Ah oke, ik vraag me dan echt af wie het was. Wil diegene zich even melden? Hij vertelde ook nog een heel verhaal dat die op een camping stond en had 2 bier in zijn handen. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
2 bier kan iedereen geweest zijn, stelletje alcoholisten 
Dat is zeker waar! Wat ik me ook nog van het gesprek herinner is dat die me vertelde dat die 28 was en een Limburgs accent.
Zit je te liegen over je leeftijd Lommen?Rowanyt1309 wrote:Dat is zeker waar! Wat ik me ook nog van het gesprek herinner is dat die me vertelde dat die 28 was en een Limburgs accent.
Was het niet een van de Belgische mensen hier op het forum?
Een pot nat daar beneden.Jordy wrote:Was het niet een van de Belgische mensen hier op het forum?
Helicaze en ik stonden bij Delete & Regain toen nog bier te tankenJordy wrote:Was het niet een van de Belgische mensen hier op het forum?
Niet verwacht dat hier belgen zouden zitten haha.Jordy wrote:Was het niet een van de Belgische mensen hier op het forum?
Verbaasde me laatst ook al over het grote aantal Belgen op dumpert.
Denk erom heErikZ wrote:Tenzij je Sander heet (maakt niet uit welke) dan blijven we kut!Chroman wrote:Op het begin doen we kut tegen iedereen, zodat alleen de ekte diehards overblijven
Joh, een groot deel van de Belgen spreekt ook gewoon Nederlands hoor ('Of wuk da ter op trekt')paperclip wrote:Niet verwacht dat hier belgen zouden zitten haha.Jordy wrote:Was het niet een van de Belgische mensen hier op het forum?
Verbaasde me laatst ook al over het grote aantal Belgen op dumpert.
meen je niet?simon10pont wrote:Joh, een groot deel van de Belgen spreekt ook gewoon Nederlands hoor ('Of wuk da ter op trekt')
Ging meer om het feit dat ze ook een Belgische variant van dit soort sites hadden kunnen hebben. (insert belgenmop hier)
Het aantal goeie hardstyle feestjes in België is op 1 hand te tellenpaperclip wrote:meen je niet?simon10pont wrote:Joh, een groot deel van de Belgen spreekt ook gewoon Nederlands hoor ('Of wuk da ter op trekt')![]()
Ging meer om het feit dat ze ook een Belgische variant van dit soort sites hadden kunnen hebben. (insert belgenmop hier)
Haha dit filmpje van Deuleufeu (speler van Barcelona, gekocht van Everton)
https://twitter.com/BallStreet/status/9 ... 9991791616
https://twitter.com/BallStreet/status/9 ... 9991791616
Dit, wat schitterend
gewoon een stuk kijken en dan naar de laatste 5 minuten skippen, dit is echt bizar
What the fuck, Japan
Als je niks te doen hebt, ga deze shit bekijken, al die spelshows gaan echt helemaal nergens overGrim wrote:Steffnov wrote:Japan
Steffnov wrote:Als je niks te doen hebt, ga deze shit bekijken, al die spelshows gaan echt helemaal nergens overGrim wrote:Steffnov wrote:Japan![]()
![]()

Sinds een jaartje of 3 is het een jaarlijkse gewoonte om een dagje vrij te maken zodra het in zijn geheel uitkomt met hardsub
Wat is dit
Ik was meer verbaasd dat het een vrouwen stem hadsonnebloem wrote:Wat is dit
''Koningin van de hardcore'' stap op man
Wat is Korsakoff afgetakeld he in een paar jaar tijd, krijg je ervan als je alleen maar Pussy Lounge meuk draaitsonnebloem wrote:''Koningin van de hardcore'' stap op man