Pff das nog eens een K/D score 
Wie heeft de hoogste K/D in de geschiedenis dan?
Stalin ofzo? Mao?
Mother NatureRickzel wrote:Wie heeft de hoogste K/D in de geschiedenis dan?
Stalin ofzo? Mao?
Had hij ook niet het briljante plan om alle mussen kapot te laten schieten tegen betaling per dooie mus o.i.d? Omdat hij dacht dat die alle zaden van de oogst opvraten? Op een gegeven moment waren er zoveel mussen dood dat er andere insectenplagen alle oogst verpesten met een gigantische hongersnood als gevolg.... smart manBroken Balance wrote:Order 227 was van Stalin zelf (terugtrekken/slechte soldaat zijn = neergeschoten worden). En gezien zijn purges, denk ik toch wel dat het Stalin vs Hitler zijn Holocaust wordt. Volgens mij heeft Stalin net wat meer op zijn naam.
Mao heeft wel de meesten, maar dat was vooral omdat hij zelf gewoon niet snugger was en domme beslissingen nam. Hij gaf bij de helft niet de orders tot moorden. De meesten gingen simpelweg dood door zijn beleid, ze werden niet letterlijk vermoord (vergast/neergeschoten).
Haha thanks pik, had al zo'n vermoedenBroken Balance wrote:Klopt dat was hij.
Top, schrijf 'm opExterkate wrote:Hitler's Circle of Evil op Netflix. Gaat wat dieper in op de Goebbels en Himmler gekkies.Rickzel wrote:nog aanraders qua podcasts/docu's over deze onderwerpen? (buiten degene die al genoemd zijn)
Apocalypse reeksen, The Greatest Story Never Told, The World at War, Third Reich: The Rise & Fall, Blood Upon the Snow - Russia's WarRickzel wrote:Top, schrijf 'm opExterkate wrote:Hitler's Circle of Evil op Netflix. Gaat wat dieper in op de Goebbels en Himmler gekkies.Rickzel wrote:nog aanraders qua podcasts/docu's over deze onderwerpen? (buiten degene die al genoemd zijn)
Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.Solis wrote:Bizar... Echt een goede producer was het hoor!
Ik weet nog dat hij een country meets house set draaide op Ultra geloof ik. De shitload die hij over zich heen kreeg... Niet normaal! Vond het zelf wel een vette set en gewaagd om dat op een feest als Ultra even ten gehore te brengen. Later werden een paar van die nummers toch hitjes.Nuracore wrote:Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.Solis wrote:Bizar... Echt een goede producer was het hoor!
Dit heb ik ook meerdere keren gehoopt idd. Wat vreselijk kut dit. Het voelt alsof ik een goede vriend verloren ben, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat, maar you get me. Aan zijn platen klopte alles. Oprecht verdrietig nu.Ik zat deze week nog te denken hoe dik het zou zijn als hij ooit nog z'n comeback zou maken net als SHM
Wake Me Up en Hey Brother inderdaad, of de heerlijk jazzy Addicted to you en Dear BoySolis wrote:Ik weet nog dat hij een country meets house set draaide op Ultra geloof ik. De shitload die hij over zich heen kreeg... Niet normaal! Vond het zelf wel een vette set en gewaagd om dat op een feest als Ultra even ten gehore te brengen. Later werden een paar van die nummers toch hitjes.Nuracore wrote:Werd volgens mij ook bestempeld als de moderne Mozart omdat hij het zo direct voor zich zag en wist te creëren op muzikaal gebied.Solis wrote:Bizar... Echt een goede producer was het hoor!
Heb je linkje voor die docu? Vind alleen op Youtube wat in 4 delen in het zweeds.Basshunterzz wrote:Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..
NetflixAristo wrote:Heb je linkje voor die docu? Vind alleen op Youtube wat in 4 delen in het zweeds.Basshunterzz wrote:Gisterenavond nog die docu van hem gezien. Jezus, heftig..