. Valt plots mijn maat op zijn bakkes. Godverdomme half zijn gezicht naar de getver. Minstens 5 tanden kwijt + dure bril kapot. Probeer hem dan maar eens te kalmeren...
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Helicaze wrote:Naar huis aan het fietsen met een vriend. Allebei scheel bezopen. Valt plots mijn maat op zijn bakkes. Godverdomme half zijn gezicht naar de getver. Minstens 5 tanden kwijt + dure bril kapot. Probeer hem dan maar eens te kalmeren...
Maar eerst even dit op HT zetten. :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Zaterdag @ P1 fissa op de tribune met twee meiden aan de praat geraakt. Ze woonden nogal ver uit elkaar dus we vroegen ons af hoe ze elkaar kenden en stelden die vraag dan ook. Via Habbo hotel, wtf :lol:
Hardtraxx Veteran
3813 posts member since 2010
last seen 5 minutes ago
THArdstyler wrote:Zaterdag @ P1 fissa op de tribune met twee meiden aan de praat geraakt. Ze woonden nogal ver uit elkaar dus we vroegen ons af hoe ze elkaar kenden en stelden die vraag dan ook. Via Habbo hotel, wtf :lol:
Haha oldskooler dan oldskool xd
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
Parvuz wrote:
Helicaze wrote:Naar huis aan het fietsen met een vriend. Allebei scheel bezopen. Valt plots mijn maat op zijn bakkes. Godverdomme half zijn gezicht naar de getver. Minstens 5 tanden kwijt + dure bril kapot. Probeer hem dan maar eens te kalmeren...
Maar eerst even dit op HT zetten. :lol:
Ja hij zat in het ziekenhuis en ik moest wachten. Wist niet eens dat ik dit hier nog geplaatst had. Pffff
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Desondanks een keurig bericht, heb ze hier wel eens erger voorbij zien komen van mensen in dergelijke staat. Pommer :kiss:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
THArdstyler wrote:Desondanks een keurig bericht, heb ze hier wel eens erger voorbij zien komen van mensen in dergelijke staat. Pommer :kiss:
Dan ben ik meer in de staat als die maat van hem :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on SoundCloud

Die mid.

:surrender:
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 5 days ago
View on YouTube

Wist niet dat dit nummer pas 3 jaar oud is :surrender: Voor mijn gevoel al jaren echt een all-time classic.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Emile Ratelband die naar de rechter gaat om zijn leeftijd 20 jaar naar beneden bij te stellen..
https://www.ad.nl/show/leeftijdloze-emi ... ~a1faec5c/

De wereld is kapot.
J
wat een debiel
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Pedaalemre wrote:View on SoundCloud

Die mid.

Jezus fucking grof. Benieuwd van wie deze plaat is!

:surrender:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Parvuz wrote:Emile Ratelband die naar de rechter gaat om zijn leeftijd 20 jaar naar beneden bij te stellen..
https://www.ad.nl/show/leeftijdloze-emi ... ~a1faec5c/

De wereld is kapot.
Niet alleen de verandering van leeftijd, maar ook wat hij allemaal nog meer zegt in dat artikel.....
Ik heb echt meerdere chemo's nodig om mijn ogen te spoelen.
Dit gaat toch nergens meer over. Als we nu toch bezig zijn, gisteren las ik iets nieuws mbt zwartepieten discussie. Mensen willen nu ook pepernoten verbieden omdat dat banden zou hebben naar specerijen -> VOC -> slavernij etc etc.
Echt, waar gaat het heen :sick:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Kwami wrote: Echt, waar gaat het heen :sick:
Parvuz wrote:
De wereld is kapot.
Wereld gaat wel echt ten onder ja