Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Pff das nog eens een K/D score :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft de hoogste K/D in de geschiedenis dan?

Stalin ofzo? Mao?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 11:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Order 227 was van Stalin zelf (terugtrekken/slechte soldaat zijn = neergeschoten worden). En gezien zijn purges, denk ik toch wel dat het Stalin vs Hitler zijn Holocaust wordt. Volgens mij heeft Stalin net wat meer op zijn naam.

Mao heeft wel de meesten, maar dat was vooral omdat hij zelf gewoon niet snugger was en domme beslissingen nam. Hij gaf bij de helft niet de orders tot moorden. De meesten gingen simpelweg dood door zijn beleid, ze werden niet letterlijk vermoord (vergast/neergeschoten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wie heeft de hoogste K/D in de geschiedenis dan?

Stalin ofzo? Mao?


Mother Nature :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Order 227 was van Stalin zelf (terugtrekken/slechte soldaat zijn = neergeschoten worden). En gezien zijn purges, denk ik toch wel dat het Stalin vs Hitler zijn Holocaust wordt. Volgens mij heeft Stalin net wat meer op zijn naam.

Mao heeft wel de meesten, maar dat was vooral omdat hij zelf gewoon niet snugger was en domme beslissingen nam. Hij gaf bij de helft niet de orders tot moorden. De meesten gingen simpelweg dood door zijn beleid, ze werden niet letterlijk vermoord (vergast/neergeschoten).


Had hij ook niet het briljante plan om alle mussen kapot te laten schieten tegen betaling per dooie mus o.i.d? Omdat hij dacht dat die alle zaden van de oogst opvraten? Op een gegeven moment waren er zoveel mussen dood dat er andere insectenplagen alle oogst verpesten met een gigantische hongersnood als gevolg.... smart man >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt dat was hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Klopt dat was hij.


Haha thanks pik, had al zo'n vermoeden :lol: Boeiende onderwerpen allemaal, nog aanraders qua podcasts/docu's over deze onderwerpen? (buiten degene die al genoemd zijn)

Ben ook Dan Carlin's Hardcore History aan het luisteren als ik wat hersendood werk aan het doen ben op kantoor. Maar dat zullen de meesten al wel kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
nog aanraders qua podcasts/docu's over deze onderwerpen? (buiten degene die al genoemd zijn)


Hitler's Circle of Evil op Netflix. Gaat wat dieper in op de Goebbels en Himmler gekkies.


Top, schrijf 'm op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Docu over hoe ze Adolf Eichmann hebben opgepakt is ook wel vet. Is na Wo II maar dat was een van de architecten van de holocaust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit is ook wel interessant! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
nog aanraders qua podcasts/docu's over deze onderwerpen? (buiten degene die al genoemd zijn)


Hitler's Circle of Evil op Netflix. Gaat wat dieper in op de Goebbels en Himmler gekkies.


Top, schrijf 'm op :)


Apocalypse reeksen, The Greatest Story Never Told, The World at War, Third Reich: The Rise & Fall, Blood Upon the Snow - Russia's War
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avicii overleden :cry: https://nos.nl/googleamp/artikel/222830 ... leden.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:41 
 

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daadwerkelijk een wtf moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn.. hoorde t net op de radio en stond er echt van te kijken.. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar... Echt een goede producer was het hoor! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Bizar... Echt een goede producer was het hoor! :cry:


Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn platen (de meeste dan) zijn compleet kapot gedraaid op de radio dus ik kan het niet meer aanhoren.
Maar de eerste keer wanneer ik weer een nieuwe plaat van hem hoorde kreeg ik toch altijd wel kippenvel.
Productietechnisch stak het altijd erg goed in elkaar en hoewel het mijn genre niet is ga ik zijn muziek wel enorm missen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Solis schreef:
Bizar... Echt een goede producer was het hoor! :cry:


Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.

Ik weet nog dat hij een country meets house set draaide op Ultra geloof ik. De shitload die hij over zich heen kreeg... Niet normaal! Vond het zelf wel een vette set en gewaagd om dat op een feest als Ultra even ten gehore te brengen. Later werden een paar van die nummers toch hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik zat deze week nog te denken hoe dik het zou zijn als hij ooit nog z'n comeback zou maken net als SHM


Dit heb ik ook meerdere keren gehoopt idd. Wat vreselijk kut dit. Het voelt alsof ik een goede vriend verloren ben, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat, maar you get me. Aan zijn platen klopte alles. Oprecht verdrietig nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Nuracore schreef:
Solis schreef:
Bizar... Echt een goede producer was het hoor! :cry:


Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.

Ik weet nog dat hij een country meets house set draaide op Ultra geloof ik. De shitload die hij over zich heen kreeg... Niet normaal! Vond het zelf wel een vette set en gewaagd om dat op een feest als Ultra even ten gehore te brengen. Later werden een paar van die nummers toch hitjes.


Wake Me Up en Hey Brother inderdaad, of de heerlijk jazzy Addicted to you en Dear Boy
Iedereen stond op Ultra still en vroeg zich af wat er gebeurde. De eerste paar weken was iedereen behoorlijk skeptisch maar tot slot werden het een voor een hitjes die de wereld overnamen.

Avicii True, Avicii True Avicii by Avicii en Avïci, stuk voor stuk heerlijke albums en de nummers staan bij mij nog regelmatig aan. Hij wist de vetste combinaties tussen stijlen en artiesten (Adam Lambert, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Madonna, Euro Song festival anthem van 2013 met ABBA, Coldplay etc) te maken en er stond nog zoveel in de planning, platen met Ed Sheeran o.a..

Hij maakte van alles echt gewoon goede muzikale hits. Jammer om zo'n genie te zien gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, dit was oprecht klote om te horen straks.. zonde van zijn talent


Basshunterzz schreef:
Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..


Heb je linkje voor die docu? Vind alleen op Youtube wat in 4 delen in het zweeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Basshunterzz schreef:
Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..


Heb je linkje voor die docu? Vind alleen op Youtube wat in 4 delen in het zweeds.


Netflix
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde net bij Late Night dat hij de laatste tijd wel druk bezig was in de studio, een van die tracks was deze:

https://www.youtube.com/watch?v=UUuSMIg9ik4

Was hij ook weer met een album bezig? Hopelijk kunnen ze dan in ieder geval nog een mooi album als legacy samen stellen met een paar van die tracks.
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic