Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Damn, dit was oprecht klote om te horen straks.. zonde van zijn talent


Basshunterzz schreef:
Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..


Heb je linkje voor die docu? Vind alleen op Youtube wat in 4 delen in het zweeds.


Netflix inderdaad: Avicii - True Stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb een soort van tribute gemaakt. Man man man wat heeft die veel vette platen gemaakt zeg! Werd godverdomme gewoon emotioneel tijdens het mixen soms dus sorry voor wat foutjes. :$

andere-muziek/mr-solis-avicii-tribute-t63490.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hoorde net bij Late Night dat hij de laatste tijd wel druk bezig was in de studio, een van die tracks was deze:

https://www.youtube.com/watch?v=UUuSMIg9ik4

Was hij ook weer met een album bezig? Hopelijk kunnen ze dan in ieder geval nog een mooi album als legacy samen stellen met een paar van die tracks.


Hij was inderdaad met een nieuw album bezig. Hopelijk word daar log wel wat mee gedaan. Maar ja klinkt eigenlijk best egoïstisch om nu gelijk op zijn nieuwe muziek te aasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer dat er iemand in de muziek wereld overlijd dat het me ook echt iets doet. (met alle respect)
Zat grote namen overleden natuurlijk maar nooit iemand waarvan ik heel zijn carrière met plezier heb gevolgd. :(

Toch wel heel erg benieuwd waar hij nou aan is overleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik vraag me dan af hoe dat verder wordt aangepakt. Ik hoeverre dat album af was heb ik geen idee van maar stel dat 'ie voor 80% af was, hoe en wie maakt dat af? Tenminste, ik neem aan dat ze dat album ooit laten komen.


Nicky Romero zei gisteren dat hij wel eens platen toegestuurd kreeg waar hij dan even aan gesleuteld had, ook voor dat 'aankomende' album. Mocht zo'n plaat voor een groot deel klaar zijn dan weet ik zeker dat er andere Producers zijn die plaat wel af kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft inderdaad wel vaker in de studio gezeten met Romero, ook met Afrojack en Guetta best wat.

Ik denk dat vooral een Axwell echt iets zou kunnen daarmee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 14:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij heeft inderdaad wel vaker in de studio gezeten met Romero, ook met Afrojack en Guetta best wat.

Ik denk dat vooral een Axwell echt iets zou kunnen daarmee.

Niet om het een of ander, maar ik ben van mening dat Axwell ook in het straatje van Avicii ligt, iconen die echt iets hebben betekent in de scene. Zou het erg mooi vinden als hij platen zou kunnen afmaken als eerbetoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dan hoop ik wel dat als dat zou gebeuren, er niet teveel een Axwell-twist aan gegeven zou worden. Avicii z'n platen herkende je uit duizenden, dat Avicii gevoel moet er wel 100% inblijven imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 15:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dan hoop ik wel dat als dat zou gebeuren, er niet teveel een Axwell-twist aan gegeven zou worden. Avicii z'n platen herkende je uit duizenden, dat Avicii gevoel moet er wel 100% inblijven imo.

Het is ook de bedoeling dat het 'luisterbaar' en eventueel 'draaibaar' wordt. Platen die voor 50% af zijn zullen vast en zeker niet aangeraakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las vandaag dat Tim het album voor zijn week vakantie heeft opgestuurd naar de platenmaatschappij en zat af te wachten op de daadwerkelijk promotie etc. De platenmaatschappij gaat met de familie overleggen wat ze met dit album gaan doen en wat Tim had gewild. De platen waren ook al gestuurd naar de gekozen artiesten voor de vocalen en het binnen halen van collabs.aar de tracks zelf zouden al af zijn.

De vakantie was dan ook de afsluiting van het album om er weer tussen uit te zijn tot de release e.d.

Volgens mij kwam de Telegraaf met het nieuwtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik las vandaag dat Tim het album voor zijn week vakantie heeft opgestuurd naar de platenmaatschappij en zat af te wachten op de daadwerkelijk promotie etc. De platenmaatschappij gaat met de familie overleggen wat ze met dit album gaan doen en wat Tim had gewild. De platen waren ook al gestuurd naar de gekozen artiesten voor de vocalen en het binnen halen van collabs.aar de tracks zelf zouden al af zijn.

De vakantie was dan ook de afsluiting van het album om er weer tussen uit te zijn tot de release e.d.

Volgens mij kwam de Telegraaf met het nieuwtje.

Heb het inderdaad ook gelezen, ben erg benieuwd, het schijnt zijn beste werk in jaren te zijn geweest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Eerste keer dat er iemand in de muziek wereld overlijd dat het me ook echt iets doet. (met alle respect)


Denk dat Chester van Linkin Park mij persoonlijk nog wel wat meer deed (het is natuurlijk geen wedstrijd) dat was de eerste waar ik wel oprecht van schrok, Robin Williams deed me ook erg veel.

Maar heb nu dus ook de Avicii docu gekeken en toen kwam het bij mij pas binnen. Triest allemaal zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister nu al dagen zijn muziek en zink steeds dieper in het abyss. Gewoon met de gedacht dat je dit soort muziek, melodien en stijl gewoon niet meer gaat horen van je favoriete artiest. Zijn producties zijn allemaal zo uniek maar toch zo herkenbaar. Geen plaat die hetzelfde klinkt.

Spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik luister nu al dagen zijn muziek en zink steeds dieper in het abyss. Gewoon met de gedacht dat je dit soort muziek, melodien en stijl gewoon niet meer gaat horen van je favoriete artiest. Zijn producties zijn allemaal zo uniek maar toch zo herkenbaar. Geen plaat die hetzelfde klinkt.

Spijtig.

Ik heb echt precies hetzelfde, letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.nu.nl/achterklap/5241011/fa ... erder.html

Neigt dus naar zelfmoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.nu.nl/achterklap/5241011/familie-overleden-dj-avicii-hij-kon-niet-langer-verder.html

Neigt dus naar zelfmoord


Denk het eerlijk gezegd niet omdat het al tijden bekend is dat hij gewoon helemaal uit de muziek wereld wilde en gewoon wilde producen zonder alles erom heen.

Als het wel zelfmoord is, is het gewoon raar dat hij eerst ff het album afmaakt, Enthousiasme toont naar de platenmaatschappij en zijn collega's, vervolgens met zijn beste maten op vakantie gaat en in de vakantie dan zelfmoord pleegd? Doesn't add up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is juist logisch zoals het nu is gegaan. Misschien heeft hij allang besloten om nadat ie zijn album af heeft, om zelfmoord te plegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Net de documentaire gekeken.. :cry:
Als hij echt zo zwak was als dat hij in het begin leek was hij in 2013 al de pijp uit gegaan met al die medicaties en klachten. Na dat hij gestopt is en de docu afloopt kan er natuurlijk nog van alles gebeurt zijn, ergens kan ik begrijpen dat de naam Avicii en alles wat eraan verbonden is (800+ shows in 8 jaar) je op een bepaald moment de das volledig omdoet.

Diepe respect in ieder geval, een mens kan zoiets niet aan man. Echt niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het onweer van gisteravond. Er leek echt geen einde aan te komen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Het onweer van gisteravond. Er leek echt geen einde aan te komen zeg.


niks van meegekregen :D
zag alleen grote plassen water liggen vanmorgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
SL8492 schreef:
Het onweer van gisteravond. Er leek echt geen einde aan te komen zeg.


niks van meegekregen :D
zag alleen grote plassen water liggen vanmorgen xd

Heeft in het westen ook niet geonweerd.

Ben jaloers op het (zuid)oosten. Ik hou van onweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wel wat onweer gehad (Heerde), maar daardoor heb ik ook de halve nacht weer wakker gelegen met grote ergernis. Wat heb ik daar toch een hekel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb tot 3 uur in de kroeg gezeten met het barpersoneel en 3 anderen, omdat het te hard regende en onweerde om naar huis te fietsen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik heb tot 3 uur in de kroeg gezeten met het barpersoneel en 3 anderen, omdat het te hard regende en onweerde om naar huis te fietsen :x


Goh, wat zou dat naar moeten zijn geweest zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik heb tot 3 uur in de kroeg gezeten met het barpersoneel en 3 anderen, omdat het te hard regende en onweerde om naar huis te fietsen :x

Deze moet ik onthouden.
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic