Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Behoorlijk wat trouwe leden geband:

Seeker Of Fire (ban: shokkerende fotos)
Fuzzylogic (ban: hang foto)
Grim (ban: shokkerende fotos)
Pommer (ban: shokkerende fotos)
THArdstyler (ban: massa graf, meedere shokkerende fotos)
Indy (ban: kinderen achter prikkeldraad)
RomanAnthony (ban: shokkerende foto, trein joden)
Alm1ghy (ban: shokkerende foto)

Permanent

RIP :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is shokkeren eigenlijk wel juiste spelling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, maar als nazi-grappen niet meer mogen mag je waarschijnlijk ook geen grammar nazi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nee, maar als nazi-grappen niet meer mogen mag je waarschijnlijk ook geen grammar nazi zijn.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:31 
 

op deze manier gaat het forum wel dood, niet om de posts goed to praten maar zal wel een afname in activiteit gaan zien denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
op deze manier gaat het forum wel dood, niet om de posts goed to praten maar zal wel een afname in activiteit gaan zien denk ik


Dat zie ik nu al, laat staan wat er nu in de toekomst gaat gebeuren. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
op deze manier gaat het forum wel dood, niet om de posts goed to praten maar zal wel een afname in activiteit gaan zien denk ik


Dat zei men 2 jaar geleden ook al, en het bestaat nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
jeffrey2107 schreef:
op deze manier gaat het forum wel dood, niet om de posts goed to praten maar zal wel een afname in activiteit gaan zien denk ik


Dat zei men 2 jaar geleden ook al, en het bestaat nog steeds


Welke groep vaste leden zijn twee jaar geleden gebanned dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn maar 8 leden die geband zijn, waaronder ook enkelen die niet eens zo heel actief meer waren. De meerderheid van de actieve leden zit er gewoon nog.

Als er al jaren wordt geroepen dat het forum dood gaat, en het leeft nog altijd, dan is deze situatie ook wel te overleven. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het zijn maar 8 leden die geband zijn, waaronder ook enkelen die niet eens zo heel actief meer waren. De meerderheid van de actieve leden zit er gewoon nog.

Als er al jaren wordt geroepen dat het forum dood gaat, en het leeft nog altijd, dan is deze situatie ook wel te overleven. :kiss2:


Laat alle leden op staan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon topic openen

RIP

Was gezellig mensen, wat een speeltuin >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Defqon topic openen

RIP

Was gezellig mensen, wat een speeltuin >.<


Ik heb mijn avatar maar terug veranderd want dit ging mij ook net te ver. Dat we er niet mee eens zijn en er protest tegen aantekenen is prima, ben ik voor. Maar die extra nazi accounts en verder uitlokken met nazi plaatjes maak je het alleen erger op imo. Nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rickzel schreef:
Defqon topic openen

RIP

Was gezellig mensen, wat een speeltuin >.<


Ik heb mijn avatar maar terug veranderd want dit ging mij ook net te ver. Dat we er niet mee eens zijn en er protest tegen aantekenen is prima, ben ik voor. Maar die extra nazi accounts en verder uitlokken van nazi plaatjes maak je het alleen erger op imo. Nergens voor nodig.

Dit idd. Gisteren was oprecht grappig, maar sommigen moeten weer te lang door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga proberen Neutraal te blijven in deze lopende kwestie. En bekijk het allemaal maar eens van afstand. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ga proberen Neutraal te blijven in deze lopende kwestie. En bekijk het allemaal maar eens van afstand. :corn:

Soms kan ik het niet laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het nu ook wel leuk geweest met de nazi grappen, maar ik snap het van de gebande leden wel dat ze een nieuw account aanmaken en Jor-D nu lopen te bashen. Ze hebben verder niks te verliezen, en ik ben het met ze eens dat Jor-D te ver is gegaan door ineens 8 zeer actieve en trouwe leden te bannen. Dan kun je niets anders verwachten dat het even een rotzooi wordt op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
En ik ben het met ze eens dat Jor-D te ver is gegaan


Pffff :lol:

Ik ben echt te oud voor deze onzin :lol: Maar telkens als ik me voorneem er niet meer op te reageren zie ik weer wat debielers gepost worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben je het daar niet mee eens? Ik vindt het toch behoorlijk overtrokken om zomaar personen te bannen die jarenlang dit forum kleur geven en nu in een topic wat uit de hand liep een paar foute posts te plaatsen. Oke, sommige posts konden echt niet en verdienden zeker een waarschuwing, en misschien wel een tijdelijke ban, maar een perma is dan toch wel extreem overdreven? Dus ja ik vind dat je als moderator dan te ver gaat. Ik zie niet hoe die mening debiel is. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ben je het daar niet mee eens? Ik vindt het toch behoorlijk overtrokken om zomaar personen te bannen die jarenlang dit forum kleur geven en nu in een topic wat uit de hand liep een paar foute posts te plaatsen.


Klinkt als.. (ok niet helemaal, maar ligt in de lijn van Imago-Actie-Gevolg"
"Julian doet al jaren veel voor onze voetbalclub, heel actief, maar ik vind het overtrokken dat we hem nu bannen hier omdat hij een kind in het ballenhok misbruikt heeft"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:12 
 
Hardtraxx Elite

Wtf heeft Julian iemand misbruikt??!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, behalve dat het één strafbaar en verwerpelijk is, en het ander een vorm van donkere humor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wtf heeft Julian iemand misbruikt??!

Was een iets te voor de hand liggende naam... maar nee, volgens mij niet. Hoop ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha hij zou eens alle paginas langs moeten gaan van t photoshop topic. Dan blijven er weinig leden over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 06:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rickzel schreef:
Defqon topic openen

RIP

Was gezellig mensen, wat een speeltuin >.<


Ik heb mijn avatar maar terug veranderd want dit ging mij ook net te ver. Dat we er niet mee eens zijn en er protest tegen aantekenen is prima, ben ik voor. Maar die extra nazi accounts en verder uitlokken met nazi plaatjes maak je het alleen erger op imo. Nergens voor nodig.


Inderdaad.
Als je wil dat die leden terug komen, is dit niet echt de manier. Ook al ben je het niet eens met de beslissing, dan ga je niet door met het belachelijk maken van 1 persoon en weer opnieuw nazi grappen plaatsen.
Iedereen moet blijkbaar even zijn zegje doen in een willekeurig topic, en een aantal schromen daar niet bij om daar een persoonlijke aanval van te maken.

Die gasten zijn nog geen 24 uur weg en er wordt van alles aan de hand gehaald.

Laat het eerst eens 24 uur rusten en ga dan op een normale manier in gesprek, gevoerd door 1 iemand. Ipv geroeptoeter uit alle hoeken.
Wellicht wordt de beslissing dan wel teruggedraaid.

Verder bemoei ik me hier ook niet mee.
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic