Weet natuurlijk wel dat jij kaliber dit bent. Ouwe fixert.Hekzitter wrote:Amateur inderdaad. Zou mij nooit overkomen.Helicaze wrote:Ha, dat verhaal met die oudere docent die nudes zat te bekijken in de klas? Ik geloof dus echt niet dat die er werd ingeluisd door wat leerlingen...![]()
Wel sneu voor de man dat het zo hard viral is gegaan. Anderzijds, wie gaat er nu ook vieze plaatjes via google images bekijken (met de beamer in de klas nog aan). Bizar
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
Dat liet ik niet langer dan een halve seconde aan staan.
Grappig, ben vandaag nog aan het werk geweest op die locatie. Taets, zaandam.
Je WTF snap ik alleen niet, maar heb dan ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
Je WTF snap ik alleen niet, maar heb dan ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
-
THardtraxxer
- last seen Jun 2024
sample van headhunterz is hier gebruikt
Of sample van Lubach (eerste 20sec) ?thunder wrote:sample van headhunterz is hier gebruikt
View on YouTube
-
THardtraxxer
- last seen Jun 2024
makrooy wrote:Of sample van Lubach (eerste 20sec) ?thunder wrote:sample van headhunterz is hier gebruikt![]()
View on YouTube
oke myth busted hahaha
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ach, versta er verder toch geen ene Mod edit: let op je taalgebruik
Ik doe me best, maar ik kan het ook gewoon niet verstaan.Pedaalemre wrote:Ach, versta er verder toch geen ene van.
Ik heb me heel lang afgevraagd welke taal ze sprakenmakrooy wrote:Ik doe me best, maar ik kan het ook gewoon niet verstaan.Pedaalemre wrote:Ach, versta er verder toch geen ene van.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Helemaal afkijken. Da fuq. Alles hieraan. De OOOOOOH's ook, ik wist niet dat mensen dit naast de meme zelf... ook gewoon serieus, echt vet vinden? 
Die 'huh normale climax?' 'nvm, ben toch wel op het goede feest!11 #OOOOOOOOOOOOOH!' switch ook vanaf 2:00, lijkt wel een stel gehersenspoelde cultgekkies daar
View on YouTube
Die 'huh normale climax?' 'nvm, ben toch wel op het goede feest!11 #OOOOOOOOOOOOOH!' switch ook vanaf 2:00, lijkt wel een stel gehersenspoelde cultgekkies daar
View on YouTube
Last edited by Pedaalemre on 21 Feb 2019 21:09, edited 4 times in total.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Vind dit serieus wel grappig
Zo'n piepje als een harde kick ervaren dat je er 'oooh' van gaat roepen is wel apart.
Echt een WTF-moment. Ik vind de manier waarop ze de track hebben gemaakt wel echt geniaal, alleen die handjes, het lijkt wel alsof ze bij binnenkomst onzichtbare ballen hebben uitgedeeld 
Hoe die over gaat op 2:06 klinkt serieus nog dik ook
. Kan die GPF onzin tegenwoordig nog wel vermakelijk vinden live. Klinkt 98 % van de tijd nergens naar, maar hoe andere mensen dat dan ook helemaal geweldig vinden en 'ooohhh' staan te roepen, werkt iig bij mij best aanstekelijk. Kan er inmiddels wel om lachen (in positieve zin) 
“Nee dit is voor de grap, je moet het niet zo serieus nemen” en ondertussen wordt elke stage vanaf elk feest met die meuk afgesloten. “Nee is satirisch bedoeld hoor, dit vinden we niet echt leuk”
Wat een troep zeg.
Met dit soort dingen verlies je echt al mijn respect als producers ook al is het voor de grap.
Eerder een messteek naar de orginele producers op deze manier
Met dit soort dingen verlies je echt al mijn respect als producers ook al is het voor de grap.
Eerder een messteek naar de orginele producers op deze manier
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
gvdalleen die handjes, het lijkt wel alsof ze bij binnenkomst onzichtbare ballen hebben uitgedeeld
Fyre, die docu op Netlix. Echt 1 groot wtf moment 
Dit vooral, hoe simpel moet je zijn als je dat hard vindtDelt-A wrote:Zo'n piepje als een harde kick ervaren dat je er 'oooh' van gaat roepen is wel apart.
Heb hem ook gekeken, en inderdaad erg wtf moment. Je zou maar voor die man werken, snap niet dat je dat nog zou doen en gewoon door gaat daarmeePommer wrote:Fyre, die docu op Netlix. Echt 1 groot wtf moment
En dan ook 'Leaving Neverland'... gister beide afleveringen (á 4 uur in totaal) gekeken. Was geen top plan maar kon niet stoppen met kijken.
Walgelijk, geen ander woord voor. Dat er na deze docu nog mensen twijfelen over de beschuldigingen van deze twee mannen is me echt een raadsel. Echt akelig gedetailleerd wat daar allemaal in verteld wordt...
Walgelijk, geen ander woord voor. Dat er na deze docu nog mensen twijfelen over de beschuldigingen van deze twee mannen is me echt een raadsel. Echt akelig gedetailleerd wat daar allemaal in verteld wordt...
Zo goed gedetailleerd maar ondertussen kan ik en vele anderen niks herinneren van de kinder jaren. Betwijfel het hoor, vindt het sws triest dat ze hier nu mee komen terwijl Michael Jackson zich nu niet kan verdedigen.Rickzel wrote:En dan ook 'Leaving Neverland'... gister beide afleveringen (á 4 uur in totaal) gekeken. Was geen top plan maar kon niet stoppen met kijken.